طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و تولید سنگ تراورتن پلیمری در رباط کریم – تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و تولید سنگ تراورتن پلیمری در رباط کریم – تهران

🔴 سیدرضا اسمعیل نسب

🔹 سیدرضا اسمعیل نسب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و تولید سنگ تراورتن پلیمری در رباط کریم – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیدرضا اسمعیل نسب :

✅ طراحی دکوراسیون داخلی

✅ تولید سنگ تراورتن پلیمری به هررنگ دلخواه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران – رباط کریم

 عناصر مهم در دکوراسیون داخلی چیست؟

اشکال
اشکال یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی داخلی مدرن می باشد و معمولاً در طراحی مدرن از شکل های هندسی ساده تر مثل مستطیل یا مربع استفاده می کنند و یا اگر قرار به استفاده از منحنی ها باشد، از منحنی های نرم و خطوط صاف و مستقیم و صفحات شبکه‌ ای در طراحی داخلی مدرن استفاده می شود. علاوه بر آن شکل های بیضی و دایره ای مانند هم می توانند کاربرد زیادی در طراحی داخلی مدرن داشته باشند.

مصالح و متریال
برای طراحی داخلی منازل به شیوه و سبک مدرن از مواد و مصالح مختلفی استفاده می شود که دو نمونه از رایج ترین این موارد چوب و پلاستیک می باشد که معمولا طراحان روی چوب های طبیعی از پوشش مات رنگی استفاده می‌ کنند تا رگه هایی که در روی چوب وجود دارند محو شوند. البته برخی دیگر از طراحان داخلی معتقدند که باید از چوب های طبیعی به شکل دست نخورده استفاده شود تا به عنوان یک عنصر ارگانیک در فضا جلوه خاصی به آن ببخشد.

از دیگر مواد و مصالحی که در فضاهای داخلی مدرن از آن استفاده می کنند فلزات براقی مانند استیل ضد زنگ می باشد و معمولاً در آشپزخانه هایی با سبک مدرن بیشتر وسیله ها استیل هستند. حتی برای اکسسوری های دکوراسیون مثل بدنه لوستر یا آباژور یا صندلی و میز هم از فلزات براقی مانند استیل استفاده می شود و در کنار این ها برای سطوح صاف مثل سطح روی میز و غیره از شیشه و پلاستیک هم کمک می گیرند.

برای متریال و مصالحی که در کف پوش ساختمان مانند کفپوش پذیرایی و کفپوش آشپزخانه استفاده می شود می توانید از نوع براق مثل وینیل، پارکت یا سنگ استفاده کنید. یا می توانید از سرامیک ها برای کفپوش خانه استفاده نمایید.

اگر تصمیم دارید در قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی منزل با سبک مدرن از فرش ها استفاده کنید، بهتر است به جای انتخاب فرش های پر نقش و نگار موجود در بازار که تنوع رنگ زیادی دارند، از فرش های ساده تر و تک رنگ استفاده کنید که با اشکال هندسی ساده طراحی شده باشند. یا می توانید از موکت های با پرزهای بلند یا کوتاه هم به عنوان کفپوش منزل استفاده نمایید.

نورپردازی
اگر تمام قواعد و اصول طراحی داخلی مدرن و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل با سبک مدرن به درستی انجام شده باشند، تکمیل‌کننده تمام این زیبایی ها یک نورپردازی حرفه ای خواهد بود و شما می توانید از یک نوپردازی پراکنده و یا در اصطلاح طراحان از نورپردازی به صورت اسپات‌ لایت استفاده کنید. یا برای کاهش کنتراست نور در خانه و دلنشین تر شدن فضا از لامپ های هالوژنی استفاده کنید. اگر تمایل دارید که در قسمتی از خانه نور به صورت متمرکز وجود داشته باشد می توانید از آباژور ها استفاده کنید که البته سبک آباژوری که خریداری می کنید باید با سبک مدرن تناسب داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران