آموزش و اجرای تاتوی بدن در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی آموزش و اجرای تاتوی بدن در اصفهان

🔴 مجموعه شاه تتو

🔹 مجموعه شاه تتو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه  شاه تتو:

✅آموزش و اجرای حرفه ای و بروز تتو بدن توسط مربی خانم از سطح مبتدی تا پیشرفته فقط ویژه خانمها در شهر زیبای اصفهان

✅ آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن (آرایش دائم صورت) و میکرو بلیدینگ

و….

 

🔸 با مدیریت خانم رستمی

🔸 شماره تماس 09906583498

🔸آدرس اصفهان

تاتو چیست؟

به عمل ایجاد نقوش دائمی یا با ماندگاری طولانی بر روی پوست تاتو گفته می‌شود.تاتو تقریبا در تمام کشورها دنیا و فرهنگ ها رواج دارد و قدمت آن در بعضی از نقاط جهان به بیش از 4000 سال می رسد.

دلایل و نقش‌های استفاده شده در تاتو:

1- تاتو به عنوان آرایش دائم :تاتو می تواند بعنوان آرایش دایم بکار برده شود مانند سایه و هاشور ابرو ، تاتو خط چشم ، تاتو رژلب و ….

2- تاتو میتواند بعنوان تشخیص هویت و نشانگر پایگاه اجتماعی فرد بکار رود مثلا رومیان باستان برده ها و تبهکاران را برای شناسایی خالکوبی میکردند یا در ایران، پهلوانان و شبه پهلوانان، معمولاً خال را بر بازو یا سینه و به نقش شیر و اژدها می‌کشیدند.

3- تاتو بعنوان مناسک گذر: بعضی مواقع تاتو بعنوان مناسک گذر یعنی هنگامی که فرد از یک مقطع زندگی وارد دوره تازه ای در زندگی میگردد (مانند بلوغ جنسی و ازدواج کردن) در برخی از فرهنگها مانند مردمان جزیره هاییتی اقدام به خالکوبی افراد میکنند.

4- تاتو بعنوان تزیین به عنوان مثال طرح بوته گل یا گنجشک در زیر گردن برای زیبایی به کار می‌رفته‌است و همینطور نقش سرو و یا بوته گل بر سینه و خال تکی بر چانه و یا میان دو ابرو، همگی از خالهای زیباکننده بوده‌اند.

5– برای برخی افراد تاتو تعیین کننده هویت آنها است.

6- تاتو می تواند به دلایل خرافی مانند خال محبت که بر زبان نقش می شده است و یا خال چشم بد و افزونی مهر شوهر که در زیر ناف بکار می رفته است.گاه نیز از خالکوبی به عنوان یک روش درمانی برای گلودرد (خالکوبی بر گلو) یا ترس (خالکوبی بر آلت تناسلی) و یا باد فتق (خالکوبی زیر ناف) استفاده می‌شده‌است.
7–استفاده از تاتو در پزشکی:

تاتو پزشکی را میتوان پایانی شیرین برای یک نازیبایی آزار دهنده دانست.این نوع تاتو باعث می شود تا عوارض بعد از بیماری( ویتیلیگوو …)، تصادف، سوختگی ،شکستگی و جراحی را تا حدود زیادی مخفی کرده و احساس رضایت و اعتماد به نفس بیمار را افزایش دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران