طراحی و نصب کابینت و کمد دیواری در پرند و تهران

در تهران ، پرند

معرفی طراحی و نصب کابینت و کمد دیواری در پرند و تهران

🔴 میلاد مجرد

🔹 میلاد مجرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و نصب کابینت و کمد دیواری در پرند و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میلاد مجرد :

✅ طراحی ونصاب کابینت و کمد دیواری و انجام انواع خرده کاری

✅ با بهترین کیفیت کار

✅ نازلترین قیمت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران،پرند

 

کمد دیواری چیست ؟

کمد دیواری اغلب دریک حجم فرو رفته داخل خانه قرارمیگیرد و یا فضایی برای آن در نظر گرفته میشود و بیشتردر اتاق ها ساخته میشود. جدا ازاین که در کمد دیواری چه سبک ها و طرح هایی وجود دارد، هدف از ساخت کمد دیواری اهمیت بیشتری دارد.

قبل از انتخاب کمد دیواری تان…

چه فضاهایی را برای خودمان میخواهیم؟ آیا کشو میخواهیم؟ به چه اندازه جای رگال لباس میخواهیم و آیا یک وسیله حجیم داخل خانه داریم که میخواهیم در کمد جای دهیم؟

همه این پرسش ها از نکات مهمی است که درساخت کمد دیواری باید به آن توجه کرد.

برای درک راحت تر فضاهای کمد دیواری اتاق خواب خانه خود را در نظر بگیرید. ارتفاع اتاق ها معمولا ۲۶۰ سانتی متر به بالا می باشد.

تقسیم بندی فضای کمد دیواری

فضای پایین کمد دیواری

تقسیم بندی کمددیواری از کف اتاق تا ارتفاع کمتر از یک متر مخصوص فضای کشو ها، طبقه بندی و یا قرار دادن اجسام سنگین (مثل گاوصندوق) می باشد.

فضای میانی کمد دیواری

در فضای میانی کمددیواری از ارتفاع حدودا کمتر از یک متر (بسته به ارتفاع اتاق) تا ارتفاع کمتر از ۲۲۰ سانتی متر بیشتر مخصوص رگال های لباس، کتابخانه، جاسازی اکسسورهای مختلف مثل میز اتو، رگال های کوچک کروات، قاب جواهر، یا گاوصندوق تو کار و… …

فضای بالای کمد دیواری

فضای بالای کمددیواری که از ارتفاع کمتراز ۲۲۰ سانتی متر تا زیر سقف که حداقل ۵۰ سانتی متر مورد نیاز است به فضای انباری کمددیواری معروف است، که برای وسایلی است که ما کمتر به آن ها نیاز پیدا می کنیم.

جنس کمد های ریلی

همانطور که در ابتدا گفته بودیم با پیشرفت تکنولوژی و صنعت کمد و کابینت سازی متریال های متنوع و باکیفیتی به بازار وارد شده است.

کمدها معمولا از جنس های پرطرفداری مانند هایگلاس، ام دی اف، تمام چوب هستند.

پرطرفدارین که باقیمت مناسب ارائه میشود ام دی اف است.

کمدها ام دی اف از خرده چوب های طبیعی ساخته شده اند که به وسیله حرارت و فشار پرس میشوند که بوسیله چسب های مرغوب به یکدیگر متصل میشوند و ترکیب زیبایی را به وجود می آورند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران