خدمات و آموزش رنگ و مش و کراتین پریشاد بیگدلی با 30 درصد تخفیف به مدت یک ماه در تهران – پیروزی

در تهران ، تهران

معرفی خدمات و آموزش رنگ و مش و کراتین پریشاد بیگدلی با 30 درصد تخفیف به مدت یک ماه در تهران – پیروزی

🔴 پریشاد بیگدلی

🔹 پریشاد بیگدلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و آموزش رنگ و مش و کراتین با 30 درصد تخفیف به مدت یک ماه در تهران – پیروزی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

📍 آموزش رنگ و مش و کراتین احیا به طور کامل و تخصصی همراه با مدرک معتبر بین المللی پریشاد بیگدلی

🔹 آموزش جامع و اصولی و تخصصی صفر تا صد رنگ و مش و کراتین احیا با ۳۰ درصد تخفیف فقط ۴.۲۰۰.۰۰۰ تومن به مدت یک ماه تا پایان دی ماه

🔹 همرا پشتیبانی نامحدود، و کار بعنوان دستیار کنار استاد

🔹 دادن مدرک معتبر بین المللی استاد پریشادبیگدلی

🔹 برای گرفتن وقت به واتساپ پیام دهید یا به اینستا مراجعه کنید

 

🔸 شماره تماس ۰۹۲۲۰۲۸۸۹۲۴

🔸 آدرس  تهران پیروزی، نبرد شمالی، قبل از چهارراه فرزانه، سالن زیبایی vip لی لی لی ناز

 

ویژگی ها و مزایای شغل آرایشگری چیست؟

۱. آرایشگری یک حرفه انعطاف پذیر است

برای اینکه از شغل خود لذت ببرید و همیشه سرحال و شاداب باشید، کاری را انجام دهید که باعث شادی و رضایت شما شود. یکی از مزایای شغل آرایشگری این است که می توانید در برنامه ریزی خود انعطاف داشته باشید. می توانید در کنار داشتن شغل و درآمد به تفریح و برنامه های دیگر زندگی خود نیز بپردازید. از همین رو آرایشگری می تواند به اکثر نیازهای شما پاسخ دهد.

۲. آرایشگران هیچ وقت دچار روتین شغلی نمی شوند

شغل آرایشگری به گونه ای است که آرایشگران به طور مستقیم با مردم سر و کار دارند. به همین دلیل می توانید هر روز با افراد مختلفی رو به رو شوید و با شخصیت های مختلفی ارتباط برقرار کنید. همین ویژگی باعث می شود یک روز تکراری نداشته باشید و دچار روزمرگی نشوید. همچنین، از آنجا که آرایشگری رشته های مختلفی دارد، اگر از کار خود خسته شدید می توانید رشته جدیدی را آموزش ببینید و خدمات جدیدی را به کار خود اضافه کنید.
۳. امکان پرورش خلاقیت و ایده پردازی

آرایشگری نوعی هنر است. بسیاری از رشته های آرایشگری مانند آموزش میکاپ صورت، طراحی ناخن، شینیون مو و … نیاز به خلاقیت و ایده پردازی دارند. در آرایشگری شما نمی توانید از یک الگوی ثابت برای همه مشتری ها استفاده کنید. زیرا هر مشتری از نظر فرم صورت، نوع پوست، جنس مو و … ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. همچنین شما باید سلیقه مشتری را نیز در نظر بگیرید. بنابراین، هر مشتری یک پروژه جدید است و شما با در نظر گرفتن تمام این موارد، باید بتوانید طرح و مدل مناسب و مورد پسند مشتری خود را انتخاب کرده و اجرا کنید. شما با شرکت در یک دوره آموزشی خوب و حرفه ای آموزش می بینید که چطور خلاقیت خود را پرورش داده و با اعتماد به نفس کامل ایده های جدید خود را به مشتری ارائه دهید.
۴. دستیابی به درآمد خوب

یکی از مزایای اصلی شغل آرایشگری، بازار کار خوب آن است. آرایشگری در حال رشد است و اگر حرفه ای باشید می توانید به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید. قطعا آرایشگری را می توان یکی از پرسودترین مشاغل دانست. بنابراین اگر قصد دارید در این زمینه موفق شوید و جایگاه خوبی داشته باشید، حتما باید باید تمام مهارت های لازم را کسب کنید و در کار خود حرفه ای شوید.توجه داشته باشید که آرایشگری زنانه دارای گرایش های بسیاری است. برای اینکه شما در این حرفه به درآمد بالایی برسید، لازم نیست تمام رشته های را یاد بگیرید. بلکه تنها می توانید در یک گرایش خاص تخصص و جایگاه لازم را به دست آورید. از این طریق قطعا مشتریان ثابت خود را خواهید داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران