آموزش کیک تولد و شیرینی در یزد

در یزد ، یزد

معرفی آموزش کیک تولد و شیرینی در یزد

🔴 نجمه محرومیه

🔹 نجمه محرومیه یکی از  فعالان در زمینه آموزش کیک تولد و شیرینی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 شرایط ثبت نام:

✅هرماه سه دوره کلاس برگزار میشود

✅کلاس ها طی ۵ تا ۶ روز برگزار میشود هرروز ۲ ساعت

✅درهردوره فقط ۸ نفر درکلاس حصور دارن

✅آموزش هایی که درکلاس داده میشود:

✅کیک تولد ازصفرتا۱۰۰ دیزاین عای مختلف ماسوره کاری

✅کاربافوندانت

✅کیک تصویری

✅نان خامه ای

✅رولت

✅شیرینی تر

✅کیک همه کاره

✅و یه دسر به انتخاب دوستان آموزش داده میشود

و….

 

🔸 شماره تماس 09135151925

🔸آدرس یزدمیدان باهنر،طبقه فوقانی کارت عارف

معرفی برخی ویژگی های شغل شیرینی و کیک پزی خانگی

سبک کاری :

بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند سبک کاری داشته باشند و در برخی از ماه های سال کار نکنند. البته که امروزه به دلیل مشغله ها و هزینه های زیاد زندگی افراد مجبور هستند کار کنند تا هزینه های زندگی خود را در بیاورند. شما زمانی که این شغل را برای خود انتخاب کنید می توانید در برخی از ایام سال مانند محرم و صفر به کارهای دیگر خود بپردازید، چرا که افراد مراسم های زیادی برگزار نمی کنند.

البته افرادی هستند که در همین ایام به مناسبت تولد خود کیک سفارش می دهند. ولی با این وجود این کار یکی از کارهای لذت بخشی که شما می توانید انتخاب کنید همین کار می باشد و شما می توانید با انجام دادن آن از زندگی خود لذت بیشتری ببرید. برخی از افراد هستند که به دلیل همین سبک کاری این شغل را انتخاب می کنند و کارهای دیگری هم در کنار آن انجام می دهند.

نیاز به مکان و جای خاصی ندارید :

یکی از دیگر مزیت هایی که شغل شیرینی پزی خانگی دارد این است که شما برای انجام دادن این شغل نیازی نیست جای به خصوصی را کرایه و یا اشغال کنید. در واقع آنها می توانند تنها در خانه خود انواع شیرینی و کیک ها را با روش های متنوع بپزند و به مشتریان خود تحویل دهند. در واقع اگر شما بخواهید مکان خاصی را برای انجام دادن این شغل کرایه کنید باید بخش بیشتر هزینه هایتان را به کرایه و یا هزینه های جانبی دیگر اختصاص دهید.

بنابراین این مورد هم به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های این شغل به شمار می رود که شما می توانید برای راه اندازی این شغل آن را در نظر داشته باشید. برخی از افراد هستند که انبار و یا بخش خالی را در خانه خود دارند که می توانند این بخش را به شیرینی پختن اختصاص دهند.

نیاز به وسایل بسیار پیشرفته ندارید :

شما برا راه اندازی هر شغلی باید وسیله ها و تجهیزات خاصی را آماده کنید که بدون شک برای راه اندازی این شغل به فر شیرینی پزی خانگی هم باید وسایلی را خریداری کنید. اما باید بدانید در ابتدا که نمی توانید هزینه های زیادی را برای راه اندازی این شغل پرداخت کنید بهتر است از وسایل ساده تری استفاده نمایید.

شما با استفاده از وسایلی که چندان پیشرفته نیستند هم می توانید بهترین و با کیفیت ترین شیرینی ها و کیک ها را طراحی کنید. تنها موردی که باید به آن زمان پخت انواع شیرینی دقت داشته باشید این است که به تزیین آنها توجه داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران