بهترین مرکز برگزاری کلاس بازیگری سینما در تهران – هفت تیر

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز برگزاری کلاس بازیگری سینما در تهران – هفت تیر

🔴 فرید شرعی

🔹 فرید شرعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری کلاس بازیگری سینما در تهران – هفت تیر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 فرید شرعی کارگردان سینما و تلویزیون با سابقه ۲۰ ساله است و رزومه و کارهای ایشان را در گوگل میتوانیر سرچ کنید از جمله کارهای ساخته شده توسط ایشان ، برنامه جذاب و سریالی ، بفرمایید فوتبال ، است .
🔹 همچنین اقای شرعی بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس در رشته بازیگری سینما را در مقاطع مختلف دارد .

🔴 معرفی اجمالی کلاس های فرید شرعی :

✅ علاقمندان به هنر سینما و بازیگری ، دوره جدید ترمی کلاس های بازیگری سینما در حال نام نویسی است ، علاقمندانی که تمایل به حضور در این کلاسها رو دارند می‌توانند از طریق سایت و پیامک و دایرکت و راههای ارتباطی اعلام شده اقدام نمایند .

✅ پذیرش هنرجو از ۱۴ سال به بالا .

✅ ارائه مدرک معتبر در انتهای دوره

✅ معرفی صددرصد به پروژه های معتبر سینمایی و تلویزیونی

و…

 

🔸 شماره تماس  09126906109

🔸 آدرس  تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان کریم خان

 

تفاوت بازیگری سیناما با تئاتر چیست؟

1-صدا و بیان

یک تفاوت بازیگری تئاتر و سینما ، ارتباطی با فاصله دارد. در فیلم ، بازیگر مقابل شما در فاصله چند پا با شماست ، بنابراین شما به راحتی با او صحبت می کنید مثل اینکه هیچ کس گوش نمی دهد. شما در حال بحث خصوصی هستید. و تمام دیالوگ های شما حتی صدای نفس هایتان توسط ابزارهای پیشرفته صدابرداری ضبط می شوند.
ولی در تئاتر این چنین نیست و بازیگر تئاتر باید دیالوگش را به طریقی بگوید که ردیف آخر سالن هم بشنوند و بازیگر تئاتر نیازمند است بر روی برد صدای خودش کار کند.

2-زبان بدن

در هنگام بازی در مقابل تماشاگر شما نمی توانید برای نشان دادن احساس غم و اندوه فقط اشک در چشمانتان حلقه بزند.چون فقط ردیف اول متوجه این موضوع می شوند و باید از زبان بدن خودتان بیشتر استفاده کنید و اصطلاحا غلو شده بازی کنید.به طوری که تماشاگری که در ردیف آخر نشسته است هم متوجه حالات بازیگر گردد. ولی در فیلم شما باید مواظب باشید از بازی غلو شده و زبان بدن خیلی گسترده ،دوری کنید.
دوربین با گرفتن یک کلوزآپ از شما حس غم شما را به سادگی منتقل می کند و شما باید بر روی درونی کردن حس هایتان تمرکز کنید. بازیگری تئاتر بازی نشانه هاست و بازیگری فیلم بازی طبیعت گراست.اگر در فیلم متوجه بازی کردن بازیگری شدید، آن بازیگر اشتباهی مرتکب شده است و این یک تفاوت بازیگری تئاتر و سینما است که بسیار اهمیت دارد.

3-تمرین

دیگر تفاوت بازیگری تئاتر و سینما این است که تئاتر زنده است و همه چیز در زمان واقعی رخ می دهد. در بازیگری تئاتر شما باید ماه ها تمرین کنید و تمام خطوط نمایشنامه را از حفظ باشید. اگر بازیگری دیالوگش را فراموش کند نمی تواند کات دهد و از نو شروع کند و بازیگر تئاتر باید بر روی بداهه گویی اش کار کند ولی برای بازیگر فیلم این چنین نیست.شما می توانید برای هر پلان به خطوط فیلمنامه رجوع کنید و اصولا در سینما جلسات تمرینی کمتری داریم و اگر اشتباهی رخ دهد و کارگردان دوباره برداشت می گیرد و با برداشت های متعدد به مدنظر خودش می رسد.

4- کارگردانی

کارگردانان تئاتر بازیگران را کارگردانی می کنند. آنها در طول هفته های طولانی ساعت های زیادی را در حال کار با بازیگران خود صرف می کنند. در اکثر موارد ، این کارگردان است که بازیگران را برای تولید صحنه ای آماده می کند ، بنابراین آنها برای ساختن شخصیت از نزدیک با بازیگرهمکاری می کنند. و از شروع تمرینات تا اجرای پایانی در کنار بازیگر هستند.
آنها صحنه ها را تجزیه می کنند و کاراکترها را برای بازیگران تحلیل می کنند که در هر صحنه چه احساسی باید انجام دهند یا چه کاری انجام می دهند تا دقیقاً آنچه را که باید درک شود به مخاطب انتقال یابد.از طریق کارگردانی تئاتر است که به بسیاری از بازیگران آموزش داده می شود که چگونه عمل کنند. آنها ماهها مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.
در فیلم چنین نیست. این نیز تفاوت بازیگری تئاتر و سینما است. کارگردانان فیلم صحنه را کارگردانی می کنند ، نه بازیگران. در بسیاری از موارد ، بازیگردان ، بازیگران را هدایت می کند و یا اینجنت هر بازیگر. کارگردانان فیلم اعتماد دارند که بازیگران حرفه ای هستند و نیازی به مربیگری ندارند. در فیلم وقت طلاست. در یک روز مشخص ، یک مکان مشخص برای ساعت ها اجاره می شود و یک کارگردان باید تا آنجا که ممکن است فیلمبرداری را در همان زمان مشخص انجام دهد.
آنها نمی توانند ساعت ها در صحنه ها بمانند . یک کارگردان فیلم به بازیگری احتیاج دارد که کاملاً بتواند خود را کارگردانی کند ، به درستی بازی کند و جلوی دوربین و در مرزهای قاب بماند و کارش را بلد باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران