تولید و فروش سفره یکبار مصرف و کیسه زباله رولی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید و فروش سفره یکبار مصرف و کیسه زباله رولی در اصفهان

🔴 مجموعه تولیدی پارسیان

🔹 مجموعه تولیدی پارسیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش سفره یکبار مصرف و کیسه زباله رولی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 صادر کننده برتر سفره و کیسه زباله به کشورهای عراق و ترکیه

🔹 تولید روزانه ۵ تن سفره یکبار مصرف و ۴ تن کیسه زباله رولی و کیسه فریزر و سلفون و المینیوم و نی نوشابه با بالاترین کیفیت و بی رقیب در قیمت شما عزیزان را همراهی کنیم تا برای بازار های داخلی و خارجی بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده شود

🔹 انواع سفره یکبارمصرف

🔹 انواع کیسه زباله رولی

🔹 انواع کیسه فریزر رولی

🔹 انواع نی نوشابه

🔹 انواع سلفون کره ایی و ایرانی

🔹 انواع المینیوم در میکرون های مختلف

🔹 در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد

 

🔸 با مدیریت امید سرکوب

🔸 شماره تماس 09380804058

🔸 شماره تماس 09139139363

🔸 آدرس اصفهان خیابان امام خمینی خیابان امام رضا تولیدی پارسیان

 

کابرد انواع سفره یکبار مصرف چیست؟

سفره یکبار مصرف مجلسی:

سفره یکبار مصرف مجلسی به دلیل طرح‌های جذاب و شیک و شباهت‌هایی که با سفره‌های معمولی دارد،‌ به عنوان سفره پذیرایی در مهمانی‌ها،‌ کاور بر روی میز نهارخوری، روکش کابینت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و موجب تمیز نگهداشتن سطوح می‌شود. انواعی از سفره‌های یکبار مصرف مجلسی وجود دارد که قابلیت استفاده در مراسم‌های جشن و شادی و یا مراسم عزاداری را دارند و می‌توان متناسب با موقعیت از سفره‌ای با رنگ مناسب استفاده کرد.
سفره یکبار مصرف کاغذی:

سفره‌های کاغذی که در تولید آن‌ها از ترکیب مواد مخصوص به همراه دستمال کاغذی استفاده می‌شود، ظاهری شیک و جذاب دارند و به دلیل اینکه در تولید آن از دستمال کاغذی استفاده شده است، می‌توانند به عنوان کاور و یا در مجالس رسمی و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.
سفره یکبار مصرف شیشه‌ای:

این نوع سفره‌ها به دلیل مواد استفاده شده در تولید آن‌ها از نظر نوع استفاده جزء استفاده‌های لوکس محسوب می‌شوند که بیشتر برای مهمانی‌ها، مجالس و رستوران‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.
سفره یکبار مصرف پلاستیکی:

این نوع سفره‌ها که استفاده از آن‌ها در میان مردم بیشتر رایج است، بیشتر از انواع دیگر سفره‌های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعیین اینکه کاربرد اصلی این سفره‌ها دقیقا چیست، بسیار سخت است، چرا که این نوع سفره‌ها، کاربردهای مختلف و گوناگونی دارند. از استفاده در خانه‌ها برای غذا خوردن، پاک کردن سبزی و مواد غذایی گرفته تا استفاده در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و … که از جمله کاربردهای این سفره‌ها محسوب می‌شوند.

انواع سفره‌های یکبار مصرف، نیازی به شست و شو ندارند و به دلیل ارزان بودن آنها، معمولاً، پس از مصرف دور ریخته می‌شوند. سفره‌ یکبار مصرف مقاومت و نفوذ ناپذیری بالایی در برابر مایعات مختلف دارد؛ این ویژگی موجب شده که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. البته باید توجه داشته باشیم که این سفره‌ها را در طبیعت و یا در محیط رها نکنیم و باعث آلودگی محیط زیست نشویم؛ به جای آن با تفکیک این مواد از سایر زباله‌ها، آن‌ها را به چرخه بازیافت و مصرف دوباره برگردانیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران