آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان

🔴 اعظم نیازی

🔹 اعظم نیازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اعظم نیازی :

✅ آموزش و اجرا تخصصی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

✅ به صورت مبتدی تا پیشرفته

✅ همراه با پشتیبانی ۶ ماهه

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اصفهان – هشت بهشت شرقی حدفاصل چهارراه پیروزی و خیابان همدانیان سالن زیبایی بیوتی لند

 

میکروبلیدینگ چیست؟

در واقع میکروبلیدینگ به نوعی آرایش دائم گفته می شود که با تاتو فرق می کند. اگر از روش میکروبلیدینگ استفاده کنید، می توانید ابروهای پر تر و طبیعی تری هم داشته باشید. برای عملی کردن این روش، یک متخصص در این زمینه، سوزن بسیار ریزی را در زیر اولین لایه پوست فرد فرو می کند و هاشورهای طبیعی که به شکل موی ابرو هستند را به وجود می آورند.

با انجام میکروبلیدینگ ابروی بسیار تمیز، زیبا و بدون کوچکترین تغییری خواهید داشت. البته باید بدانید این روش نیمه دائمی محسوب می شود و معمولا بین ۶ تا ۳۶ ماه امکان دوام آن وجود دارد. بعد از انجام میکروبلیدینگ نیاز است هر ۴ تا ۸ هفته برای ترمیم به متخصص این کار مراجعه کرد و به مرور زمان این زمان مراجعه ۶ ماه تا ۱۲ ماه یکبار می باشد.

استفاده از این روش برای افرادی توصیه می شود که در درجه اول به دنبال ابروهای پر و مرتبی هستند و می خواهند جاهای خالی در بین ابروهایشان پر شود. البته انجام این کار برای افرادی که قصد ایجاد خم کوچکی در ابروی خود دارند، امکان پذیر است. در مقابل بعضی از افراد هم با پوست های خواص و شرایط پزشکی خاص هستند که قبل از انجام میکروبلیدینگ مشورت آن ها با پزشک متخصص پوست و مو ضروری است.

دقت کنید که افراد با پوست چرب، اگزما، جوش های بدخیم، باردار و … باید از انجام این کار خودداری کنند. زیرا به دلیل حساس بودن پوست شان، احتمال خون ریزی وجود دارد و باعث عدم رنگ گرفتن ابرویشان خواهد شد و نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

امروزه اصطلاح میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که تقریبا همه افراد با آن آشنایی دارند. همان طور که میدانید، تعداد زیادی از خانم ها ابروهای کم پشت و نازک دارند که برای پر کردن و طبیعی تر نشان دادن آن ها از ژل یا سایه استفاده می کنند یا از شیوه تاتو ابرو که در سال های گذشته به وجود آمده استفاده می کنند که خیلی از آن رای نبوده اند.

میکروبلیدینگ ابرو یکی از شیوه های مدرن برای پر کردن ابرو به شمار می رود که می تواند به فرد چهره جدیدی ببخشد. ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت هر فردی محسوب می شود و افرادی که از ابروهای خود راضی نیستند، با استفاده از این روش که چیزی فراتر از یک نقاشی است و مانند موهای طبیعی، فرم جدیدی به ابروهایشان می دهد.

میکروبلیدینگ به عنوان روشی نیمه دائمی برای فرم دهی و طراحی ابروها کاربرد دارد که برای ایجاد آن، از قلمی که چند سوزن دارد، استفاده می کنند و خطوط نازک و باریکی مثل تار مو را به وجود می آورند که تاثیر زیادی در طبیعی نشان دادن ابرو دارد و زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران