خرید و فروش تاور کرین و آسانسور کارگاهی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی خرید و فروش تاور کرین و آسانسور کارگاهی در کرج

🔴 سیروس کتابی

🔹 سیروس کتابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش تاور کرین و آسانسور کارگاهی در کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیروس کتابی :

✅ خرید و فروش تاور کرین واسانسور کارگاهی

✅ تامین قطعات ولوازم یدکی

✅ سرویس ونگهداری دستگاه

✅ منتاژ و دمنتاژ انواع دستگاها

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کرج

تاور کرین چیست ؟

نام دیگر آن جرثقیل برجی است و توانایی بالا بردن اجسام سنگین‌وزن را دارد. شما تاور کرین ها را در سطح شهر و هنگام ساخت ساختمان‌ها بسیار مشاهده می‌کنید. دستگاه‌هایی با ارتفاع بیشتر از یک ساختمان تا بتوانند بار را تا پشت بام ساختمان بالا ببرند. درواقع یک اهرم تعادلی غول‌پیکر است و این دستگاه قادر است تا بار را در سه جهت x و y و z جابه‌جا کند و اصطلاحاً قابلیت جابه‌جایی بار را در 360 درجه دارد.

قیمت تاور کرین ها بسیار بالا هست به طوری که از چند صد میلیون تا چندین میلیارد تومان میتواند هزینه داشته باشد .در پروژه های ساختمانی اگر حجم کار کم باشد بسیاری از معماران اقدام به اجاره تاور کرین میکنند و اگر پروژه نسبتا بزرگ باشد اقدام به خرید تاور کرین میکنند تا صرفه بیشتری داشته باشد.

کاربرد های تاور کرین

تاور کرین ها معمولاً بهترین ترکیب از ارتفاع و ظرفیت بالابری را فراهم کرده و به‌صورت گسترده در مواردی مانند:

ساختن سدها
برج‌ها و ساختمان‌های مرتفع
سدسازی
ساخت سیلو
حمل بار در بندرها و گمرک‌ها

استفاده می‌شوند. همچنین در دیگر صنایع نیز کاربردهای خاص خود را دارند برای مثال در صنعت حمل‌ونقل برای بارگیری و تخلیه ، در صنعت تولید برای مونتاژ تجهیزات سنگین ، در صنعت ساخت‌وساز برای حرکت مواد مورداستفاده قرار می‌گیرند.

تاور کرین از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

همان‌طور که یک اهرم تعادل از سه قسمت تشکیل‌شده است تاور کرین هم از سه قسمت تشکیل‌شده است. 1-قسمت مرکزی که ما به آن پایه میگوییم. 2- قسمت بازو که وظیفه حمل بار را بر عهده دارد. 3- قسمت پشت تاور کرین که بلوک‌های بتنی داخل آن قرار می‌گیرد تا وزن عقب و جلوی تاور را متعادل کند.

چرا تاور کرین ها سقوط نمی‌کنند؟

برای یک تاور کرین بحث تعادل بسیار مهم است و برای اینکه یک بتواند تعادل و استقامت خود را حفظ کند پایه‌های آن (پایه تثبیت) را داخل زمین و در بتن قرار می‌دهند دقیقاً مانند یک ساختمان که قبل از شروع به ساخت پایه‌های آن را می‌ریزند . همچنین اگر نیاز باشد با استفاده از کمربندهای تعادلی نیز تعادل تاور کرین را حفظ می‌کنند تا مانع سقوط آن شود. همچنین برای حفظ تعادل بین بازوی جلویی تاور کرین که وظیفه حمل و بلند کردن بار را دارد در پشت سر آن نیز یک بازو با وزنه‌های بتنی قرار می‌دهند تا تعادل وزنی بین دو طرف این اهرم غول‌پیکر ایجاد شود.

هنگام نصب اولیه جرثقیل برجی، پایه تثبیت آن بایستی مطابق با مشخصات فنی موردنیاز که در دفترچه آن نوع خاص از تاور کرین قیدشده، با نظارت و تائید مهندس ساختمان اجرا شود. ازآنجاکه دسترسی به این بخش و بررسی دقیق مشخصات حین بهره‌برداری از سوی بازرس امکان‌پذیر نیست، تأییدیه مهندس ناظر ساختمان در این زمینه موردنیاز خواهد بود.

 

انواع مدل های تاور کرین چیست

برای تاور کرین ها دسته‌بندی‌های زیادی می‌توان در نظر گرفت و هرکدام از دسته‌ها برای گروه خاصی از نیازها ساخته‌شده‌اند. سه دسته اصلی تاور کرین عبارت‌اند از:

ابعاد
مدل نصب شدن
شعاع حرکتی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران