تعمیرات و رنگ کاری مبل در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی مرکز تعمیرات و رنگ کاری مبل در اردبیل

🔴 رضا عبادزاده عموقین

🔹 رضا عبادزاده عموقین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات و رنگ کاری مبل در اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا عبادزاده عموقین :

✅ رنگ کاری و تعمیرات مبل

✅ انواع مبلهای سلطنتی

✅ بابهترین نوع رنگ مبل

✅ قیمت مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اردبیل

انواع رنگ مبل چیست ؟

رنگ لاتکس
رنگ لاتکس برای اسباب و اثاثیه یک رنگ پر طرفدار است برای این که به راحتی قابل دسترسی است. می‌توانید از ابزار فروشی محله‌ یک سطل رنگ لاتکس از هر برند و نوعی که دوست دارید بخرید. هم چنین یک مدل رنگ لاتکس وجود دارد که (VOC) یا همان ترکیبات آلی فرار در آن‌ ها وجود ندارد یا کم پیدا می‌شود. این نوع رنگ برا‌ی پروژه‌هایی که در فضای بسته است به شدت توصیه می‌شود. رنگ لاتکس سریع خشک می‌شود اما مدت زیادی طول می‌کشد تا تمام شود و در انتهای کار سطح نرمی را به جا بگذارد که برای اثاثیه‌ای که خیلی از آن استفاده می‌شود مناسب نیست.

یکی از مزایای رنگ لاتکس تنوع رنگی بالای آن است. می‌توانید از کاتالوگ رنگ‌ها یکی را انتخاب کنید یا از فروشنده بخواهید یک رنگ جدید که کاملا مناسب اثاثیه و دکور شما باشد بسازد. با این انتخاب پیدا کردن طیف رنگی که در نظر دارید بسیار آسان می‌شود. هم‌ چنین رنگ لاتکس خودش هم انواع متفاوتی دارد. می‌توانید یکی از انواع مات، صیقلی، نیمه براق و براق آن را انتخاب کنید.

مات
در فرمول شیمیایی این رنگ صمغ درخت کاج وجود ندارد که همین باعث می‌شود این رنگ هیچ بازتاب نوری نداشته و شکل مات و تقریبا مخملی شکلی را به شما ارائه دهد. با این وجود به شما نتیجه‌ ای بادوام که تحمل ضربه، لمس کردن و شستشو را داشته باشد نمی‌دهد. پس اگر قصد استفاده از این نوع رنگ را دارید آن را بر روی وسایل پرمصرف استفاده نکنید. برای رنگ ماتی که بادوام باشد می‌توانید رنگ گچی را هم مد نظر داشته باشید.

صیقلی
وقتی اثاثیه خود را با رنگ صیقلی رنگ کنید آن ها نور کمی را از خود بازتاب می‌دهند (تقریبا مانند رنگ صدفی). اگر به رنگ مات علاقه دارید اما در عین حال دنبال رنگی با دوام‌ تر نیز هستید رنگ صیقلی می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شما باشد. اگر هم به دنبال رنگی هستید که فرمول قابل شستشویی داشته باشد تمیز نگه داشتن این رنگ آسان‌ تر است.

نیمه براق
بهترین انتخاب برای رنگ اثاثیه نیمه براق است چون هم نور را منعکس می‌کند هم قابل شستشو است و برای وسایلی که از آن‌ها بسیار استفاده می‌شود مناسب‌ تر است. در فرمول این نوع رنگ مقدار زیادی صمغ درخت کاج وجود دارد. همین باعث می‌شود رنگ شما بادوام‌ تر باشد. خیلی از افراد هم عاشق براق بودن آن هستند.

براق
رنگ براق بیش‌ ترین جذبه و دوام را به وسایل شما می دهد اما در عین حال بیش‌ ترین مراقبت را هم می‌خواهد. رنگ کاملا براق نور زیادی را منعکس می‌کند آن‌ هم به خاطر صمغ زیادی که در فرمولش دارد. هم چنین در برابر تمیز کردن و استفاده بادوام است. اما حواس تان باشد که سطحی با این درخشندگی عیب‌ ها را به راحتی نشان می‌دهد. پس اگر این نوع رنگ انتخاب شماست مطمئن شوید که آمادگی این را دارید که همیشه عیب‌ها و نقص‌های آن را برطرف و تمیز کنید.

این را بدانید که رنگ لاتکس به خاطر استفاده‌ زیاد ممکن است لب پر شود یا خش بیفتد. رنگ‌هایی مانند رنگ‌های روغنی به منفذ‌های روی سطح هم نفوذ می‌کند اما لاتکس فقط سطح رویی را می‌پوشاند. به خاطر همین این لایه رنگ به آسانی آسیب می خورد. برای نتیجه‌‌ بهتر می‌ توانید سطح را سنباده بکشید یا که از پرایمر رنگ استفاده بکنید. این را هم بدانید که احتمالا باید آماده‌ ترمیم دوباره وسیله در آینده باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران