بهترین کارگاه آموزشی فن بیان و مهارتهای ارتباطی با ارائه مدرک معتبر در تهران – سهروردی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین کارگاه آموزشی فن بیان و مهارتهای ارتباطی با ارائه مدرک معتبر در تهران – سهروردی

🔴 ابولفضل نعمتی

🔹 ابولفضل نعمتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش فن بیان و مهارتهای ارتباطی با ارائه مدرک معتبر در تهران – سهروردی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابولفضل نعمتی :

✅ آموزش لحن و صداسازی

✅ مهارت مدیریت استرس

✅ اعتماد بنفس

✅ افزایش دایره لغات

✅ روان، محکم و جذاب صحبت کردن

✅ آموزش گویندگی و سخنوری

✅ تقویت هوش کلامی

و…

 

🔸 مدرس  استاد ابولفضل نعمتی

🔸 شماره تماس جهت هماهنگی وثبت نام  02186028620

🔸 آدرس  تهران – سهروردی جنوبی کوچه امین الهی کوچه نسترن

 

فن بیان چیست؟

فن بیان را این گونه می توان تعریف کرد: توانایی سخن گفتن به نحوی موثر، واضح و قدرتمند. دیل کارنگی که یکی اساتید بزرگ سخنوری و فن بیان دنیاست این گونه عنوان می کند: ” سخن گفتن، چیزی بیش از بیان یک سری کلمات است.”

این جمله دقیقاً به این موضوع اشاره دارد که سخن گفتن در کنار رعایت یک سری از اصول و قواعد کار ساز خواهد بود. اصول و قواعدی بسیار ساده اما کلیدی که گاهی حتی بر مفهوم جمله تاثیر گذار است.

اینجاست که اهمیت فن بیان برای همه ما آشکار می شود. بعضی از افراد تصور می کنند که فن بیان فقط مخصوص سخنرانان است. اما در اصل همه ما، دیگران را بر اساس کلامی که بر زبان می آورند و نحوه بیان آن کلمات می شناسیم و قضاوت می کنیم.

واقعیت این است که ما با فن بیان در واقع در پی یادگیری مهارت هایی هستیم که از طریق آن ها منظور خود را واضح و کامل بیان کنیم تا آنچه که نیاز اصلی ماست رفع کنیم. از طریق کلام ما با رییس و همکاران خود، همسر و فرزند، رییس بانک و موسسات، دانشجویان، کارفرمایان، مشتریان و دیگر اقشار جامعه ارتباط برقرار می کنیم.

کلمات به حدی قدرتمند هستند که با استفاده از آن ها حتی میتوان بر باور انسان ها تاثیر گذاشت. همه جملاتی که عنوان شد به درستی اهمیت دانستن اصول فن بیان را آشکار می کند.

چرا فن بیان اهمیت دارد؟
فرقی نمی کند که دانشجو باشیم یا فارغ التحصیل، شاغل یا خانه دار، معلم و استاد یا شاگرد، کارمند یا رئیس در هر جایگاهی که باشید و هر شغل و موقعیتی که داشته باشیم بی نیاز از خوب و پسندیده صحبت کردن نیستیم.

افرادی که فن بیان خوبی دارند، از این موضوع به نحو احسن استفاده کرده و قادرند به راحتی روی دیگران تاثیر مثبت گذاشته و در خانواده و جامعه به عنوان افراد جذاب، قابل احترام و موثر شناخته شوند.

در زندگی روزانه و در برقراری ارتباط با دیگران اولین نگرش و برداشت از انسان مربوط به سخن گفتن و نحوه گفتار است و محتوای صحبت و حرف ها شخصیت و نگرش انسان را مشخص می کند. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و موفقیت افراد اجتماعی موفق و آن هایی که به نحو تحسین برانگیزی ارتباط برقرار می کنند، شیوه صحبت کردن و فن بیانشان است.

مجهز بودن به فن بیان خوب و به کارگیری درست این مهارت مهم، ما را قادر می سازد نظرات خود را به راحتی بیان کرده و از حق خود دفاع نماییم، نه این که شخصی باشیم که بدون چون و چرا به سادگی هر سخن و عقیده ای را بپذیریم و تحت تاثیر دیگران باشیم. در واقع با داشتن فن بیان قدرتمند، مهارت نه گفتن را هم به خوبی دارا هستیم.

اهمیت فن بیان برای دانشجویان
بیشتر ما به نوعی دانشگاه را تجربه کرده ایم و با محیط و برنامه های آن آشنایی کامل داریم. زمانی که اساتید در از دانشجویان می خواهند کنفرانس ارائه بدهند، یک شوک سنگینی به دانشجویان وارد می شود اکثر آن ها حاضر هستند نمره کنفرانس و یا حتی نمره کامل آن درس را از دست بدهند اما جلوی جمع کنفراس ندهند.

یکی از دلایل این موضوع می تواند این باشد که بعضی از دانشجویان شاید فن بیان خوبی داشته باشند اما ترس از سخنرانی دارند و گروه دیگر افرادی هستند که خوب صحبت نمی کنند و با مهارت های خوب صحبت کردن وفن بیان آشنا نیستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران