بهترین مرکز ساخت و تعمیر کلیه وسایل چوبی و کابینت لوکس و ژورنالی با بهترین کیفیت در شرق تهران – هنگام

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز ساخت و تعمیر کلیه وسایل چوبی و کابینت لوکس و ژورنالی با بهترین کیفیت در شرق تهران – هنگام

🔴 امیر ساسانی

🔹 امیر ساسانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و تعمیر کلیه وسایل چوبی و کابینت لوکس و ژورنالی با بهترین کیفیت در شرق تهران – هنگام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر ساسانی :

✅ ساخت انواع کابینت و کمد با بهترین متریال و متد روز دنیا

✅ تحوبل در کوتاه ترین زمان ممکن و آماده ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  09193047821

🔸 آدرس  تهران_میدان رسالت خیابان هنگام بالا تر از میدان الغدیر سیمتری اول یا شهید دلواری پلاک 138 واحد 4

 

انواع مختلف کابینت ها بر اساس جنس چیست؟

ام دی اف
یکی از محبوب ترین نوع کابینت آشپزخانه، جنس ام دی افی آن است که در اکثر خانه ها مشاهده می شود. ام دی اف ها، علاوه بر این که از زیبایی مخصوصی برخوردار هستند، از لحاظ کیفیت هم نسبت به بقیه جنس ها برتری دارند و دوام زیادی نیز دارند.
این مدل کابینت ها از چوب های مخصوص یا همان ام دی اف ساخته می شوند که لایه یا روکش آن ها ام دی اف می باشد و در قسمت وسط چوب قرار دارد. کابینت های ام دی اف معمولا طبق سلیقه مشتریان طراحی می شوند و در چند رنگ روشن یا تیره و سفید در بازار وجود دارند.

فلزی
جنس دیگری از کابینت های آشپزخانه، فلزی است که در گذشته استفاده زیادتری از آن ها می شد. فلزها مقاومت زیادی دارند اما به مرور بر اثر عوامل جوی آشپزخانه، زنگ می زنند و خراب می شوند. البته منظور از این نیست که کابینت های فلزی کیفیت و دوام بدی دارند، فقط در طول سالهای بسیار زیاد، آهن و فلز ها خراب می شوند که در آن صورت هم باز قابل استفاده اند.

هایگلاس
یکی دیگر از جنس های جدید و مدرن کابینت، هایگلاس است که توانسته نسبت به دو جنس بالا، محبوبیت بیشتری را در آشپزخانه ها به دست آورد. این کابینت ها معمولا جنسی متفاوت از چوب و فلز دارند و بسیار مقاوم اند.

ممبران
کابینت های ممبران هم سری جدید دیگری از جنس های کابینت ها هستند که معمولا از روکش pvc ساخته می شوند. در اصل ممبران روکشی است که بر روی انواع دیگر کابینت ها کشیده می شود و زیر آن هم چوب قرار می گیرد. روکش ممبران از نظر کیفیت و جنس، بسیار با دوام و مقاوم هستند و بی شک می توان گفت که فرد با خرید کابینت اشپزخانه ممبران، می تواند از هر لحاظ مطمئن باشد‌.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران