کورین دکور در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی کورین دکور در مشهد

🔴 کورین دکور

🔹 کورین دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای صفحات کورین در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کورین دکور:

✅ اجرای صفحات کورین(سنگ مصنوعی،صفحات کابینت)

✅ ارائه بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۵۹۷۳۹۹۲۰

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۹۳۰۷۹۷۶واتساپ

🔸آدرس مشهد- خین عرب_ طرحچی۵ _ نبش ۵/۴_ قطعه دوم

سنگ کورین چیست ؟

کورین یا به عبارت صحیح تر، سطح سخت (Solid Surface) متریالی است که به طور انحصاری برای استفاده بر روی سطوح تولید شده است. کورین به قدری برای استفاده بر روی انواع سطوح مناسب است که نمی توان متریال مشابهی را پیدا نمود که از کورین مناسب تر باشد! در این بخش قصد داریم شما را با سنگ کورین بیشتر آشنا کنیم و موارد کاربرد و استفاده ی آن را برای شما تشریح نماییم. با ایران کورین همراه باشید.
در بازار ایران، کورین با عنوان سنگ مصنوعی نیز می شناسند. دلیل این امر این است که ظاهر کورین شباهت زیادی به سنگ طبیعی دارد و به همین دلیل به آن عنوان سنگ مصنوعی اطلاق می گردد. خوب است بدانید که برندهای مختلف تولید کننده کورین، مجموعه طرح های متنوع و گسترده ای را تولید می نمایند و از این رو، دست مشتری در انتخاب طرح کاملا باز است. از سوی دیگر، علاوه بر طرح های شبیه به سنگ طبیعی، شما می توانید طرح های کاملا ساده و بدون هر گونه دانه یا رگه را در بین طرح های کورین مشاهده نمایید.
کورین دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی است که سبب شده است این متریال برای استفاده بر روی سطوحی نظیر صفحه کابینت، صفحه کانتر و جزیره آشپزخانه و هر سطح دیگر، کاملا مناسب باشد.

مزایای سنگ کورین :

1-یکپارچه و بدون درز بودن صفحات کورین :
صفحه کورین پس از پایان نصب کاملا یکپارچه وبدون درزبوده . درز های بین صفحات با چسب هم رنگ پر می شود و نتیجه کار صفحه ای کاملا یکپارچه و بدون درز است . در کورین ابعاد صفحات اصلا اهمیتی ندارد و در نهایت کار کاملا یکپارچه بوده این امر باعث میشود باکتری و میکروب در بین درز ها سرایت نکند .

2-قابلیت فرم پذیری و شکل پذیری سنگ کورین :
کورین از طریق کوره های حرارتی صنعتی و قالب گیری ، قابلیت فرم پذیری دارد فقط باید در نظر گرفت که این موارد فقط در کورین های کره ای و بعضی از کورین های ایرانی قابل اجرا میباشد .

3-مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدی :
سنگ کورین در مقابل اکثر مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی دارد بدین دلیل گزینه مناسبی جهت آزمایشگاه ها ، بیمارستان و کانترتاپ آشپزخانه است .

4-آنتی باکتریال و ضد باکتری بودن صفحات کورین :
کورین بدلیل نبود خلل و فرج و بدون درز بودن کاملا آنتی باکتریال و ضد باکتری بوده

5-ضد آب بودن کورین :
صفحات کورین ضد آب بوده و از این رو در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی ، حمام ، رستوران ها ، سرویس بهداشتی عمومی گزینه بسیار مناسبی است .

6- تنوع طرح و رنگ کورین :
تنوع زیادی در طرح و رنگ کورین موجود است ، شما میتوانید نمونه رنگ های کورین را در این لینک مشاهده نمایید :رنگ کورین

7-قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی کورین :
کورین بدلیل مصنوعی بودن قابلیت ترمیم و تغییر در ابعاد را توسط نیروی مجرب کورین کار ، دارا میباشد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران