بهترین مرکز نصب تعمیر و عیب یابی انواع درب های برقی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز نصب تعمیر و عیب یابی انواع درب های برقی در اصفهان

🔴 دفتر حفاظتی آستان

🔹 دفتر حفاظتی آستان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب تعمیر و عیب یابی انواع درب های برقی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دفتر حفاظتی آستان :

✅ نصب ،اجرا،تعمیر و عیب یابی

✅ انواع درب های سکوریت،کرکره،ریلی و بازویی

و…

 

🔸 با مدیریت  مرتضی آستان

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۴۶۳۳۷۰۳

 

روش عیب یابی کرکره برقی چیست؟

بسیاری از افراد هنگام خرابی کرکره برقی تمایل دارند با سرویس کار تماس بگیرند و مشکل را رفع کنند. در حالیکه گاهی اوقات ممکن است زمان کافی نداشته باشید. در چنین مواقعی باید دست به کار شوید و شروع به عیب یابی کرکره برقی کنید. در ادامه متداول ترین دلایل خرابی کرکره برقی را بررسی خواهیم کرد. شما می توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله علت خرابی کرکره برقی را شناسایی کنید و در بسیاری از مواقع خودتان آن را رفع کنید. البته در مواردی که دلیل خرابی کرکره ناشی از آسیب قطعات باشد لازم است حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن ها در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات اقدام کنند.

از آنجایی که کرکره برقی ایمنی ساختمان را تامین می کند عملکرد آن اهمیت زیادی دارد. بنابراین بسیار مهم است که در صورت خرابی کرکره برقی نسبت به تعمیر به موقع آن اقدام کنید. خرابی این کرکره ها ممکن است از عوامل مختلفی نشات بگیرد . برای عیب یابی کرکره برقی لازم است دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

از روشن بودن موتور کرکره برقی اطمینان حاصل کنید. در برخی موارد ممکن است علت مشکل کرکره برقی “Shutter Problems” و روشن نشدن آن ناشی از خاموش بودن موتور باشد. بنابراین در قدم اول موتور و منبع تغذیه را چک کنید و سپس اقدام به فعال کردن کرکره از طریق ریموت کنید. در صورتی که موتور روشن است اما بازهم کرکره فعال نمی­شود لازم است با کارشناسان آتی در تماس بگیرید و از آن­ها برای تعمیر موتور کرکره برقی کمک دریافت کنید.

علاوه بر این ممکن است با گذشت زمان موتور کرکره برقی ضعیف شده و یا شفت موتور خشک شده باشد. در این گونه موارد باید موتور را باز نموده و به دوسر آن روغن یا گریس بزنید و سپس آن را در جای خود قرار دهید. در حالت دیگر نیز ممکن است علت بالا نیامدن کرکره برقی، خشک شدن مسیر ریل، رفت و برگشت تیغه­ها باشد. در این گونه موارد باید مسیر ریل و حرکت تیغه­ها را به طور کامل پاک نموده و به وسیله یک برس تمیز مقداری روغن درون محفظه ریل بمالید. پس از آن خواهید دید که کرکره برقی به راحتی بالا و پایین می‌شود. به عبارت دیگر تمیز و روان بودن مسیر حرکت تیغه‌ها، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در نحوه عملکرد صحیح و مناسب کرکره برقی است.

2. اتصالات و برق کشی را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع دلیل کار نکردن کرکره برقی ناشی از مشکل در اتصالات برق است. گاهی ممکن است فیوز برق پریده باشد یا جریان برق قطع شده باشد. و یا حتی ممکن است برخی اتصالات شل شده باشند. بنابراین لازم است برای راه انداختن کرکره اطمینان حاصل کنید که مشکلی در اتصال به برق وجود ندارد.

از آن جایی که کار با وسایل برقی و سیستم برق نیازمند رعایت اصول ایمنی است، حتماً از دستکش و لباس عایق استفاده کنید. بعضاً مشاهده شده که افراد با ناآگاهی و عدم رعایت اصول ایمنی دچار برق گرفتگی شده‌اند. در این راستا قبل از هر کاری با یک فازمتر ریل‌ها، تیغه‌ها و دیگر اجزای کرکره برقی را بررسی کنید، تا از بروز حوادث غیرمترقبه از این قبیل جلوگیری به عمل آید. پس از آن به راحتی می‌توانید با بررسی سیم‌ کشی‌ها و برق متصل شده به موتور از صحت اتصالات و برق کشی کرکره برقی مطمئن شوید. در صورت عدم آگاهی از نحوه کار با وسایل و تجهیزات برقی، حتماً از برق کاران و تکنسین‌های مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران