بهترین مرکز چرم دوزی خودرو در آمل

در مازندران ، آمل

معرفی بهترین مرکز چرم دوزی خودرو در آمل

🔴 تودوزی اتومبیل علی

🔹 تودوزی اتومبیل علی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه چرم دوزی خودرو در آمل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تودوزی اتومبیل علی :

✅ تعمیر و تعویض چرم صندلی،فرمان و سردنده،رودری، داشبورد،

✅ دست دوز کفپوش خودروهای وارداتی و داخلی

و…

 

🔸 شماره تماس  09115338167

🔸 شماره واتساپ  09399602519

 

تودوزی خودرو چیست؟

قیمت تودوزی ماشین
عوامل متعددی در تعیین قیمت تودوزی ماشین تأثیر دارند که:

جنس پارچه یا چرم ازجمله مهم‌ترین آن‌ها است. بنابراین، همان‌طور که زیبایی ماشین اهمیت دارد، قیمت و هزینه‌ای که صرف آن می‌شود نیز مهم است و نمی‌توان از آن گذشت. برای تودوزی صندلی و داشبورد، از پارچه و چرم استفاده می‌شود.
چرم طبیعی گران‌تر است و قیمت تودوزی ماشین را بالا می‌برد.
طرح و اندازه تودوزی نیز ازجمله عوامل مؤثر در قیمت آن هستند.
البته تودوزی بخش‌های مختلف خودرو در خودروهای مختلف نیز با توجه به تفاوت در زحمت کار، قیمت متفاوتی دارند.

تودوزی صندلی ماشین بر راحتی کابین تأثیر زیادی دارد. بنابراین، حداکثر تلاش ما بر میسر کردن زیبایی در عین راحتی است. چرم ماندگاری بالایی دارد؛ اما توجه داشته باشید که جنس چرم ممکن است در رانندگی طولانی‌مدت و در فصل تابستان، موجب تعریق بدن و ایجاد ناراحتی برای سرنشینان شود. به‌این‌ترتیب، معمولاً از ترکیب پارچه و چرم در طراحی تودوزی صندلی استفاده می‌شود.

تودوزی داشبورد خودرو
برای تمام خودروهایی که داشبورد آن‌ها را می‌توان باز کرد، تودوزی داشبورد قابل اجرا است. این برای ماشین‌های داخلی، خارجی، قدیمی و جدید قابل تعمیم است. تمام مراحل این کار به‌صورت دستی انجام می‌شود و جنس به‌کاررفته در آن می‌تواند چرم، پارچه و یا مخمل باشد.

 

البته نظر بسیاری مبنی بر آن است که از استفاده‌ی چرم برای داشبورد صرف‌نظر کنید، زیرا چرم طبیعی دارای ضخامت بالایی است و چندان مناسب این بخش نیست. در مقابل می‌توان مخمل را به‌عنوان زیباترین انتخاب برای تودوزی داشبورد خودرو در نظر داشت.

تودوزی سقف ماشین
تودوزی سقف ضروری نیست، اما در مواقعی که روکش فابریک آن دچار لکه‌های پاک نشدنی، پاره شدن و شکسته شدن باشد، می‌توان از تودوزی سقف بهره برد. در سقف خودروهایی مانند کروک که سقف به‌طور کامل جمع می‌شود، تمام بخش داخلی و خارجی را می‌توان با استفاده از هر جنسی تودوزی کرد. ماشین‌های کلاسیک که خود از روکش چرمی در بخش سقف برخوردار هستند، دچار شکستگی و ترک می‌شوند که می‌تواند ترمیم و یا تعویض شود. تعمیر قفل درب 206 و صندوق عقب

چرم دوزی فرمان
در تودوزی فرمان معمولاً از چرم استفاده می‌شود. فرمان همواره در دست راننده است و در مقابل نور خورشید قرار دارد. بنابراین، چرم دوزی فرمان در مدت نسبتاً کمی دچار ترک و خرابی می‌شود؛ بخصوص اگر چرم طبیعی نباشد. در اغلب موارد رنگ و طرح چرم استفاده‌شده برای چرم دوزی فرمان با چرم به‌کاررفته در تودوزی صندلی ماشین و سقف ست می‌شود و جذابیت و زیبایی داخلی ماشین را افزایش می‌دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران