هنرکده کارآفرینان – آموزش نقاشی ، گچبری ، کیف سازی و عروسک سازی به کودک و بزرگسال در تهران

در تهران ، تهران

معرفی هنرکده کارآفرینان – آموزش نقاشی ، گچبری ، کیف سازی و عروسک سازی به کودک و بزرگسال در تهران

🔴 هنرکده کارآفرینان

🔹 هنرکده کارآفرینان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش نقاشی ، گچبری ، کیف سازی و عروسک سازی به کودک و بزرگسال در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هنرکده کارآفرینان :

✅ آموزش کارآفرینی در چند رشته وایجاد کارگاه تولیدی …هنری

✅ آموزش نقاشی مدادرنگی،سیاه قلم،رنگ روغن،نقاشی دیواری پتینه،گچبری مدرن

✅ نقاشی با خودکاررنگی

✅ کیف سازی

✅ عروسک سازی

✅ ازصفرتاصد،ارمبتدی تامربیگری

✅ آموزش نقاشی کودکان وخلاقیت،آموزش مربیگری نقاشی کودک وخلاقیت

و…

 

🔸 با مدیریت  زینب جریان

🔸 شماره تماس  09369494255

🔸 آدرس  تهران

 

اهمیت و تاثیر نقاشی برای کودکان چیست؟

۱. مهارت‌های‌ ارتباطی
از تاثیر نقاشی بر کودکان می‌توان به تقویت مهارت‌های ارتباطی در آن‌ها اشاره کرد. کودک با نقاشی کردن سعی می‌کند به‌صورت بصری با محیط اطرافش ارتباط برقرار کند. او تجربه‌های واقعی زندگی مانند لذت بازی در پارک یا دوست پیدا کردن را از طریق نقاشی به ‌نمایش می‌گذارد. نقاشی این جسارت را به کودک می‌دهد تا برای ابراز احساساتش پا را فراتر از مرز کلام بگذارد.

۲. مهارت حل مسئله
درست مانند دانشمندی که برای حل مسئله دست به آزمایش می‌زند، کودک نیز ایده‌های هنری خود را با نقاشی کردن کشف می‌کند. در حین نقاشی دائما ایده‌های مختلف به ذهن او خطور می‌کند و او را با تصمیم‌های متعددی مواجه می‌کند. آیا رنگ نارنجی برای ابر مناسب است؟ اگر ماهی بزرگتری در رودخانه بکشم چطور؟ تمام این سوال‌ها او را به سمت تصمیم‌گیری و حل مسئله سوق می‌دهند.

نقاشی به کودک می‌آموزد که برای حل یک مسئله راه‌های بی‌شماری وجود دارد. به‌جای پیروی از یک اصول خاص، به‌دنبال کشف «چرا» و«چگونگی» مسائل برود و در عین حال دنیای خودش را نیز کشف کند.

بنابراین، هنگام نقاشی از او بپرسید، «چرا این رنگ خاص را انتخاب کردی؟» یا بپرسید چرا طرح مورد نظر را اینگونه نقاشی کرده است. با این کار ذهن کودک را به چالش می‌کشید.

۳. مهارت تجزیه و تحلیل بصری
ممکن است کودکان خردسال برخی از مفاهیم چون فاصله و تفاوت اندازه‌ها را به درستی درک کنند. اما با کمک نقاشی، کودک بهتر می‌تواند این مفاهیم را درک کند. او با کشیدن اجسام دور و نزدیک، زبر و نرم، بزرگ و کوچک، ارتباط بین آن‌ها را درک می‌کند. درنتیجه، نقاشی مهارت تجزیه و تحلیل دیداری آن‌ها را تقویت می‌کند.

۴. مهارت‌های حرکتی
مهارت‌های حرکتی شامل حرکت دست، مچ و انگشتان است. نگه داشتن قلم‌مو در دست، ورق زدن، بریدن کاغذ با قیچی، نقاشی با مداد شمعی نمونه‌هایی از این مهارت هستند. این‌ها همگی مهارت‌های حرکتی و کنترل اشیا در کودک را تقویت می‌کنند.

در بزرگسالی شما از این مهارت هنگام نوشتن، پیام دادن و رانندگی استفاده می‌کنید. بنابراین، بسیار مهم است که مهارت حرکتی را از کودکی در فرزندتان تقویت کنید. این مهارت تاثیر نقاشی بر کودکان را در بزرگسالی نمایان می‌کند.

۵. توانایی ابراز وجود و خلاقیت
مهارت‌های کودکان با پرورش خلاقیت و ابراز وجود به‌طور طبیعی رشد می‌کند و توانایی کودک را در خلق یک اثر افزایش می‌دهد. نقاشی تجربه‌ای است که با آزمون و خطا، تجزیه و تحلیل و ذهنی آزاد پرورش می‌یابد. به‌ همین دلیل، خلاقیت با کمک نقاشی در کودک شکوفا می‌شود. البته در کنار نقاشی، ایده‌‌های خلاقانه دیگری نیز وجود دارد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران