آموزشگاه زنگ نقاشی در سبزوار

در خراسان رضوی ، سبزوار

معرفی آموزشگاه زنگ نقاشی در سبزوار

🔴 آموزشگاه زنگ نقاشی

🔹 آموزشگاه زنگ نقاشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش انواع سبک های نقاشی در سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی آموزشگاه زنگ نقاشی :

🔹 اولین و تنها اموزشگاه نقاشی بابیش از هفده سال سابقه و تجربه کاری زیر نظر اداره ارشاد .اموزش صفرتا صد نقاشی برای تمام گروه های سنی (بالای هفت سال)با اخذ مجوز از اداره ارشاد.

و…

 

🔸 با مدیریت  خانم حاجی قوچانی

🔸 شماره تماس  09944394710

🔸 آدرس  سبزوار – شهرک توحید

 

مزایای نقاشی برای انسان چیست؟

هنر افکار پوچ را بیرون می اندازد و ذهن را از بیماری منحرف می کند.
روند درمان با کاهش افکار منفی و افزایش پیدا کردن افکار مثبت پیشرفت پیدا می کند
بهبود نتایج پزشکی و کاهش روند افسردگی
کاهش استرس و اضطراب و افزایش احساسات مثبت
کاهش در میزان ناراحتی و احساسات منفی
بهبود در روند درمان و خودانگیختگی بیمار، بیان غم و اندوه، هویت مثبت و ارتباطات اجتماعی.

مزایای ذکر شده در بالا نه تنها برای بیماران بستری شده در مراکز درمانی نتایج مثبت به همراه داشته است ، بلکه برای همه افراد، چه کسانی که می خواهند استرس و اضطراب را کاهش دهند و چه آن هایی که به دنبال افزایش احساسات مثبت و کاهش احتمال افسردگی می باشند مفید خواهد بود.

هرچند که مزیت هایی که در بالا برای انسان ها و در مورد نقاشی ذکر شد، تنها بر روی ذهن آن ها نیست.

از مزایای هنرهای تجسمی و حتی موسیقی و نوشتن بر روی سلامت فیزیکی افراد نیز می توان صحبت کرد. در واقع، در مطالعه ای در مجله پزشکی روانشناسی به چاپ رسیده است، استفاده از نوشتن به عنوان درمان برای بیماران مبتلا به اچ آی وی مورد بررسی قرار گرفت، و نتایج نشان داد که نوشتن منجر به “بهبود شمارش لنفوسیت های CD4 +” در این بیمار ها شده است.

شاید این گفتار بسیار خیالبافانه و تخیلی به نظر برسد که بگوییم “عمل نوشتن در واقع سلول های داخل بدن بیمار را تحت تاثیر قرار داده و سیستم ایمنی بدن آنها را بهبود می بخشد. “

به عبارت دیگر، روند خلق هنر مانند نقاشی کشیدن نه تنها احساس شما را بهتر می کند، بلکه باعث تغییر واقعی و جسمی درون بدن شما می شود.

مزایای هنر و مزیت های نقاشی برای انسان

ارزش این داستان این جاست که در تاثیرات خلق اثر هنری (چه در حال نوشتن، نقاشی کردن، آواز خواندن و یا هر چیز دیگری) در حین انجام آن هم برایتان مفید است. هم تاثیر فیزیکی و هم ذهنی از هنر و خلاقیت وجود دارد، بنابراین سعی کنید تا هر روز بیشتر به سمت هنرهای مختلف بروید.

مزایای هنر بر روی حافظه و خلاقیت

مردم اغلب به دلیل جنبه های زیبایی شناختی از هنر برای به نمایش گذاشتن آن در خانه هایشان استفاده می کنند. اما مطالعات اخیر نشان داده است که درگیر شدن با هنرهای تجسمی در واقع می تواند استرس، حافظه و همدلی را، چه از طریق دیدن هنر و یا ایجاد آن بهبود بخشد. مزایای نمایش هنر بی شمار است. براساس یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه وست مینستر، شرکت کنندگان که در یک گالری هنری در جلسه ناهار یکدیگر را ملاقات نمودند، بعد از آن احساس فشار کمتری را گزارش کردند. تنها برگزاری یک جلسه ۳۵ دقیقه ای در آن ها باعث شد تا سطح کورتیزول (هورمون استرس) کاهش پیدا نماید. حتی نگاه کردن به جنبه های مختلف هنر نیز موجب می شود که مردم از شادی لذت ببرند، چیزی که شبیه به احساس غرق شدن در عشق است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران