اصفهان دیزل – بهترین مرکز خرید و فروش موتور دیزلی و کمپرسور هوا در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی اصفهان دیزل – بهترین مرکز خرید و فروش موتور دیزلی و کمپرسور هوا در اصفهان

🔴 مجموعه اصفهان دیزل

🔹 مجموعه اصفهان دیزل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش موتور دیزلی و کمپرسور هوا در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اصفهان دیزل :

✅ خرید و فروش انواع موتور های دیزلی انواع کمپرسور هوا انواع دیزل ژنراتور با توان های مختلف از 30 کاوا تا 2 مگاوات

✅ خرید و فروش انواع موتور های دویتس 912 913 914 413 513 1011 1012 2011 2012 و انواع و اقصام دویتس

✅ انواع موتور های کمنز

M11 NT855 N14 LT10
KT11 kt19 kt38 kt50
6ct 6bt

✅ انواع و اقصام کمنز

✅ انواع موتور های کاترپیلار
3306
3406
3404
3412
3116
C7
C9
C11
C13
C15
C17
C19

✅ انواع و اقصام کاترپیلار

✅ انواع موتور های کوماتسو
102
114
125 e1 الی e3
140e1 الی e3
170e1 الی e3

✅ انواع اقصام کوماتسو

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا حیدرپور

🔸 شماره تماس  09100489613

🔸 شماره تماس  09384961690

🔸 آدرس  اصفهان ، کرسگان ، دوکیلومتر بعد از سه راهی موسیان به سمت اصفهان

 

کمپرسور هوا چیست؟

کمپرسور هوا یا پمپ باد دستگاه‌ اولیه‌ و ضروری جهت تامین نیروی مورد نیاز تجهیزات در صنایع گوناگون است که با تولید هوای فشرده قدرت و نیروی طیف گسترده‌ای از ابزارها و دستگاه‌ها را فراهم کرده و امکانات بسیاری را در این تجهیزات فراهم می‌کند. این دستگاه‌ها ماشین‌هایی مکانیکی هستند که با فشرده سازی و کم کردن حجم هوا، فشار و در نتیجه دمای آن را افزایش می‌دهند. کاربردهای گسترده‌ی کمپرسورهای باد سبب شده که این دستگاه‌ها به نام اسب بارکش صنایع نیز شناخته ‌شوند. این دستگاه‌ها با عملکرد ویژه‌ی خود سبب پیشرفت و گسترش بسیاری از صنایع شده و به افزایش راندمان کاری و بازدهی آن‌ها کمک می‌کنند. امروزه از انواع کمپرسور هوا برای مصارف صنعتی و عمومی استفاده می‌شود. کمپرسورهای هوا نسبت به سایر منابع تامین‌کننده‌ی قدیمی قدرت و نیرو، سبک‌تر بوده، ماندگاری بالاتری داشته و به نگهداری کمتری نیاز دارند.. میزان بهره‌وری بالا و امکانات گسترده‌ای که این ماشین‌های ارزشمند و پرکاربرد برای تجهیزات گوناگون فراهم کرده‌اند، سبب شده تا امروزه از انواع مختلف آن‌ها در ظرفیت‌ها و شکل‌های مختلف استفاده شود.

انواع کمپرسور هوا

انواع کمپرسورهای باد با توجه به نحوه‌ی انتقال انرژی به سیال (دستگاه یا ابزار) به دو دسته‌ی کمپرسورهای جابه‌جایی مثبت و کمپرسورهای دینامیک طبقه‌بندی می‌شوند؛ کمپرسورهای جابه‌جایی مثبت به شکل متناوب و کمپرسورهای دینامیک به صورت دائمی و مداوم هوا را فشرده کرده و انرژی مورد نظر تجهیزات را فراهم می‌کنند(مانند انواع کمپرسور های اسکرو). این دو دسته از کمپرسورها از نظر عملکرد تفاوت‌های بارزی دارند؛ از جمله، قدرت تراکم کمپرسورهای جابه‌جایی مثبت نسبت به کمپرسورهای دینامیکی بیشتر بوده و برای فشرده سازی هوا در حجم زیاد در دستگاه‌های پر قدرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این کمپرسورها خود به انواع مختلف تقسیم شده و هر یک به شیوه‌ای خاص هوا را فشرده می‌سازند.

 

کمپرسورهای جابه‌جایی مثبت

دو نمونه از رایج‌ترین مدل‌های کمپرسورهای جابه‌جایی مثبت کمپرسور هوا رفت و برگشتی یا برگشت‌پذیر و کمپرسور دورانی یا پیچ دوار هستند؛

۱- کمپرسور پیستونی

کمپرسورهای برگشت‌پذیر با استفاده از پیستون عمل فشرده سازی را انجام می‌دهند و عموما به نام کمپرسور هوا پیستونی نیز شناخته می‌شوند. کمپرسور هوا پیستونی حجم زیادی از هوا را از محیط می‌گیرد، داخل خود محصور می‌کند و در یک فضای بسته فشار آن را بالا می‌برد. پیستون نیز به عنوان قطعه‌ی اصلی کمپرسور هوا درون استوانه به فشرده سازی هوا و تولید انرژی کمک می‌کند. کمپرسورهای پیستونی در دو مدل روغنی (با تزریق روغن) و یا اویل فری (oil free) طراحی شده و به دو شکل باز و هرمتیکی (بدون منفذ) در فشارها و ظرفیت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند.

 

۲- کمپرسور اسکرو (پیچ دوار)

کمپرسور پیچ دوار یا اسکرو یکی دیگر از رایج‌ترین انواع کمپرسورهای باد جابه‌جایی مثبت است. این کمپرسورها با استفاده از دو روتور نر و ماده به هم پیوسته و به عنوان قطعات اصلی دستگاه، عمل فشرده سازی هوا را انجام می‌دهند. کمپرسورهای اسکرو نیز در دو مدل روغنی و بدون روغن تولید می‌شوند که لازم است هر یک از آن‌ها با توجه به نوع دستگاه‌ و ابزار، انتخاب و تهیه ‌شوند. از جمله مهمترین مزایای استفاده از کمپرسور پیچ دوار، خروجی هوای صاف و بدون پالس با حجم خروجی بالا و همچنین دوام بسیار زیاد می‌باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران