فروش دستگاه های حفاری بنزینی پرتابل و قابل حمل در مهاباد

در آذربایجان غربی ، مهاباد
    استانآذربایجان غربی
    شهرمهاباد
    آدرسمهاباد شهرک صبا روبروی ورودی کوی دانش سنگ فروشی برادران خلیفه

معرفی مرکز فروش دستگاه های حفاری بنزینی پرتابل و قابل حمل در مهاباد

🔴 حسین خلیفه

🔹 حسین خلیفه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه های حفاری بنزینی پرتابل و قابل حمل در مهاباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین خلیفه :

✅ فروش دستگاه های حفاری بنزینی پرتابل و قابل حمل آمریکایی، آلمانی، ژاپنی، سوئدی، کره ای، تایلندی و چینی با ده متر راد و سرمته آمریکایی، سوئدی، انگلیسی، روسی و چینی

✅ برای حفاری انواع معادن سنگ، انواع مواد معدنی، انواع خاک های صنعتی، انواع بتن، ساروج و آسفالت

✅ برای حفاری از ۱۰ تا ۳۰ متر

✅ با یک ماه گارانتی موتور و گیربکس

✅ دو سال خدمات پس از فروش

✅ با قیمت از ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان

و…

 

حفاري چیست؟

كندن چاه و رسيدن به هدف مورد نظر را حفاري می گويند. حفاري يكي از كارهاي پيچيده، گران، طاقت فرسا و تخصصي در صنعت نفت بشمار مي‌رود. هر كاري كه ما قبل از حفاري انجام داده باشيم، در صورتي كه عمل حفاري بدرستی انجام نگيرد بي فايده است.

قبل از حفاري ما فقط با تخيل و فرضيات مختلف لايه ها و عمق ها را تعيين مي كنيم ولي در حفاري واقعاً به اينها مي رسيم زمين شناس، مهندس راه و ساختمان، حفار و… همه دست به دست هم مي دهند تا حفاري به طور مداوم انجام شود. حفاري در سه نوبت و بطور 24 ساعته انجام مي گيرد.

تعيين محل حفاري نيز بسیار مهم است، مثلاً فاصله آن از مناطق مسكوني، چاههاي مجاور، مسكوني فشار قوي برق و…كه اين‌ها همه تخصص مخصوص به خود را دارند. بعد از تعيين محل حفاری، مهندس راه و ساختمان اقدام به نصب وسايل مورد نياز همچون اتاق ها، جاده و… مي كند.

برنامه ریزی حفاری چاه
یکی از مهمترین بخش های حفاری برنامه ریزی حفاری می باشد. برنامه ریزی حفاری به فاکتورهای اصول مهندسی، قدرت آنالیز افراد و تجربه کافی احتیاج دارد. علی‎رقم وجود روش های برنامه ریزی متفاوت، نتیجه همه آن‌ها، حفاری امن با کمترین هزینه‌ای است که بتواند از نظر فنی خود را توجیه کند.

برنامه ریزی چاه به سه عامل بستگی دارد:

1- حفاران با تجربه، که از ارتباط تمامی بخش های حفاری کاملا آگاه هستند.
2- استفاده از ابزار و نرم افزارهای موجود در بازار
3- استفاده از قدرت آنالیز و تجزیه و تحلیل

همان طور که گفته شد، یک برنامه ریزی چاه، سه فاکتور مهم و اساسی در حفاری دارد که این عوامل به یکدیگر کاملا مرتبط‌اند و رسیدن به بهترین حد یکی باعث کاسته شدن از دیگری خواهد شد. پس قدرت یک برنامه ریز چاه، بدست آوردن یک حد اپتیمم، میان این سه فاکتور است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران