فروش دوربین های مداربسته و دزدگیر در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش دوربین های مداربسته و دزدگیر در مشهد

🔴 ایمن سازان نوین

🔹 ایمن سازان نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دوربین های مداربسته و دزدگیر در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایمن سازان نوین :

✅ فروش انواع دوربین مداربسته

✅ دوربین های داهوا dahua

✅ TVT. سیماران

✅ ارسال در تمام کشور با بهترین قیمت وکیفیت

✅ دید درشب فول Hd

و….

 

🔸 با مدیریت سید هادی حسینی و مرتضی ابراهیمی نسب

🔸 شماره تماس 09054661273

🔸 شماره تماس 09152373823

🔸 شماره تماس 05132231741

🔸آدرس مشهد – بلوارامام خمینی۲۳خیابان جنت پاساژ کویتیها پلاک ۱۹

دزدگیر امکان چیست؟

دزدگیر امکان یک سیستم امنیتی است که شما را از ورود افراد غیر مجاز به خانه یا محیط کسب و کار آگاه می کند. زمانی که یک فرد از حریم از قبل مشخص شده این دستگاه عبور کند، این دزدگیر با اعلان صدا شما را مطلع می کند. یک دزدگیر معمولا از چند حسگر تشکیل می شود و زمانی که این حسگر ها فعال شوند شما متوجه حضور افراد غریبه می شوید. دزدگیر ها معمولا از اجزای زیر تشکیل می شوند :
۱) پنل کنترل دزدگیر

هر سیستم دزدگیری که وجود دارد دارای یک پنل کنترل مرکزی می باشد این پنل در واقع توانایی خواندن سیگنال های ورودی و تشخیص ورود افراد را به عهده دارد. این پنل داخل یک محفظه فلزی قرار می گیرد و به منبع تغذیه متصل می شود.
۲) سنسور

یکی دیگر از اجزایی که در داخل سیستم های دزدگیر وجود دارد سنسور یا حسگر است. هر سیستمی با توجه به نوعی که دارد می تواند سنسور ها و حسگر های متنوعی داشته باشد. سنسور ها می توانند عملکرد های متنوعی داشته باشند به طور مثال یک سنسور می تواند به صدا حساس باشد و سنسور دیگر به حرکت.
۳) تجهیزات هشدار دهنده دزدگیر

اغلب تجهیزات هشدار دهنده در سیستم دزدگیر امکان به صورت زنگ یا آژیر هستند. زمانی که تجهیزات هشدار دهنده به صدا در می آیند می توانند دو مزیت اصلی داشته باشند : فرار دادن افراد مشکوک و مطلع شدن صاحبان ساختمان.
۴) صفحه کلید دزدگیر

اکثر دزدگیر ها دارای یک صفحه کلید هستند که معمولا بر روی دیوار نصب می شوند. شما می توانید دزدگیر ها را توسط این صفحه کلید تنظیم کنید. صفحه کلید ها ممکن است دارای یک صفحه نمایش نیز باشند.

۵) اتصالات داخلی دزدگیر

بین تمام اجزای دزدگیر اتصالاتی وجود دارد، این اتصالات معمولا به صورت سیم کشی یا به صورت بی سیم به یکدیگر مرتبط هستند.
۶) تجهیزات جانبی

دزدگیر می تواند تجهیزات جانبی متنوعی داشته باشد و شما با استفاده از این تجهیزات می توانید به راحتی از دزدگیر استفاده کنید. این تجهیزات جانبی عبارت اند از :

کنترل از راه دور دزدگیر
ریموت کنترل
آژیر
باتری
کاور

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران