داربست نوین – انجام کلیه پروژه های داربست در سراسر تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی داربست نوین – انجام کلیه پروژه های داربست در سراسر تهران و کرج

🔴 مجموعه داربست نوین

🔹 مجموعه داربست نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه پروژه های داربست در سراسر تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه داربست نوین :

✅ کلیه کارهای داربستی

✅ اعم از زیربتن

✅ نما

✅ کفراژ

✅ اماده عقدقرارداد باپروژهای درحال ساخت درمناطق ۲۲گانه تهران وکرج

و…

 

🔸 با مدیریت  ابوالفضل امامی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۶۶۱۱۲۷

🔸 آدرس  تهران

داربست چیست؟

داربست فلزی، یک سازه موقتی برای پشتیبانی از ساختار اصلی است و همچنین کارگران از آن به عنوان سکویی برای ادامه کار ساخت و سازها استفاده می کنند. انواع داربست با نوع کار ساخت و ساز متفاوت است. داربست از چوب یا استیل ساخته شده است. برای حمایت از کارگران و سایر مصالح ساختمانی که روی آن قرار دارد باید پایدار و قوی باشد.

داربست فلزی

داربست فلزی تشکیل شده از لوله های ۶ متری از از جنس آهن. بست چهارپیچ. اتصال.بست تک پیچ.بست دو پیچ. بست گردون لوله ۶متری و لوله هایی در اندازه هایه کوچکتر که در کارهایه مختلف به کار می روند.معمولا وزن لوله هایه ۶ متری نو از ۱۴کیلو تا۱۷کیلو ۳۰۰ میباشد.

بست چهارپیچ

یکی از اداوت داربست میباشد که در هنگام بستن بیشترین استفاده را داراست.
وزن بست چهار پیچ از۳۵۰گرم تا۶۵۰گرم در طرحهایه مختلف از جنس آهن با آلیاژهایه مختلف موجود میباشد.

بست تک پیچ

این بست بیشتر در قسمتهایی استفاده میشود که داربست بند جهت مهار داربست به نواحی مختلف در هنگام کار استفاده میکند و این بست مقاومت کمتری نسبت به بست چهارپیچ دارد.

بست گردون

این بست زمانی استفاده میشود که بخواهیم لولهایه داربست در زوایایه مختلف بسته شود بصورت زاویه دار چرا ؟چون بست چهار پیچ فقط زمانی استفاده میشود که لوله ها به صورت زاویه ۹۰درجه بسته شود ولی هنگام بستن لوله ها در هر زاویه دلخواه از بست گردون استفاده میشود

داربست نما

بیشتر در نمایه ساختمان به صورت طول درارتفاع و عرض یک یا دو بسته میشودعرض یک متر زمانی بسته میشود که نمایه ساختمان بیشتر از۴۰سانت بیرون روی ندارداما هنگامی که نمایه ساختمان بیشتر از ۴۰ یا۵۰سانت بیرون روی داشته بشد باید عرض داربست به صورت دو متری بسته شود.

که پایه هایه داربست که به صورت عمودی گذاشته میشود یک متر از نمایه ساختمان عقب تر گذاشته شود تا مزاحم کار و تو رفتگی در کار نداشته باشیم.
نحوه بستن داربست عرض یک متر به این صورت میباشد که مثلا در یک نمایه ساختمان طول ۶در ارتفاع ۱۸از لوله هایه ۶متری و بست چهار پیچ و قالب و لوله هایه یک متری و پنجاه سانتی جهت مهارکردن داربست استفاده میشود.

قالب داربست چیست ؟

تشکیل شده از یک لوله یک متری داربست و ۲عدد بست چهارپیچ که دو لولع عمودی را به هم وصل میکنه تا معمار یا بنا بتونه تخته بنایی رویه اون بندازه و کار کنه.
هنگام بستن داربست باید زمانی که پایه به صورت عمودی برداشته میشه فاصله پایه تا پایه بعدی کمتر از ۲مترو۸۰سانتیمتر باشد بخاطر ایمنی کار زمانی که تخته انداخته میشه و دو یا سه نفر رویه هر تخته کار میکنن تخته شکم نده و یه موقع دچار شکستگی بشه.

در زمان نصب داربست، دارست قالب دومتری و زمانی که پایه هایه عمودی از ساختمان یک متر فاصله میگیره در ارتفاعات بالا بغیر از اینکه داربست در طبقات مختلف به دیوارهایه پنجره دار حایل یا به قول داربت بندا مهار میشه زمانی که ارتاف بالاتر از ۱۸متر میره معمولا و حتما باید پشت داربست اصلی یه داربست نگهدارنده نصب بشه که زمانی که احیانا کار گران ساختمان به هر نحوی این مهارهارا باز کنند اون داربستی که هم ارتفاع با داربست اصلی پشتش بسته میشه داربست نگهداره و مانع از سقوط داربست بشه که به اون نوع داربست بستن مسگن داربست کفراژ.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران