سناتور کابین – طراحی و ساخت انواع کابینت و کمد دیواری در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی سناتور کابین – طراحی و ساخت انواع کابینت و کمد دیواری در سراسر تهران

🔴 سناتور کابین

🔹 سناتور کابین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت انواع کابینت و کمد دیواری در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سناتور کابین :

✅ طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری،

✅ انواع کابینت مدرن، ممبران، نئوکلاسیک، انزو.

✅ کمد دیواری چهار چوبی و باکسی.

✅ با بیش از 15 سال سابقه کار.

✅ با کادری مجرب.

✅ سفارش مستقیم از کارگاه.

✅ با قیمتی استثنائی.

و…

 

🔸 با مدیریت  میثم کاوند

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران – پیروزی،بلوار ابوذر،بین پل اول ودوم پلاک805(سناتورکابین)

 

انواع کابینت چیست؟

1-کابینت ام‌دی‌اف (MDF)

چوب ام‌دی‌اف از خرده چوب‌های مانده و ضایعات مربوط به آن، چسب رزین در فشار و حرارت بالا ساخته می‌شود و از این لحاظ در کاهش قطع درختان و حفظ محیط ‌زیست موثر می‌باشند. کابینت‌های ام‌دی‌اف به دلیل نوع ساختاری چوب به کار رفته در آن، قیمت مناسب، انعطاف‌پذیری، تنوع و ایجاد صمیمیت و جذابیت در خانه، از محبوب‌ترین نوع کابینت‌ها هستند و بسیار رواج دارند.

2-کابینت پی‌وی‌سی (PVC)

پی‌وی‌سی (PVC) نوعی پلاستیک فشرده است که به صورت ورق‌های نسبتاً ضخیمی با ضخامت بین ۱٫۵ تا ۲ سانتی‌متر ساخته می‌شود. یکی از کاربردهای اصلی کابینت آشپزخانه پی‌وی‌سی برای مکان‌هایی است که استفاده آب در آنجا زیاد بوده و امکان پوسیدگی در کابینت وجود دارد، زیرا این ماده دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است.

3-کابینت های‌گلاس (High Glass)

کابینت‌های از جنس های‌گلاس گونه‌ای متفاوت از ام‌دی‌اف‌ها هستند که بسیار زیبا و شیک بوده و با سطحی براق جلوه خاصی به آشپزخانه می‌بخشند. این نوع کابینت معمولاً از ام‌دی‌اف سفید و بخش‌های قابل رویت آن و درب‌ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته می‌شود. ورق‌ های‌گلاس نسبت به ام‌دی‌اف دارای روکشی قوی‌تر و ضخیم‌تر است و قیمت آن بالاتر است.

4-کابینت ممبران (وکیوم)

کابینت‌های ممبران اغلب برای سبک‌های کلاسیک و مجلل‌ استفاده می‌شود. چهارچوب این نوع کابینت معمولا از ام‌دی‌اف سفید ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت‌های قابل رویت این نوع کابینت، ام‌دی‌اف خام را توسط دستگاه CNC حکاکی کرده، سپس تحت مکش و خلا، روکش طرح‌داری از جنس PVC را روی ام‌دی‌اف خامِ حکاکی‌شده می‌چسبانند. سمت دیگر یک لایه از جنس پی‌وی‌سی سفید است که از ابتدا پشت ام‌دی‌اف خام توسط کارخانه چسبانده شده است.

5-کابینت با روکش چوب

برای ساخت این نوع کابینت، بخش‌های قابل رویت از ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش چوب ساخته می‌شود که قیمت بالاتری نسبت به موارد بالا دارند، اما نسبت به کابینت تمام چوب ارزان‌تر است. مثل بیشتر کابینت‌ها، اسکلت این نوع کابینت نیز از جنس ام‌دی‌اف می‌باشد.

6-کابینت تمام چوب

این نوع کابینت بسیار گران است، زیرا از چوب خالص برای ساخت آن استفاده می‌شود. این کابینت از جذاب‌ترین و زیباترین کابینت آشپزخانه محسوب می‌شود و در ساخت آن از چوب‌های اصلی همچون چوب گردو، بلوط، افرا، صنوبر و کاج استفاده می‌شود. کابینت چوبی برای کسانی مناسب است که خواهان ایجاد سبک کلاسیک یا روستیک برای خانه خود هستند. بعد از ساخت کابینت آشپزخانه تمام چوب، از رنگ پلی‌استر برای زیبایی و دوام آن استفاده می‌گردد.

7-کابینت‌ فلزی

کابینت‌های تماما فلزی این روزها دیگر استفاده نمی‌شوند و فقط آن دسته از کابینت‌های فلزی که دارای ظاهری شیک و مدرن هستند و از جنس استیل ساخته‌شده‌اند، هنوز رواج دارند. گاهی هم اسکلت کابینت از فلز و درب‌های آن از ام‌دی‌اف ساخته می‌شود. تنها مزیت این کابینت‌ها ارزان بودن آن‌هاست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران