شیرینی فروشی سوهان عسلی در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی شیرینی فروشی سوهان عسلی در نیشابور

🔴 شیرینی فروشی سوهان عسلی

🔹 شیرینی فروشی سوهان عسلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع شیرینی در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شیرینی فروشی سوهان عسلی :

✅ کارگاه و فروشگاه شیرینی

✅ شکلات شیرینی

✅ انواع شیرینی وکیک و بستنی و قیفی وبستنی مغزدار عرضه میشه

✅ سفارشات مجالس

و….

 

🔸 شماره تماس 09105511359

🔸آدرس نیشابور – بلوار جمهوری جنب کلانتری ۱۲ – شیرینی فروشی سوهان عسلی

 

فواید مصرف شیرینی جات چیست ؟

۱- افزایش طول عمر

براساس مطالعات انجام شده در هاروارد آمریکا بر روی سلامت عمومی افراد ، نتیجه گیری شده است که افرادی که شکلات می خورند از افرادی که نمی خورند بیشتر عمر می کنند . افرادی که بطور متعادل شکلات مصرف می کنند یک تا سه بار درماه سالم ترند . ولی حتی آن دسته از افراد که روزانه ( بدون زیاده روی ) شکلات می خورند نیز بیشتر عمر می کنند .

۲- ذخیره نیرو توسط قند

مصرف یک تکه قند منجر به افزایش استقامت و تمرکز افراد می شود . مصرف چند تکه شکلات هنگام انجام یک فعالیت شدید موجب افزایش توان افراد می شود .

۳- کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی

احتمالا در مورد به اثرات شکلات بر سلامتی بدن شنیده اید . در حقیقت استثنا هایی هم وجود دارد ولی براساس تحقیقات انجام شده ، کسانی که در هفته پنج بار یا بیشتر شکلات می خورند احتمال ابتلا به بیماری های قلبی در آنها ۶۰درصد کاهش می یابد .

چرا بعد ازمصرف شیرینی و شکلات احساس گرسنگی می کنیم ؟

درواقع با مصرف قندهای ساده میزان قند خون به سرعت افزایش می یابد و انسولین از لوزالمعده ترشح و مصرف می شود این قندها خیلی سریع توسط بدن مصرف می شوند و قند خون افت می کند پس فرد احساس گرسنگی می کند و دوباره میل به خوردن دارد .

چرا نباید بیش از اندازه از شیرینی های رژیمی استفاده کنیم ؟

در شیرینی های رژیمی به جای استفاده از قندهای ساده از شیرین کننده مصنوعی مجاز استفاده می شود این امر در سال های اخیر به خصوص یرای افراد دیابتی رواج بیشتری پیدا کرده است . در خوردن این شیرینی ها به خصوص طی دوران بارداری شیردهی و دوران رشد نباید زیاده روی کرد . بنابراین اگر مصرف آنها عادت کنید بعد از مدتی حساسیت سلول های چشائی تان نسبت به مزه شیرینی کم می شود . دراین شرایط اگر یک تکه بیسکویت ساقه طلایی بخورید احساس می کنید در حال خوردن آرد هستید زیرا قدرت چشایی تان به شدت ضعیف می شود . علاوه بر این قندهای مصنوعی در بدن متابولیزه نمی شوند و مانند سموم ، بار کبد و کلیه را زیاد می کنند . در واقع کبد باید این مواد را از بدن جمع آوری کند و کلیه ها آنها را با مقدار زیادی آب دفع کنند.

شیرینی خشک بخریم یا شیرینی تر ؟

تمامی شیرینی ها به دلیل قند و روغن بکار رفته در آنها ، تراکم کالری بسیار بالایی دارند. با این حال شیرینی ها ی ساده و بدون کرم ، خامه ، کرامل و فوندات ، درصد کالری شان کم تر است . از طرفی شیرینی های خشک نسبت به شیرینی های تر انتخاب بهتری هستند . درواقع درصد کره و روغن بکار رفته در شیرینی های خشک نسبت به درصد خامه شیرینی های تر بسیار کمتر است .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران