آموزش تهیه شیرینی خانگی مجازی در سراسر کشور

در بوشهر ، بوشهر

معرفی آموزش تهیه شیرینی خانگی مجازی در سراسر کشور

🔴 فاطمه صلاحی

🔹 فاطمه صلاحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تهیه شیرینی خانگی مجازی در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اگه میخوای یه دوره آموزشی خوب ثبت نام کنی و تو این اوضاع بد اقتصادی در منزل کسب درآمد داشته باشی،این دوره رو از دست نده.

🔸️شامل ۱۲ نوع اسلایس شیک و خوش طعم

🔸️تمام موارد آموزشی به صورت کاملاً عملی از صفر تا صد آموزش داده شده و در قالب فیلم و فایل PDF در تلگرام و واتس اپ ارائه میشود.

🔸️برای این کلاس نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارید و به راحتی میتوانید این اسلایس ها رو درست کنید.

🔸️نیاز به آنلاین بودن نیست،در زمان دلخواه میتوانید آموزشها رو ببینید.

با شرکت در این دوره بهترینها رو یاد میگیرید☺

❌❌❌با قیمت باور نکردنی

🔺️جهت دریافت آموزش به شماره ی زیر پیام بدید:

مدیریت خانم صلاحی

♦️به محض واریز وجه،اموزش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

🔸 شماره تماس 09330837902

🔸آدرس بوشهر

مزیت های شیرینی پزی خانگی چیست ؟

تعداد زیادی از افرادی که این شغل را انتخاب می نمایند خانم هستند که انواع شیرینی ها را درست کرده و به قنادی ها و مشتریان می فروشند.

سبک کاری

بسیاری از مردم هستند که علاقه دارند سبک کاری داشته باشند و در بعضی از ماه های سال فعالیت نکنند. البته که امروزه به علت مشغله ها و هزینه های زیاد زندگی مردم مجبور هستند کار کنند تا هزینه های زندگی خود را تامین کنند. شما هنگامی که این شغل را برای خود انتخاب نمایید می توانید در بعضی از ایام سال مثل محرم و صفر به فعالیت های دیگر خود بپردازید، چرا که مردم مراسم های زیادی برگزار نمی کنند.

نیاز به مکان و جای خاصی ندارید

یکی از دیگر ویژگی هایی که کسب و کار شیرینی پزی خانگی دارد این است که شما برای انجام دادن این فعالیت نیازی نیست مکان به خصوصی را کرایه و یا اشغال نمایید. در حقیقت آنها می توانند تنها در منزل خود انواع شیرینی پزی و کیک ها را با شیوه های مختلف بپزند و به مشتریان خود تحویل دهند.

در حقیقت اگر شما قصد داشته باشید مکان خاصی را برای انجام دادن این فعالیت کرایه کنید باید قسمت بیشتر هزینه هایتان را به کرایه و یا دیگر هزینه ها اختصاص دهید.

بنابراین این موضوع هم یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های این کسب و کار به شمار می رود که شما می توانید برای شروع این کسب و کار آن را در نظر داشته باشید. تعدادی از افراد هستند که انبار و یا بخش خالی را در منزل خود دارند که می توانند این قسمت را به شیرینی پختن اختصاص دهند.

نیاز به وسایل بسیار پیشرفته ندارید

شما برا راه اندازی هر کسب و کاری باید ابزار و تجهیزات خاصی را آماده کنید که بدون شک برای راه اندازی این کسب و کار به همراه فر شیرینی پزی خانگی هم باید ابزاری را خریداری کنید. اما باید آگاه باشید در ابتدا که نمی توانید هزینه های زیادی را برای شروع این کسب و کار پرداخت کنید بهتر است از وسایل ساده تری استفاده کنید.

شما با بهره مندی از وسایلی که خیلی پیشرفته نیستند هم می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع کیک و شیرینی را درست کنید. تنها عاملی که باید در زمان پخت انواع شیرینی به آن دقت داشته باشید این است که به تزیین کیک و شیرینی توجه داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران