بهترین مرکز جوشکاری آهن کشی نما ساختمان و رابیتس کاری در بندر ماهشهر

در خوزستان ، بندرماهشهر

معرفی بهترین مرکز جوشکاری آهن کشی نما ساختمان و رابیتس کاری در بندر ماهشهر

🔴 نادر زراعتی

🔹 نادر زراعتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکاری آهن کشی نما ساختمان و رابیتس کاری در بندر ماهشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نادر زراعتی :

✅ جوشکاری آهن کشی نما ساختمان و رابیتس کاری

✅ آهن کشی نمای ساختمان و رابیتس کاری اسکلت فلزی وغیره

و…

 

🔸 شماره تماس  09167680805

 

دلایل آهن کشی نما چیست؟

مهم ترین بخش یک ساختمان، نمای ساختمان است؛ که علاوه بر زیبایی بصری، مقاومت زیادی در برابر تاثیر رطوبت بر بخش‌های داخلی ساختمان دارد. شایان ذکر است که لازمه انجام عملیات ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان است. آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟

نمای ساختمان اگر به درستی زیرسازی نشود، احتمال تخریب دارد و در صورت تخریب شدن ضمن ایجاد ظاهر زشت، باعث می‌شود که باران و رطوبت به قسمت ‌های زیرین سازه نفوذ کرده و آن را فرسوده کند. علاوه بر این، یک ساختمان بدون زیرسازی نما می‌‌تواند برای جان عابران پیاده نیز خطر آفرین باشد. بنابراین معماران خبره از عملیاتی به نام آهن کشی، برای اجرای یک زیر سازی استاندارد استفاده می‌کنند.

دلایل آهن کشی نما
آهن کشی نمای ساختمان مانند نبشی کشی ساختمان از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. آهن کشی نمای ساختمان دلایل زیادی دارد از جمله:

آهن کشی نمای ساختمان به مهندسان کمک می‌ کند بدون هیچ محدودیتی هر طرح و شکلی که بخواهند در نمای ساختمان ایجاد کنند و با این کار زیبایی ظاهری و ارزش مادی آن را افزایش دهند.
نبشی کشی نمای ساختمان باعث استحکام نما و عدم تخریب و افتادن سنگ و آجرها به مرور زمان می ‌شود.
شاسی کشی نمای ساختمان باعث افزایش مقاومت ساختمان به رطوبت و شرایط جوی می ‌شود و با این کار جلوی فرسوده شدن ساختمان را می‌ گیرد.
نمای ساختمان اولین سد دفاعی در برابر رطوبت و حرارت است.
زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می ‌دهد.
آهن کشی نمای ساختمان جلوی خطرات احتمالی ریزش نما بر سر عابران پیاده را می ‌گیرد.
مراحل اجرای نمای ساختمان
اجرای نمای ساختمان به طور کلی در سه مرحله انجام می شود:

طراحی نمای ساختمان
زیرسازی یا نبشی کشی نمای ساختمان (آهن کشی)
اجرای نمای ساختمان
بیشترین تمرکز مهندسین معمار در مرحله زیرسازی یا نبشی کشی نمای ساختمان است. چون این مرحله بخش زیرسازی را شکل می ‌دهد و در نهایت نمای ساختمان بر روی آن اجرا می‌ شود.

هیچ گونه خطایی در مرحله شاسی کشی نمای ساختمان جایز نیست، زیرا باعث کج و معوج شدن نما و ریزش آن می‌ شود. نکته حائز اهمیت این است که اجرای یک زیرسازی خوب و بی ‌نقص، نمای ساختمان را از رطوبت و زلزله در امان نگاه می‌ دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران