آموزش جامع نقطه کوبی از پایه تا پیشرفته

در تهران ، تهران

🔴 درباره نقطه‌کوبی و دوره جامع آموزش نقطه‌کوبی (مبتدی تا پیشرفته)

نقطه‌کوبی یا نقاشی نقطه‌ای هنری است که طرح نقاشی بوسیله نقطه‌گذاری روی سطح انجام می‌شود. موضوع این سبک از نقاشی اغلب نقوش هندسی، سنتی و ماندالا است.

هنر نقطه‌کوبی با نام‌های دات ماندالا یا نقاشی نقطه‌ای نیز شناخته می‌شود. طرح‌های دات ماندالا غالبا روی ظروف سفالی نظیر بشقاب، گلدان و … طراحی و اجرا می‌شود. همچنین می توان این نقاشی را روی ماگ، تخم مرغ‌های سفالی هفت سین، چوب و بوم نیز پیاده‌سازی کرد.

اجرای نقاشی نقطه‌کوبی درست و اصولی با جلوه بصری مقبول نیازمند دانستن نکات و ترفندهایی است که با کسب مهارت و آموزش درست، قابل دست‌یابی است.

از آنجا که طرفداران این سبک زیبای هنری روز به روز بیشتر می‌شوند، علاقمندان و هنردوستانی که مشتاق یادگیری اصولی و حرفه‌ای این سبک نقاشی هستند می‌توانند با فراگیری اصولی و حرفه‌ای این هنر یکبار برای همیشه بصورت اصولی و گام به گام نقطه‌کوبی را یاد بگیرند. در ادامه به معرفی کامل‌تر دوره جامع آموزش نقطه‌کوبی و بررسی مزایای این دوره می‌پردازیم.

 

🔴 ویژگی‌های بارز دوره آموزش نقطه‌کوبی 

کلیه مطالب آموزشی در این دوره از پایه آموزش داده می‌شود. پیش فرض ما در این دوره این است که هنرجو هیچ پیش زمینه آموزشی هنری نداشته باشد و حتی مداد طراحی به دست نگرفته باشد. همه اصول و نکات طراحی از ابتدا و گام به گام آموزش داده می‌شود.

این دوره آموزشی مهارت محور است، به این معنی که نکات و ترفندهای آموزشی ماحصل تجربه فردی مدرس دوره است که به همراه به‌روزترین مطالب آموزشی نقاشی دات ماندالا در این دوره تدریس می‌شود.

هنرجو با بهره گرفتن از این نکات و تجارب آموزشی در نهایت می‌تواند به خلق طرح و ایده‌های ذهنی خود بپردازد.

همچنین هنرجو می‌تواند با استفاده از نکات آموزشی گفته شده در دوره،با قبول سفارش هنری و آموزشی، از این هنر زیبا کسب درآمد کند.

شیلا شاه‌آبادی مدرس گروه هنری ماندالاگون، یکی از قدیمی‌ترین افراد در زمینه نقاشی ماندالا و نقطه کوبی در ایران است که چندین سال است با ارائه آموزش‌های تخصصی و مهارت محور در این زمینه فعالیت ‌می‌کند.

 

 

🔴 سرفصل‌های دوره آموزش نقطه‌کوبی 

  • آشنایی با رنگ‌ها و وسایل مورد نیاز نقطه‌کوبی
  • آموزش ترکیب رنگ، غلظت مناسب رنگ
  • معرفی انواع سطوح و زمینه کار
  • آموزش بیش از 50 نوع پترن نقطه‌کوبی
  • آموزش طرح‌های متنوع نقطه‌کوبی روی سفال، چوب، ماگ، بوم و …
  • نکات اجرایی برای تثبیت رنگ و فیکس کردن نهایی کار

 

🔴 مزایای دوره غیرحضوری آموزش نقطه‌کوبی 

ویدیوهای آموزشی با کیفیت بالای صدا و تصویر برای هنرجویان آماده شده است، چراکه کیفیت آموزشی حق هنرجو است. در واقع هنرجو نباید هیچ دغدغه‌ای بابت کیفیت صدا و تصویر مطالب آموزشی داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای دوره غیرحضوری ماندالاگون این است که شما در هر ساعت از شبانه روز  و هر چند بار که می‌خواهید مطالب و محتوای آموزشی دوره را مشاهده  و مرور کنید. با تمرین و تکرار آموزش‌ها را اجرا کنید.

 

جهت پاسخگویی به سوالات و رفع اشکال می‌توانید با مدرس دوره در ساعت‌های مشخص در تماس باشید.

مهمترین مزیت دوره آموزشی نقطه‌کوبی این است که شما با پرداخت یک بار هزینه این دوره آموزشی، به آپدیت مادام‌العمر دوره آموزشی دسترسی خواهید داشت.

به این معنی که نیازی نیست برای آموزش های جدیدی که در آینده به دوره اضافه می‌شود، هزینه جداگانه‌ای بپردازید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران