فروش ابزار صنعتی استوک پاور تک ایتالیایی در پیرانشهر

در آذربایجان غربی ، پیرانشهر

معرفی فروش ابزار صنعتی استوک پاور تک ایتالیایی در پیرانشهر

🔴 مجموعه ابزار سیدحسن حسینی

🔹 مجموعه ابزار سیدحسن حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ابزار صنعتی استوک پاور تک ایتالیایی در پیرانشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ابزار سیدحسن حسینی :

✅ فروش انواع دریل شارژی و برقی اره افقی بر و عمود بر

✅ موتور برق مینی سنگ سنگ انگشتی

✅ فروش به صورت عمده وخورده

و…

 

🔸 با مدیریت سیدحسن حسینی

🔸 شماره تماس  09143440231

🔸 آدرس  آذربایجان غربی پیرانشهر

 

ویژگی های دریل شارژی چیست؟

باتری

باتری موجود در دریل های شارژی لازم است بسیار قوی باشد تا بتواند نیروی کافی برای حرکت دستگاه را به وجود آورد. باتری های قابل شارژ استفاده شده در این نوع دریل ها با توجه به مواد تشکیل دهنده شان دارای مدل های مختلفی هستند. در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی باتری هایی وارد بازار شده که از لحاظ وزن و کارآمدی در رتبه بالاتری نسبت به مدل های قدیمی قرار گرفته اند. تولیدکنندگان ابزارآلات شارژی نیز بر همین اساس در طراحی و ساخت ابزارهای خود از باتری هایی سبک و باکیفیت استفاده کرده اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

دریل شارژی های جدید از تکنولوژی باتری های لیتیوم یونی بهره می برند که نسبت به نمونه های نیکل کادمیوم قبلی، دارای سایز کوچکتر و وزن کمتر بوده در عین حال مدت زمان بیشتری کار می کنند. باتری های لیتیوم یون از سال 1991 در دریل های شارژی مورد استفاده قرار گرفته است که در این نوع باتری از فلز لیتیوم به عنوان سبک ترین فلز استفاده شده است. این نوع فلز در مقایسه با دو نوع باتری دیگر مزایای قابل توجهی دارد.

گشتاور

گشتاور به زبان ساده قدرت تولیدی دستگاه در پیچاندن پیچ یا مته است. گشتاور بیشتر به معنی قدرت بیشتر دستگاه در انجام کار است. بیشتر دریل های شارژی جدید قابلیت تنظیم گشتاور دارند و با توجه به قدرت مورد نیاز و به منظور صرفه جویی در باتری گشتاورهای متفاوتی را ارائه می نمایند.

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر ابزاری سرعت بالایی دارد، از گشتاور بالایی نیز برخوردار است. اما موضوع این گونه نیست و گشتاور مقدار نیروی گردشی وارد شده بر سطح قطعه کار است و ارتباطی با سرعت چرخش ابزار ندارد. در اصل امروزه یکی از روش‌های نوین اندازه گیری و تعیین میزان بهره‌وری ابزارآلاتی همچون دریل پیچ گوشتی های شارژی، دانستن مقدار گشتاور آن ها می باشد.

 

سه نظام

از دیگر ویژگی های دریل شارژی سه نظام است که سه نظام ها در دو نوع آچاری و اتوماتیک ارائه میشود. بیشتر دریل های شارژی با سه نظام برای سوراخکاری و همچنین سر پیچ گوشتی گیر به منظور باز و بستن انواع پیچ های تخت و چهار گوش ارائه می شوند. سه نظام های آچاری برای تعویض مته نیازمند آچار مخصوص هستند در صورتی که سه نظام های اتوماتیک نیازی به آچار ندارند.سه نظام دریل های شارژی عموماً از نوع اتوماتیک بوده و در نوع پلاستیکی و فلزی ساخته شده است. انواع فلزی سه نظام باعث افزایش وزن دریل می شوند اما از استحکام بیشتری برخوردار می باشند.

مکانیزم چکشی

مکانیزم چکشی در برخی از دریل های شارژی وجود دارد. در تنظیمات دریل های شارژی روی ترکمتر آنها حالتی برای استفاده از دریل به دو شکل معمولی و چکشی تعبیه شده است. در صورت قرارگیری ترکمتر در حالت چکشی ضرباتی به نوک مته و در نتیجه به سطح مورد نظر وارد می شود که باعث شده عملیات سوراخ کاری با سرعت بیشتری انجام شود. در واقع وجود این مکانیزم در دریل باعث می شود تا سوراخ کاری سطوح سخت به راحتی صورت گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران