پخش و فروش بدنه خودرو و قطعات یدکی دژاکام در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی پخش و فروش بدنه خودرو و قطعات یدکی دژاکام در اهواز

🔴 قطعات یدکی دژاکام

🔹 قطعات یدکی دژاکامیکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش بدنه خودرو و قطعات یدکی دژاکام در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قطعات یدکی دژاکام:

✅ پخش بدنه و قطعات یدکی

✅ پخش انواع اتاق های پراید،تیبا،ساینا

✅ پخش انواع قطعات بدنه به صورت فابریک،خام و کوره ای به قیمت عمده

✅ پخش انواع قطعات یدکی سایپا شرکتی

✅ تمامی اجناس ما شرکتی سایپا هستن که به صورت تک و عمده به شما عزیزان داده میشود

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

جهت ارتباط،مشاوره و ثبت سفارش به شماره زیر پیام دهید

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اهواز،کمپلو اصلی انقلاب بین ناصر خسرو وشیخ بها نرسیده به چراغ قرمز دوم سایپا دژاکام

 

بدنه یا اتاق خودرو چیست ؟

 

تمامی اجزا و قطعات کوچک و بزرگ خودرو ، در داخل و یا بر روی اتاق خودرو نصب می شوند ، اتاق خودرو بسیار گسترده و پیچیده می باشد ، به همین علت ، قسمت های مختلف آن را در بخش ها و صفحات مجزا تقسیم بندی کرده و شرح داده ایم ، در این صفحه ، مرور کلی در رابطه با اتاق خودرو خواهیم داشت.

ابتدا از شاسی شروع می کنیم ، شاسی دقیقا مانند اسکلت خودرو می ماند ، قطعه ای یک پارچه و مستحکم که وظایف سنگینی بر عهده دارد ، در شکل زیر یک مدل شاسی خودرو را مشاهده می کنید.

سیستم تعلیق ، چرخ ها ، فرمان و اکسل بر روی شاسی نصب می شوند ، در شکل زیر همانطور که می بینید اجزای سیستم تعلیق با رنگ سبز ، اجزای فرمان (که روی شاسی نصب می شوند) با رنگ زرد ، اکسل با رنگ قرمز و چرخ ها بدون رنگ خاصی بر روی شاسی نصب شده اند.

پس از نصب اجزا و سیستم های گفته شده ، بدنه خام ماشین ، سیستم انتقال قدرت ، دیفرانسیل ، موتور و سیستم اگزوز بر روی شاسی نصب می شوند. در شکل زیر (قسمت A) سیستم های موتور ، گیربکس ، دیفرانسیل و اگزوز با رنگ سبز پررنگ مشخص شده اند و در قسمت B شکل ، نصب بدنه خام بر روی شاسی را مشاهده می کنید. بعد از نصب اجزای اصلی مانند سیستم تعلیق ، بدنه ، موتور و … قطعات مختلف برقی ، مکانیکی و تزئینی مثل چراغ ها ، رودری ها ، شیشه ها ، صندلی ها و … در محل خود نصب می شوند و تشکیل خودروی کامل را می دهند.

در بسیاری از خودروهای سواری جهت کاهش وزن ، مصرف سوخت و دلایل مختلف اقصادی دیگر ، خودرو را بدون شاسی تولید می کنند و اجزایی که روی شاسی نصب می شدند را به جای نصب بر روی شاسی ، بر روی بدنه خودرو نصب می کنند ، البته در چنین خودروهایی سطح زیرین بدنه را محکم و مستحکم تر از سایر قسمت های بدنه می سازند چون این قسمت بدنه می بایست وظیفه شاسی را انجام دهد باید مقاومتی به اندازه مقاومت شاسی داشته باشد ، در شکل زیر قسمت زیرین بدنه با رنگ قرمز نشان داده شده ، همانطور که می بینید شکلی شبیه شاسی دارد و دارای ضخامت و مقاومت بیشتر می باشد.

تا اینجا می توانیم نتیجه گیری کنیم که اتاق خودرو را می توان به دو مدل یا دو نوع تقسیم کرد.

۱- اتاق همراه با شاسی که کلا شامل بدنه ، تعلیق و شاسی می باشد.(شکل پایین سمت چپ)

۲- اتاق بدون شاسی که کلا شامل بدنه و تعلیق می باشد.(شکل پایین سمت راست)

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران