بهترین مرکز فروش و دوخت انواع کاور مبل در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش و دوخت انواع کاور مبل در مشهد

🔴 کاور مبل عارفه

🔹 کاور مبل عارفه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و دوخت انواع کاور مبل در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کاور مبل عارفه :

✅ دوخت انواع کاور مبل

✅ طراحی ودوخت انواع کاور مبل طلق پارچه لمینت مطلسه

✅ التین

✅ کوسن

✅ انواع کوسن تزئینی

و…

 

🔸 شماره تماس  09157135811

🔸 شماره تماس  09025864135

🔸 آدرس  مشهد ، خیام

 

مزایای استفاده از کاور مبل چیست؟

شاید شما به این موضع فکر کنید مزایا و معایب کاور و روکش مبل چه مواردی دارد در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. استفاده از کاور برای مبلمان بسیار متداول است که یک روش برای حفظ سلامت مبلمان می باشد. درواقع بسیاری از مردم پس از خرید مبل‌های منزل خود به خرید کاور مبل فکر می کنند زیرا پس از چند سال استفاده، مبل‌ها جلوه اولیه خود را از دست می دهند و به عبارتی چرک تاب می شوند و باعث کلافگی خانم‌های خانه دار می گردد که سریعا اقدام به شستشوی مبل می کنند! از فواید استفاده از کاور مبل افزایش طول عمر و تمیز ماندن آن است ولی از معایب این کار می توان به جلوه و نمای خروجی اشاره کرد. کاور و روکش مبلمان انواع و جنس های مختفی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

کاور مبل ژله‌ای یا ژلاتینی
جنس کاور ژله ای از نوع پلیمر pvc می باشد که قابلیت انعطاف پذیری، مقاوت در برابر اشتعال، نرم، شفاف، ضد خش و ضد حساسیت برای کودکان و حیوانات خانگی می باشد.

کاور مبل ضد آب
این نوع کاور برای افرادی که دوستدار حیوانات خانگی می باشند بسیار مناسب می باشد. مقاوت این نوع لباس مبل در برابر چنگ‌های حیوانات خانگی و ضد آب بودن آن، کاور مبل ضد آب را برای افرادی که علاقه مند به حیوانات هستند آسان نموده است. در غیر این صورت می بایست پس از مدت اندکی به تعمیر مبل و یا خرید مبل متوسل شوید!

کاور مبل چرمی
اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به چرم و شکیل بودن دکوراسیون منزل خود دارید کاورهای چرمی بهترین گرینه محسوب می گردند. از مزایای کاور مبل چرمی می توان به سریع پاک شدن آلودگی ها و مایعات اشاره نمود.

 

مزایای روکش مبل ژله ای
محافظ از مبلمان
ضدخش
حفظ نسبی ظاهر اولیه مبل
طراحی جدید
سهولت در تمیز کردن
ضدآلرژی
محافظت و نگهداری از مبلمان می‌تواند در افزایش طول عمر و دوام مبل تاثیر بسزایی داشته باشد و از تعمیر مبل در منزل جلو گیری کند. رومبلی، همانطور که از نامش نیز مشخص است، به عنوان لایه‎ی محافظتی بر روی قطعات مختلف مبلمان قرار می‌گیرد و از آن‌ها محافظت می‌کند.
کاور ژله‎ای هیچ گونه ماده‌ای را از خود عبور نمی‌کند و در صورت کثیفی شما می‌توانید فقط با کمک دستمال نمدار سطح آن را تمیز کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران