بهترین مرکز صدور فوری بیمه شخص ثالث 24 ساعته (بیمه ایران) در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز صدور فوری بیمه شخص ثالث 24 ساعته (بیمه ایران) در تهران

🔴 شرکت خدمات بیمه ای پشتوانه فردای سبز

🔹 شرکت خدمات بیمه ای پشتوانه فردای سبز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صدور فوری بیمه شخص ثالث 24 ساعته (بیمه ایران) در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی شرکت خدمات بیمه ای پشتوانه فردای سبز :

✅ شرکت خدمات بیمه ای پشتوانه فردای سبز یکی از نمایندگی های حقوقی بیمه ایران هست که از سال ۱۳۷۸ تاسیس شده و به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما عزیزان می باشد.

✅ فقط کافیه عکس مدارک رو ارسال کنید تا در کمتر از یک ساعت بیمه شما رو صادر کنیم

 

🔸 با مدیریت  علیرضا کیانیان

🔸 شماره تماس  09365020307

🔸 آدرس  تهران – کارگر شمالی, تقاطع بلوار کشاورز, ساختمان۱۹۳,طبقه۵,واحد۱۴

 

بیمه شخص ثالث چیست؟ بیمه شخص ثالث کیست؟

در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه، شخص اول به شمار می آید.( اکثر بیمه‌نامه‌ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه‌ها طبق بیمه‌نامه است. شرکت بیمه در بیمه‌نامه با عنوان بیمه‌گر درج می‌شود. در نهایت، شخص ثالث فرد زیان‌دیده در حوادث رانندگی است. ( منظور از زیان دیده هر شخص غیر از راننده مقصر است). حال که با تعریف شخص ثالث آشنا شدید، باید بدانید که ” بیمه شخص ثالث چیست” . تعریف این بیمه بسیار مهم است.

تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرند. این بیمه هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات به اموال را جبران می‌کند. در اینگونه اتفاقات، راننده مقصر هم می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه‌ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید، استفاده کند. باید توجه داشت که بیمه حوادث راننده، فقط زیان‌های جانی را به عهده می‌گیرد و در مقابلِ زیان‌های مالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

دلیل نام گذاری بیمه شخص ثالث
بعد از دانستن اینکه بیمه شخص ثالث چیست، حالا باید دلیل نام گذاری آن را بدانیم. در بیمه ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می‌آید (که در اکثر بیمه نامه‌ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه‌ها طبق قرارداد است. ( در بیمه‌نامه با عنوان بیمه‌گر درج می‌شود.) شخص ثالث فرد زیان‌دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). به عنوان نمونه، تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرند.

پوشش‌های مختلف بیمه اتومبیل چیست؟
از جمله پوشش‌های بیمه شخص ثالث می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

جبران هزینه‌های مالی اشخاص ثالث در سوانح رانندگی و جبران هزینه‌ها
جبران هزینه‌‌ها و خسارت‌های جانی به سرنشینان اتومبیل راننده مقصر و حتی خود فرد راننده مقصر

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران