بهترین مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ، کابینت و کمد دیواری در کرج و تهران و گیلان

در گیلان ، لنگرود

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ، کابینت و کمد دیواری در کرج و تهران و گیلان

🔴 مهرداد رسولی

🔹 مهرداد رسولی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ، کابینت و کمد دیواری در کرج و تهران و گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهرداد رسولی :

✅ اجرای کابینت و کمد دیواری

✅ هایگلاس ایرانی و خارجی

✅ ممبران

✅ ام دی اف ایرانی و خارجی

✅ روکش چوب

✅ پلی اورتان

✅ پارتیشن کناف سقف کاذب و…. با بهترین کیفیت یراق الات و ام دی اف زیر قیمت کل بازار ایران

✅ البرز تهران تمامی نقاط ایران

✅ مخصوصا البرز و تهران

و…

 

 

انواع مدل های کابینت چیست؟

کابینت ملامینه چیست؟

یکی از ارزانترین انواع کابینت هایی که در بازار موجود هستند کابینت‌های ملامینه هستند. کابینت‌های ملامینه دارای روکش ملامینه و مغزی نئوپان هستند. نئوپان ماده‌ای ست که از براده های چوب تهیه شده است. این مغزی بشدت به آب حساس است و مقاومت پایینی دارد. کابینت‌های ملامینه گرچه در ابتدا خیلی پرمصرف بودند اما با ورود کابینت های مقاوم تر جایگاه خود را از دست دادند. یکی از انواع کابینت های باکیفیت کابینتی ست که با ام دی اف کلیاف ایتالیا ساخته می شود که می توانید در فروشگاه دکورچوب بیشتر در مورد ام دی اف کلیاف ایتالیا و ویژگی های آن آشنا شوید.

کابینت ام دی اف (MDF) چیست؟

ورق‌های ام دی اف از جهاتی شبیه به ورق‌های ملامینه هستند، با این تفاوت که مغزی آنها بسیار مقاوم‌تر از آن است. درواقع در کابینت‌های ام دی اف مغزی به جای آنکه از نئوپان باشد از مغزی با فشردگی بالاتر به نام ام دی اف یا همان فیبر با فشردگی متوسط تهیه می شوند.

با اینکه کابینت های ام دی اف هم در برابر رطوبت حساس هستند اما میزان حساسیت آنها بسیار کمتر از نئوپان است. اما با این حال نمی توان از آنها برای کابینت‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده کرد. از ویژگی‌های مثبت کابینت‌های ام دی اف می توان به قابلیت رنگپذیری آنها اشاره کرد. به طوریکه می توان آنها را به رنگ‌های دلخواه درآورد. همچنین امکان منبت‌کاری و برش‌کاری در آن وجود دارد و براحتی می توان آنها را به شکل های مختلفی برش داد. کابینت های ام دی اف سفید یک انتخاب ایده آل برای منازلی با دکوراسیون مدرن هستند

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت‌های هایگلاس از چهارچوب ام دی افی و درب های‌ هایگلاس ساخته می‌شوند. درواقع مغزی این ورق های از ام دی اف ساخته می‌شود که با روکشی براق پلی گلاس پوشانده می‌شود.

کابینت‌های هایگلاس از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار هستند و بدلیل داشتن سطحی براق ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند. به همین دلیل است که قیمت کابینت‌های های گلاس عموماً بالاتر از انواع ام دی اف می‌باشد.

از ایرادات اساسی که به کابینت‌های هایگلاس وارد می شود لک پذیری و خش پذیری آنها است. درواقع سطح براق این نوع از کابینت ها به سرعت با لمس کردن دچار لکه می شوند و از این رو به تمیزکاری های مکرر نیاز دارند. در کنار آن سطح براق این کابینت ها بشدت به خط و خش حساس است و در برخورد با سطوح زبر ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.

کابینت ممبران چیست؟

یکی از کابینت های محبوبی که در هنگام بررسی تاریخچه انواع کابینت به آن برمی‌‌خوریم کابینت ممبران است که به آن کابینت وکیوم نیز گفته می‌شود. مراحل ساخت این نوع از کابینت‌ها بسیار پیچیده تر از سایر انواع کابینت‌هاست که البته زیبایی نتیجه نهایی می‌تواند توجیه خوبی برای آن باشد. اسکلت این نوع از کابینت‌ها از ام دی اف و درب‌های آن ورقه هایی با مغزی ام دی اف هستند که تحت مراحل خاصی قرار می‌گیرند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران