بهترین مرکز فروش ، نصب ، راه اندازی و رفع عیب دوربین و دزدگیر به صورت نقد و اقساط در تهران – نسیم شهر

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش ، نصب ، راه اندازی و رفع عیب دوربین و دزدگیر به صورت نقد و اقساط در تهران – نسیم شهر

🔴 مستر دوربین

🔹 مستر دوربین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، نصب ، راه اندازی و رفع عیب دوربین و دزدگیر به صورت نقد و اقساط در تهران – نسیم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مستر دوربین :

✅ فروش.نصب.راه اندازی و رفع عیب

✅ دوربین.دزدگیر.اعلان حریق.درب برقی و…

✅ به صورت نقد و اقساط

✅ اجرای خدمات در تمام نقاط تهران

امنیت رو فدای هزینه نکنید

 

🔸 با مدیریت  مجید افراسیابی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره واتساپ  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

دوربین مداربسته چیست؟

یکی از دسته سیستم های امنیتی که تاثیر بسیاری در حفظ امنیت دارد، سیستم های دوربین مداربسته است. به راحتی می توانید محل کار و زندگی خود را با نصب پکیج دوربین مداربسته پوشش دهید و امنیت مکان مورد نظرتان را ارتقا دهید. این روش با ورود به بازار مورد استقبال بسیاری قرار گرفت و قطعی ترین راه برای هشدار و بازبینی است.

واژه دوربین مداربسته برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

کاربری دوربین مداربسته
دوربین مداربسته معمولا دو کاربری اصلی دارد:

کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

کاربری نظارتی: از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

سیستم های دوربین مداربسته
دوربین های مداربسته به صورت کلی به دو دسته آنالوگ و شبکه تقسیم می شوند.. البته باید دوربین های آنالوگ Hd را هم به این دسته بندی اضافه کنیم که با استفاده از تکنولوژی نسبتا جدید، کیفیت تصویر و قابلیتهای پیشرفته دیگری نسبت به دوربین های آنالوگ قدیمی دارند اما قیمت آنها نیز با توجه به کارکردشان بسیار مناسب تر از دوربین های تحت شبکه است.

دوربین مداربسته آنالوگ: سیستم مداربسته انالوگ را میتوان نسل قدیمی تر دوربین مداربسته معرفی کرد. این دوربین ها به دلیل سادگی و ارزان قیمت بودن هنوز هم با استقبال زیادی روبه رو هستند.

دوربین مداربسته آنالوگ Hd: دوربین هایی با تکنولوژی high definition closed-circuit دارای کیفیت تصویر بالایی هستند که از کابل کواکسیال برای انتقال اطلاعات به DVR ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از آن با نام های AHD، HDTVI، HDCVI و HDSDI به بازار آمده اند.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا دیجیتال: دوربین های IP که دوربین های تحت شبکه نیز نامیده می شوند دوربین های ویدئویی دیجیتالی هستند که می توانند اطلاعات را از طریق یک شبکه کامپیوتری ارسال و دریافت کنند. تصاویر ارائه شده توسط این دوربین ها از کیفیت بالایی برخوردارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران