مبلمان آنتیک – فروش انواع مبلمان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مبلمان آنتیک – فروش انواع مبلمان در تهران

🔴 رامین مرادی

🔹 رامین مرادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مبلمان آنتیک در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رامین مرادی :

✅ وب سایت رسمی مبلمان انتیک راحتی و کلاسیک ارزانکده تولید کننده مبلمان خانگی : مبل راحتی ؛ سرویس مبلمان چستر

و…

 

🔸 شماره تماس  09032241270

🔸 شماره تماس  09128383462

🔸 شماره تماس  09357307598

🔸 آدرس  تهران – شهرک ولیعصر میدان ایثارگران خیابان مفتح جنوبی کوچه خرم پلاک۱۴مبلمان انتیک

مزایا مبلمان آنتیک چیست ؟

تعمیر آسان مبلمان آنتیک

جستجو برای خرید چیزهای عتیقه، پیدا کردن، خریدن و تعمیر و بازسازی آن‌ها و اصلا داشتن عتیقه‌جات یک سرگرمی جذاب و هیجان‌انگیز است.

اما داشتن اشیاء آنتیک، مسئولیت نگهداری درست و اصولی آن‌ها را هم بهمراه می‌آورد. اما اثاثه آنتیک خیلی آسیب‌پذیر است و به ضربه، خراشیدگی و عوامل دیگری که کنترلشان به این سادگی نیست مثل گرما و رطوبت و نور مستقیم آفتاب حساس است.

ولی وقتی به فکر تعمیر این اشیاء می‌افتید، اولین نگرانی‌تان طبیعتا هزینه تعمیر و بازسازی بالای آن‌هاست که شما را وسوسه می‌کند که خودتان این کار را به عهده بگیرید.

متخصصین توصیه می‌کنند که به ارزش درازمدت آن‌ها فکر‌کنید و این کار را به افراد کار‌بلد بسپارید. اما بعضی تعمیرات جزئی و اولیه را خودتان هم می‌توانید انجام بدهید.

انتخاب نو و جنس رویه مبل یک چالش بزرگ است. در این انتخاب شما باید راحتی، مدل و دوام آن را هم‌زمان در نظر داشته باشید تا گزینه مناسب را پیداکنید.

انتخاب بین چرم و پارچه تفاوت چندانی ندارد، این شما هستید که باید مزایا و معایب هریک را قبل از تصمیم‌گیری در نظر داشته‌باشید و هرکدام که برای شما مناسب بود را انتخاب‌کنید.
مزایا چرم :

کیفیت عالی، هیچ چیز مانند مبلمان چرمی نمی‌تواند حس همیشگی‌ای از یک فضای دلفریب و باوقار(لطیف) را به خانه و پذیرایی شما بدهد.
دوام بالا و طولانی‌مدت، رنگ این مبلمان ثابت می‌ماند و در برابر شکاف‌ها و دیگر موارد فرسودگی بسیار مقاوم و با دوام هستند. درواقع، اغلب آنها در طول زمان نرم‌تر و راحت‌تر شده‌اند.
آزیر ایمن(مناسب برای افراد حساس به پر و پشم)، ممکن است جزء اولین ویژگی‌هایی نباشد که به ذهن‌مان می‌رسد، اما برای آن دسته از افراد که آلرژی و حساسیت سینوزیت دارند، چرم گزینه‌ی بهتری برای جلوگیری از بروز حساسیت است.
ضد لک و پاک‌شوندگی آسان، تقریبا هرچیزی روی آن بریزد را می‌توانید لکه را با یک پارچه ‌تمیزکنید.

مزایا پارچه :

راحتی و نرمی، یکی از دلایل اصلی انتخاب پارچه برای مبلمان است. ظاهر نرم و بالشتی آن به فضا حس دنج بودن و راحتی می‌دهد.
پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های متخلفی وجود دارد و بنابراین شما انتخاب‌های گسترده‌تری خواهید داشت. ست کردن رنگ مبلمان پارچه‌ای با دکوراسیون خانه احتمالا راحت‌تر است و تقریبا هر رنگی که بخواهید را می‌توانید داشته‌باشید.
مبلمان پارچه‌ای را می‌توان خیلی راحت به‌روز و نو کرد. شما می‌توانید مبلمان را سال‌های سال داشته‌باشید، سپس با توجه به مد و سلیقه‌خودتان رویه‌ی آن را عوش کنید و تنوعی به خانه بدهید.
پارچه در کل قابل‌تهیه‌تر است. شما می‌توانید با هر مقدار بودجه که دارید، پارچه‌ای را انتخاب کنید که مناسب بودجه شما باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران