ساخت کوره های گازی در تهران و سراسر ایران

در تهران ، تهران

معرفی ساخت کوره های گازی در تهران و سراسر ایران

🔴 علی غفوری

🔹 علی غفوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت کوره های گازی در تهران و سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی غفوری :

✅ ساخت صفر تا صد کوره های گازی تا هزارو دویست درجه

✅ تمام استیل نسوز برای رنگ انواع بلور ولوستر و سرامیک تعمیرات انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09363571792

🔸 آدرس  تهران

کوره چیست ؟

تعریف کوره:

کوره ابزاری برای گرمایش است. استفاده از اولین نوع کوره‌‌ها به حدود ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌‌گردد. از کوره‌‌ها بیشتر برای ساخت ابزار و وسایل سرامیکی استفاده می‌شد.
در زبان آمریکایی و کانادایی واژه‌‌ی کوره به تنهایی بیشتر برای بیان سیستم‌‌های گرمایش مرکزی خانگی بکار می‌‌رود و گاهی به عنوان ابزاری برای تولید سرامیک شناخته می‌‌شود. اما در زبان انگلیسی کوره برای تعریف کوره‌‌های صنعتی کاربرد دارند. البته لفظ کوره برای گرم‌‌کردن مواد در واکنش‌‌های شیمیایی نیز اطلاق می‌شود. در زبان فارسی به کوره‌،آتشدان یا آتشگاه نیز می‌‌گویند.
انرژی گرمایش کوره می‌‌تواند مستقیما توسط احتراق سوخت، توسط الکتریسیته مانند کوره‌‌های قوس الکتریکی و توسط گرمای القا شده مانند کوره‌‌های القایی فراهم شود.

اجزاي يك كوره

يك كوره بطور بسيار ساده معمولا از سه قسمت اتاق احتراق كه در آنجا انتقال حرارت عمدتا به طرق تابشي توسط گازهاي حاصل از احتراق سوخت در مشعل‌ها به سطح لوله‌هاي حاوي سيال فرآيند صورت مي‌گيرد، بخش جابجايي كه در آنجا انتقال حرارت عمدتا به طريقه جابجايي توسط اين گازها به سيال فرآيند داخل لوله‌هاي اين بخش كه بخشي از آنها همراه با سطوح توسعه يافته (پره يا ميله) جهت افزايش سطح انتقال حرارت و در نتيجه ميزان انتقال حرارت جابجايي مي‌باشند انجام مي‌شود و دودكش كه از آنجا گازهاي حاصل از احتراق از كوره خارج مي‌شوند و دودكش حاوي دريچه‌اي بنام دمپر است كه مكش هوا در كوره را تنظيم مي‌نمايند و نقش مهمي را در عملكرد كوره ايفا مي‌نمايد.

روشهاي مختلف طراحي كوره ها

دو وظيفه اساسي بخش تابشي كوره، احتراق سوخت و انتقال انرژي به سيال فرآيند است كه بر حسب ظرفيت كوره، كيفيت سوخت و نوع طراحي و هزينه هاي كلي، دو عمل فوق مي توانند در يك بخش يا در دو بخش مجزا صورت مي گيرد در ظرفيت هاي بالا، تفكيك بخش هاي احتراق و انتقال حرارت از نظر اقتصادي مقرون به صرف نمي باشند. بنابراين در كوره هاي صنعتي عموماْ عمل احتراق و انتقال حرارت تواماْ در يك محفظه صورت مي گيرد، به طور كلي سه مدل در طراحي كوره ها در نظر گرفته مي شود:
الف- كوره طويل ب- محفظه احتراق يكنواخت ج- روش منطقه اي

انواع کوره در صنعت

كوره هاي ذوب فلزات

كوره هاي تشعشعي

كوره دوّار

كوره هاي قوس الكتريكي

كوره هاي زميني

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران