تولیدی مبلمان گلستان – بهترین مرکز تولید و فروش مبلمان راحتی در آق قلا – گلستان

در گلستان ، آق قلا

معرفی تولیدی مبلمان گلستان – بهترین مرکز تولید و فروش مبلمان راحتی در آق قلا – گلستان

🔴 مجموعه مبلمان گلستان

🔹 مجموعه مبلمان گلستان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان راحتی در آق قلا – گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مبلمان گلستان :

✅ انواع مبلمان راحتی و غذا خوری هست

✅ تولید و پخش مبلمان پایدار گلستان اماده به همکاری با نمایشگاه داران

و…

 

🔸 با مدیریت  یونس قریشی

🔸 شماره تماس  09117977623

🔸 شماره واتساپ 09307216727

🔸 آدرس  گلستان شهرستان آق قلا روستای شفتالو باغ علیا گوجه فاروق

 

مبل راحتی چیست و چرا طراحی شده است؟

در طراحی مبل هیا راحتی، علاوه بر زیبایی و کیفیت کار، به پارامتر حائز اهمت دیگری یعنی کاربردی بودن این مبل ها نیز توجه بسیار ویژه ای شده است.

مبل های راحتی با هدف کاربردی بودن و راحتی افراد در زمان استفاده، برای خانه های امروزی طراحی شده اند. به طوری که در طراحی این مبل ها هدف صرفا ظاهر شیک و رسمی مبل نبوده و راحتی و کاربردی بودن آن با هدف استفاده چند منظوره از آن ها هدف اصلی طراحان از این نوع مبل ها محسوب می شود.

مبل های راحتی در ست های 6 – 8 نفره که از یک کاناپه دو نفره – سه نفره و دو مبل تک نفره تشکیل شده است، تولید می شوند.

معرفی انواع مبل های راحتی
همان طور که می دانید، مدل های مختلفی از مبل های راحتی طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای مزایا و معایب منحصر به فردی می باشند. از این رو تصمیم داریم علاوه بر معرفی آن ها به شرح مزایا و معایب مبلمان راحتی بپردازیم.

مبل چستر
مبل چستر یکی از مدل های محبوب و شناخته شده مبلمان راحتی می باشد. این مبل ها با داشتن لمسه دوزی های بی نظیر، دارای جلوه ای خاص و چشمگیر می باشند.

یکی از مزایا و معایب مبلمان راحتی چستر، ابعاد و اندازه بزرگ آن ها می باشد. چرا که نمی توان از آن ها در خانه ها و فضا هایی با متراژ کم و پایین استفاده نمود.

مبلمان ال (L) شکل
امروزه بیش تر خانه ها و آپارتمان ها، اتاق نشیمن کوچکی دارند. به همین خاطر مبل های ال شکل جزو پر استفاده ترین مبلمان در این خانه ها به شمار می آیند. این نوع از مبل ها از ساختار و طراحی خاصی برخوردار می باشند.

از جمله مزایا و معایب مبلمان راحتی ال شکل می توانیم به استفاده بهینه از فضا های پرت خانه، امکان هماهنگی با انواع دکوراسیون ها، مناسب برای آپارتمان های کوچک، ایجاد فضای دنج و راحت و نرمی و راحتی بی نظیر اشاره کنیم.

مبل چوبی
مبل چوبی یکی از محبوب ترین انواع مبل های محسوب می شود. بیش ترین متریال استفاده شده در این مبل ها چوب می باشد. این نوع از مبل ها به دلیل داشتن چوب زیاد در ساختار خود، احساسی گرم و صمیمی به خانه می بخشند.

از مزایا و معایب مبلمان راحتی چوبی می توانیم به دوام بسیار بالا و کیفیت مثال زدنی آن اشاره کنیم. چرا که این نوع از مبل ها بیش تر از چوب های راش و گردو طراحی و تولید می شوند.

مبل چرمی
مبل چرمی از دیگر مبل های راحتی می باشد که دارای ظاهری متفاوت و زیبا است. به همین خاطر می تواند جلوه ای خاص به خانه و دکوراسیون ببخشد.

از مزایا و معایب مبلمان راحتی چرمی می توانیم به جنس آن ها اشاره کنیم. چرا که چرم با گذشت زمان به گونه ای زیبا تر خود را نشان می دهد. همین طور ساییدگی کم تری نسبت به سایر مبل ها دارند. البته لازم است بدانید که یکی دیگر از مزایا و معایب مبلمان راحتی چرمی، قیمت بالای آن ها می باشد. چرا که چرم نسبت به سایر روکش ها قیمتی بیش تر دارد!

مبلمان سنتی ایرانی
بسیاری از افراد که علاقه ای به دکوراسیون سنتی دارند، می توانند به سراغ مبل های سنتی ایرانی بروند. این نوع از مبل ها به دلیل داشتن سبک زیبا و ساده ای که دارند، نسبت به سایر مبل های راحتی، قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر دارند.

از مزایا و معایب مبلمان راحتی می توان به جنس چوبی آن ها که ساخته و هنر دست استادان ماهر مبل ساز است اشاره نمود. این مبل ها در طرح های مختلف و زیبا تولید می شوند که می توانند پاسخگوی هر سلیقه ای باشند.

مبل مدرن هوشمند
مبل مدرن هوشمند، نوع جدیدی از مبل های راحتی می باشد. در زمان ساخت این مبل ها از کف ها و فوم های حافظه دار و هوشمند استفاده می شود. فوم های تعبیه شده در ساختار مبل های مدرن هوشمند، به وزن و دمای بدن افرادی که از آن استفاده می کنند، واکنش نشان داده و تغییر شکل می دهند.

از مزایا و معایب مبلمان راحتی مدرن هوشمند می توانیم به مقاوم بودن آن ها نسبت به انواع باکتری ها و قارچ ها اشاره کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران