صنایع چوبی محمد صفا تولید انواع سرویس خواب ، کمد و کابینت و میز تی وی مدرن در آق قلا – گلستان

در گلستان ، آق قلا

معرفی صنایع چوبی محمد صفا تولید انواع سرویس خواب ، کمد و کابینت و میز تی وی مدرن در آق قلا – گلستان

🔴 صنایع چوبی محمد صفا

🔹 صنایع چوبی محمد صفا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوبی محمد صفا :

✅ تولید انواع سرویس خواب های مدرن و بروز و کمد عروس ، میزهای تی وی دیواری و زمینی ، کابینت و کمد دیواری

✅ بدون واسطه و به قیمت تولید

✅ با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

✅ با دوسال ضمانت

✅ ارسال به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 با مدیریت فرهاد پرموز

🔸 شماره تماس 09379708575

🔸 آدرس استان گلستان شهرستان آق قلا روستای قزلی
آدرس نمایشگاه آق قلا روستای کرد

 


سرویس خواب و اهمیت آن چیست؟

امروزه یکی از لوازم اصلی اتاق خواب، سرویس خواب می باشد و چون خواب و استراحت قسمت زیادی از عمر انسان را دربر دارد و روی انجام کارهای روزانه ما تاثیر می گذارد، انتخاب سرویس خواب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.آنها از جمله وسایلی هستند که نیاز به آن ها در هر منزلی از امری ضروری می باشد زیرا هر منزلی نیاز به محل خواب دارد و تخت خواب در بین همه ما از مرسومات است و در کنار این که استراحت را برای ما به وجود می آورند ، شکل و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب می دهند.

معمولا از لحاظ ظاهری به صورت گرد، مستطیل، فانتزی عروسکی و کلی از مدل های دیگر دسته بندی می شوند و نسبت به سطح سلیقه افراد در هنگام خرید انتخاب می شوند ،همچنین از ارتفاع مختلفی برخوردار هستند. انتخاب از لحاظ ارتفاع برای هر فردی که نسبت به خرید اقدام می کند می تواند مجزا باشند زیرا در میان افرادی هستند که از قد کوتاه تری برخوردارند و این افراد از سرویس های خواب با ارتفاع بزرگ استفاده نمی کنند ولی کسانی که از قد بلندی برخوردارند می توانند از مدلی با ارتفاع بیشتر استفاده می کنند.

در کنار یک سرویسِ خواب برای استراحت در اتاق خواب ، وسایل دیگری از جمله آیینه، کمد، میز آرایش و… در کنار تخت خواب قرار می گیرند که در انتخاب آن باید فضای مورد نظر را جوری تنظیم کنید که تمام فضای موجود اشغال نشود و جا برای دیگر وسایلی که در اتاق خواب هست باید وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که در خریدسرویس ها به گونه ای که همه وسایل از جمله تخت خواب، آیینه، میز آرایش و … در کنار هم هستند باید به شکلی باشد که با هم ست شوند و دکوراسیون اتاق خواب بهم نخورد.
اجزای سرویس خواب

اصلی ترین قسمت یک سرویس خواب تخت خواب همراه یک تشک مناسب می باشد، بقیه قسمت ها مطابق فضا و دکوراسیون اتاق خواب و همچنین سلیقه و نیاز شما اضافه یا کم می شود. این اجزا شامل:

تخت خواب
میز توالت یا میز آرایش
پاتختی
آینه
کمد
پاف (مبل پا تختی )
صندلی

انواع سرویس خواب

سرویس خواب تک نفره و یا دونفره

ابتدا شما باید با توجه به شرایط زندگی خود (متاهل یا مجرد بودن) و یا سلیقه خود که بعضی از افراد تخت بزرگتر و دونفره برای اتاق خواب خود می خواهند، سرویسِ خواب خود را انتخاب می کنند. سرویس های تک نفره خود شامل: سرویسِ خواب نوزاد، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد، که با توجه به سن خود سرویس خواب های مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. مثلا نوجوانان می توانند سرویس های با طرح شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود را تهیه کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران