بهترین مرکز ساخت و تجهیز رستوران و آشپزخانه های صنعتی در رشت و سراسر گیلان

در گیلان

معرفی بهترین مرکز ساخت و تجهیز رستوران و آشپزخانه های صنعتی در رشت و سراسر گیلان

🔴 تجهیزات آشپزخانه گیلان نو آور

🔹 تجهیزات آشپزخانه گیلان نو آور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و تجهیز رستوران و آشپزخانه های صنعتی در رشت و سراسر گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تجهیزات آشپزخانه گیلان نو آور   :

✅ ساخت و تجهیز رستوران و آشپزخانه های صنعتی با کیفیت و قیمت مناسب

✅ فروش بصورت اقساط

✅ خدمات رسانی در سطح استان گیلان و امکان ارسال به سایر شهرستانها

و…

 

🔸 شماره تماس  09032997282 عسگری

🔸 شماره تماس  09119200744 یوسفی

🔸 آدرس  رشت ، میدان فرزانه بسمت انزلی ، سمت چپ ، نرسیده به بیمارستان آریا ، نبش بن بست یاس

 

آشپزخانه صنعتی چیست؟

به بیان ساده آشپزخانه صنعتی به آشپزخانه‌های موجود در رستوران، تالار و… گفته می‌شود. کار اصلی که در این آشپزخانه‌ها انجام می‌شود، طبخ غذا به میزان زیاد در طول روز است. به طور کلی به هر آشپزخانه‌ای که در آن روزانه مقدار زیادی غذا طبخ شود و از حالت خانگی خارج شود آشپزخانه صنعتی گفته می‌شود.

راه اندازی آشپزخانه صنعتی:
مطمئن شما هم شنیده‌اید که قلب هر خانه آشپزخانه آن است. در مورد رستوران‌ها و فست فودی نیز این مطلب صدق می‌کند. مهمترین قسمت یک رستوران آشپزخانه آن است. اگر قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی را دارید این مطلب مخصوص شما است.
برای اینکه یک آشپزخانه مجهز و کارآمد داشته باشید قبل از هر اقدامی باید هدف خود از ایجاد آشپزخانه صنعتی را مشخص کنید. به بیان ساده‌تر قبل از اینکه نسبت به خرید تجهیزات آشپزخانه اقدام کنید، ابتدا باید مشخص کنید که آشپزخانه‌ای که قصد تاسیس آن را دارید چه کاربردی دارد. به عنوان مثال قرار است در آن غذای سنتی پخته شود یا قصد پختن فست فود و… را دارید. مشخص کردن هدف از تاسیس آشپزخانه مهمترین قسمت آن است. بعد از اینکه نوع کار و آشپزخانه‌ای که قصد تاسیس آن را دارید، مشخص شد گام بعدی انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. در خصوص اهمیت مشخص کردن نوع غذایی که قصد طبخ آن در آشپزخانه صنعتی را دارید می‌توان به این نکته اشاره کرد که تجهیزات مورد نیاز برای پخت غذاهای سنتی با تجهیزات استفاده شده در آشپزخانه فست فودی تفاوت زیادی دارند. در ادامه به بیان نکاتی می‌پردازیم که برای راه اندازی آشپزخانه صنعتی توجه به آنها لازم و ضروری است.

لیست بنویسید:

مرحله بعدی برای تاسیس آشپزخانه صنعتی، نوشتن تجهیزات مورد نیاز برای آن است. قبل از اینکه نسبت به خرید تجهیزات آشپزخانه اقدام کنید، بهتر است در ابتدا با یک شخص که در این زمینه بیشتر از شما تجربه دارد مشورت کنید‌. مشورت کردن با افراد با تجربه برای شما دو منفعت دارد‌. نخست اینکه لیست تجهیزات و لوازمی که برای تاسیس آشپزخانه لازم هستند را می‌دانید، و منفعت دیگر این است که با دانستن تجهیزات اصلی دیگر هزینه‌ای برای خرید تجهیزاتی که لازم نیستند صرف نمی‌کنید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید داشته باشید و بعد از خرید کردن به یاد بیاورید که خرید برخی از وسایل مورد نیازتان را فراموش کرده‌اید. راه حلی که برای جلوگیری از بروز چنین حالتی وجود دارد این است که قبل از رفتن به خرید وسایل مورد نیاز خود را به ترتیب اولویت لیست کنید.

توجه به برند محصولات:
امروزه با زیاد شدن شرکت‌های تولیدی تجهیزات و وسایل آشپزخانه برندهای زیادی از این محصولات در بازار موجود هست. عاملی که سبب تفاوت بین برندهای مختلف تجهیزات اشپزخانه می‌شود، کیفیت محصولات است. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید باید قبل از خرید نسبت به برندهای مختلف اطلاعاتی را کسب کنید. سپس نقاط مثبت و نقاط ضعف برندهای مختلف را مقایسه کنید و به این ترتیب بهترین برند موجود را انتخاب کنید‌. مهمترین فاکتوری که سبب برتری برخی از برندهای موجود می‌شود، کیفیت تجهیزات تولیدی آنها است‌. لازم یه یاداوری است که امروزه با وجود اجناس با کیفیت و بی کیفیت با ظاهری کاملا مشابه ،تنها توجه به نام برند کافی نیست. در هنگام خرید باید با افرادی که توانایی تشخیص تجهیزات مرغوب از تجهیزات بی کیفیت را دارند مشورت کنید تا این اجناس را با قیمت اجناس درجه یک به شما نفروشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران