فروش دستگاه فلوگوس در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروش دستگاه فلوگوس در تهران

🔴 اقای لطفی

🔹 اقای لطفییکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه فلوگوس در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آسمان محل تبلیغ شماست.

🔹 ابرهای برندخودرادرآسمان ببینید.

🔹 فلوگوس یک اتفاق تبلیغاتی درسطح دنیا.خلاقیت خودرادرهمه جامیتوانید بافلوگوس جلوه دهید درهمه جابدرخشید وخاص باشید.

🔹 شکل های کودکانه وفانتزی

🔹 درجشن های مختلف درافتتاحیه هامراسم های مختلف خلاق باشیدمهمانان خودرا شگفت زده کنید.

🔹 بدون هیچ بوولکه سازگاربامحیط سرپوشیده وباز

🔹 وسعت دید بالا

🔹 جذابیت

🔹 خاص بودن

🔹 برندخودرا مطرح کنید.

🔹 آسمان محل تبلیغ شماست.

🔹 جهت هماهنگی باشماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۳۴۰۳۹۳۳۳

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۱۳۹۱۰۰۹

🔸 آدرس تهران

 

 فلوگوس چیست؟

روزانه تبلیغات به طرز چشم گیری در حال تغییر هستند و علم و تکنولوژی با چاشنی خلاقیت در تلاش برای بهبود این صنعت است. امروز محصول جدیدی را با نام فلوگوس یا ابر مصنوعی تبلیغاتی به شما معرفی خواهیم کرد

این شیوه تبلیغات با توليد جلوه های ويژه فومي با طرح و شکل نامها و يا علائم تجاری و معلق ساختن آنها در فضای باز و يا سرپوشيده تحولی در روشهای تبلیغات بوجود آورده است. سيستم فلوگوس مي تواند بصورت هر چند ثانيه يک بار يک علامت تجاری ، نام تجاری و يا حتي يک نوشته را توليد و در فضای باز و يا سرپوشيده معلق سازد . معلق شدن نام ، علامت تجاری و يا يک پيام نوشتاری توليد شده با سيستم فلوگوس توجه ناظرين را به خود جلب کرده و يک شيوه جديد و جذاب جهت جلب توجه ناظرين استاین محصول لوگو، نام برند، و هرشکلی را که بخواهید و به هر رنگی که بخواهید به صورت ابرهای مصنوعی درست کرده وبه آسمان می فرستد. این محصول شگفت انگیز که حتی باورش برای خیلی ها ممکن است غیر ممکن باشد توسط این شرکت قابل بهره برداری می باشداین محصول را می توان برای تبلیغ هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید، آژانس ها و هر مکانی که افراد مختلف در آن در حال رفت و آمد هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول محدودیت فضا ندارد و در مکان های سرباز و سرپوشیده قابل اجرا بوده و به دلیل استفاده از آب و مواد کفزا کاملا بی خطر برای محیط زیست هستند. این محصول پس از به پرواز در آمدن پس از 15 الی 30 دقیقه در هوا حل می شود و هیچ مشکل زیست محیطی نخواهد داشت .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران