کارن ام دی اف – بهترین مرکز خدمات ام دی اف و های گلاس در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی کارن ام دی اف – بهترین مرکز خدمات ام دی اف و های گلاس در اهواز

🔴 مجموعه کارن ام دی اف

🔹 مجموعه کارن ام دی اف یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ام دی اف و های گلاس در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کارن ام دی اف :

✅ از طراحی تا اجرا همراه شما هستیم

✅ کلیه خدمات ام دی اف ، های گلاس و …

✅ طراحی و اجرا کار کابینت و کمد و غیره

و…

 

🔸 با مدیریت  یوسف کتانباف زاده

🔸 شماره تماس  09358103750

🔸 آدرس  اهواز ، شریعتی جنوبی ، نبش پشمی پور

 

مزایای کابینت ام دی اف (MDF) چیست؟

1. تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد

2. هزینه پایین

3. سطح صاف ومتراکم

4.دچار انحراف شکل نمی شوند

5. به راحتی تمیز می شوند

6. رفع آسیب‌پذیری در برابر آب

تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد
با توجه به این که کابینت های MDF از ضایعات دور ریختنی چوب ساخته میشوند، به لحاظ تنوع رنگ و طرح انواع بسیار زیادی دارند که همین امر استفاده از آن ها را رایج تر و انتخاب کابینتی مناسب برای مشتری را راحت تر کرده است. کابینت های MDF اکثرا طرح چوب دارند و در ایران نیز طرح چوب این کابینت ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سطح صاف و متراکم
کابینت های ام دی اف دارای سطح صاف و صیقلی هستن. یکی از دلایل زیبایی ظاهری این کابینت ها هم صاف بودن سطح اون هاست

هزینه پایین
یکی از برجسته ترین مزایای کابینت های MDF قیمت آن میباشد. از آنجایی که MDF از فیبرهای چوبی، موم و رزین ساخته شده است، ارزانتر از کابینت های تمام چوب، استیل زنگ نزن و دیگر جنس های کابینت هست.

بنابراین اگر میخواهید کابینت های آشپزخانه تان را با هزینه مناسبی نو نوار کنید، کابینت های MDF گزینه ایده آلی برای شما میباشند. در این بین حواستان باشد که قیمت کمتر این نوع کابینت ها دلیل بر نامرغوب آن ها نیست!

دچار انحراف شکل نمی شوند
برخلاف کابینت های چوبی، کابینت های MDF مستعد تاب برداشتن و انحراف نیستند. در کابینت هایی که تاب برمیدارند، در کابینت به خوبی بسته نمیشود، طبقه ها نامتقارن میشوند و حتی شاید ظاهری غیرجذاب و نامتقارن پیدا کنند.

اگر کابینت های چوبی در محیطِ بسیار مرطوب استفاده شوند، احتمال دارد که این مشکلات پیش بیاید. کابینت های MDF جایگزین ایده آلی برای آب و هوا و یا فضای بسیار مرطوب هستند؛ زیرا دیگر لزومی ندارد که نگران بدشکل شدن و یا آسیب دیدنِ ناشی از رطوبت باشید.

به راحتی تمیز می شوند
از آن جایی که سطح کابینت های MDF از لایه نازک وینیل تشکیل شده است، به راحتی تمیز میشوند. بیشتر لکه ها را میتوانید با اسفنج یا یک تکه پارچه نرم و آب پاک کنید. برای لکه های مقاومتر، میتوانید به اسفنج تان کمی شوینده خانگی غیرساینده اضافه کنید.

با وجود این، از به کار بردن شوینده های قوی که حاوی مواد نفتی، الکلی یا استون هستند، خودداری کنید؛ زیرا ممکن است به سطح کابینت آشپزخانه آسیب برسانند. پس از پاک کردن لکه، کابینت را با دستمال کاغذی خشک نمایید تا از آسیب های ناشی از رطوبت جلوگیری شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران