آموزشگاه زبان خارجی صادقی حریری در جهانشهر – کرج

در البرز ، کرج

معرفی آموزشگاه زبان خارجی صادقی حریری در جهانشهر – کرج

🔴 آموزشگاه زبان خارجی صادقی حریری

🔹 آموزشگاه زبان خارجی صادقی حریری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش انواع زبان های خارجی در جهانشهر – کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آموزشگاه زبان خارجی صادقی حریری :

✅ آموزش زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی وترکی استانبولی

✅ بصورت عمومی، نیمه خصوصی وخصوصی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۲۶۳۴۲۱۷۴۰۲

🔸 شماره تماس ۰۲۶۳۴۴۹۳۹۸۳

🔸 آدرس البرز،جهانشهر بلوارمولانا بعدازکسری شمالی، جنب املاک آقازاده ساختمان شاهین واحد۱

 

4 دلیل اصلی ما را برای یادگیری زبان و میزان اهمیت آن وجود دارد:

1 – انگلیسی به عنوان زبان رسمی جهان

اگرچه انگلیسی سومین زبان رایج در جهان است؛ اما زبان رسمی 53 کشور است. با بیش از 400 میلیون سخنران که در سراسر جهان به عنوان اولین زبان به آن صحبت می کنند. مهمتر از همه، طبق اعلام شورای انگلیس، حدود دو میلیارد نفر در سراسر جهان تا سال 2020 انگلیسی را یاد می گیرند و آن را به دومین زبان رایج دنیا تبدیل می کنند.

در هر موقعیتی که قرار بگیرید؛ به احتمال بسیار زیاد ممکن است با کسی ملاقات کنید. که زبان مادری شما را نمی داند. دانستن زبان انگلیسی می تواند به عنوان یک زبان مشترک کاربرد فراوان داشته باشد. بنابراین زبان انگلیسی این امکان را فراهم می کند که کل دنیا به راحتی با هم در اربتاط باشند.

2. انگلیسی یک زبان رسمی در اینترنت است:

امروزه بسیاری از فیلم ها، سریال های تلویزیونی، کتاب ها و موسیقی به زبان انگلیسی تولید می شوند. بنابراین، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی باعث می شود بدون وابستگی به ترجمه و زیرنویس، به محتوای آن ها پی ببرید. علاوه بر این، دسترسی به این رسانه ها و منابع غنی باعث بهبود در درک شفاهی و کتبی می شود.

امروزه حدود 565 میلیون نفر روزانه از اینترنت استفاده می كنند و حدود 52٪ از پر بازدید ترین وب سایت ها به زبان انگلیسی است. بنابراین، درک این زبان امکان دسترسی به بیش از نیمی از مطالب موجود در اینترنت را دارد. درک زبان انگلیسی، در سطح شغلی یا شخصی، امکان تبادل آسان اطلاعات و دسترسی به منابع بیشتر را فراهم می آورد.
3 – انگلیسی به عنوان زبان گردشگری

زبان انگلیسی با داشتن رتبه اول زبان در 53 کشور و زبان دوم در 118 کشور دیگر، می تواند سفر را به دور دنیا آسان تر کند. خواه اعلان فرودگاه باشد، برنامه قطار، اطلاعات اضطراری یا علائم راهنمایی و رانندگی، به طور کلی زبان انگلیسی حتی در کشوری که زبان رسمی آن ها انگلیسی نیست؛ از انگلیسی استفاده می کنند.

این غیرقابل انکار است که هنگام مسافرت در کشوری که زبان آن ها نمی دانید؛ به احتمال زیاد کسی را پیدا می کنید که به زبان انگلیسی با او ارتباط برقرار کنید.
4– انگلیسی به عنوان یک تمرین شناختی

یادگیری یک زبان خارجی یک تمرین شناختی و تحلیلی قابل توجه است. در واقع، براساس یک مطالعه سوئدی از سال 2012، یادگیری یک زبان جدید به دلیل تمرینات ذهنی زیادی که در آن انجام می شود؛ ساختار مغز را تغییر می دهد. این می تواند بر بخش هایی از مغز که مسئول حافظه، خلاقیت و اندیشه هستند؛ تأثیر بگذارد.

به تدریج، چند زبانه بودن مغز را سالم نگه می دارد؛ عملکرد آن را افزایش می دهد و باعث تحریک تمرکز و حافظه می شود. به طور خلاصه، صحبت کردن با یک زبان خارجی به مغز امکان می دهد قوی تر و متناسب تر باشد؛ و به علاوه باعث افزایش عزت نفس می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران