بهترین مرکز خرید مخازن استیل کارکرده در استان گلستان

در گلستان

معرفی بهترین مرکز خرید مخازن استیل کارکرده در استان گلستان

🔴 حمید نظرخانی

🔹 حمید نظرخانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید مخازن استیل کارکرده در استان گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید نظرخانی :

✅ مخازن استیل کارکرده شما را با بالاترین قیمت خریداریم.

و…

 

🔸 آدرس  استان گلستان

مخازن استیل چیست؟

مخازن استیل از جنس فلز یکی از مخازن مقاوم در برابر عواملی مانند خوردگی و زنگ زدگی می­باشد. هنگام ساخت بدنه آن از ورق استیل استفاده می­شود. کاربرد این محصول برای نگهداری سیالات است. و بسته به نوع کاربرد، تجهیزات، نوع استیل، کیفیت و ملحقاتی مانند همزن الکتریکی (الکتروموتور)، مبدل حرارتی و… دارای تنوع قیمت در ظرفیت­های مشابه مخزن استیل می­باشد. در این مقاله تصمیم داریم شما را با مخازن استیل بیش از پیش آشنا کنیم. انواع آن را شرح دهیم و کاربرد این مخازن را بیان کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شکل ظاهری مخزن استیل
ظاهر مخزن استیل عموما به صورت استیل ساخته می­شود. چرا که بیشترین تیتراژ تولید را شامل می­شود. البته اشکال هندسی دیگر این مخازن نیز ساخته می شود که می توان به صورت زیر آن ها را دسته بندی نمود:

استوانه ای
مکعبی
هرمی
کروی
مخروطی

انواع مخزن استیل
مخازن استیل به علت کاربرد فراوانی که دارند دسته بندی های مختلفی دارند در این قسمت ما جامع ترین دسته بندی را معرفی می­کنیم.

دسته بندی بر اساس جداره مخازن استیل
تک جداره
دو جداره
سه جداره
هر کدام از این دسته بندی­ها کاربرد خاص خود را دارند که بسته به سفارش کارفرما طراحی و ساخته می­شوند

دسته بندی بر اساس جنس ورق
ورق 304
ورق316 والبته L316
ورق 307
رده بندی هر یک از این ورق­ها نیز بسته به کاربرد مخزن استیل، سفارش کارفرما، طراحی می­شوند.و در نهایت مشخصات سیال مورد استفاده نیز مشخص خواهند شد. در ادامه مقاله به بررسی خواص و مشخصات شیمیایی و فیزیکی استنلس استیل و آلیاژ­های مختلف مخازن استیل می­پردازیم.

مواد تشکیل دهنده استنلس استیل
استنلس استیل یک آلیاژ آهنی می­باشد که در ترکیبات آن لزوما 10 درصد کروم وجود داشته باشد.

کربن: 0.08 درصد
منگنز: 2 درصد
فسفر: 0.045 درصد
سولفور:0.03 درصد
سیلیسیوم : 1 درصد
کروم: 18 الی 20 درصد
نیکل:8 الی 10 درصد
ورق های استیل برخلاف ورق گالوانیزه بر اساس نرخ آلیاژ و درصد ترکیب­های مختلف به رده­های زیادی تقسیم می­شوند که از بین آلیاژ­های مختلف استیل رده 304 و 316 بیشترین مصرف را دارند. و برای ذخیره سیالات اسیدی، قلیایی،آشامیدنی­ها و… مناسب هستند.از استیل با گرید 304 می توان به عنوان محفظه نگهداری مواد غذایی، مواد لبنی، محلول­های استریلیزه، مواد شیمیایی با خواص خوردگی متوسط و.. استفاده نمود. یکی از مهمترین کاربرد­های استیل 304 در صنایع لبنی و عمل آوری مواد لبنی می­باشد. مخازن تک جداره، دوجداره؛ برای کارخانجات لبنیات استیل 30 ساخته می­شوند.

مخزن استیل تک جداره
مخازن استیل تک جداره یکی از پر مصرف ترین نوع مخازن می­باشند. این مخازن از ظرفیت 500 لیتر الی ظرفیت های بالای 150 متر مکعب قابل تولید هستند. جنس ورق مخازن تک جداره و شکل ظاهری این مخازن تک جداره و افقی و عمودی بودن آن بر اساس نیاز کارفرما تولید می­شود.

مخزن استیل دو جداره
مخزن استیل دو جداره یکی دیگر از مخازن استیل استنلس می­باشد. که این مخازن در ظرفیت­های گوناگون تولید می­شود. دو جداره بودن بدنه این مخازن ربطی به مقاومت مخزن ندارد؛ بلکه به قصد عملیات خاص اینگونه طراحی می­شوند. در واقع جداره دوم برای جلوگیری از پرت حرارتی ساخته می­شود. که استفاده از پشم شیشه، پشم سنگ، و سایر عایق­های حرارتی در بین جداره­های اول و دوم مخزن استیل برای این هدف می­باشد. بدنه منبع استیل دوجداره همانند سایر مخازن از هر دو ورق 304 و 316 قابل تولید است. از پرکاربردترین مخاطن استیل صنعتی ظرفیت 10000 لیتری می­باشد. که در صنایع لبنی، داروسازی،صنایع غذایی کاربرد دارد.

مخازن استیل سه جداره | پروسس تانک استیل
مخازن سه جداره یکی از پیچیده ترین و حرفه ای ترین نوع مخازن هستند. این مخازن از سه جداره تشکیل شده اند. که همانند سایر مخازن از گرید­های مختلف استیل (316،310،309 و…) بسته به نیاز کارفرما طراحی می­شوند. این مخازن از ظرفیت 500 لیتر قابل تولید هستند و با توجه به کاربرد و نیاز کارفرما تا ظرفیت­های بالای 10 هزار لیتر تولید و به بازار عرضه می­گردند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران