تولید ، فروش و تعمیر مبلمان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تولید ، فروش و تعمیر مبلمان در مشهد

🔴 حسن منصوری

🔹 حسن منصوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و تعمیر مبلمان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن منصوری :

✅ تولیدی مبل بابهترین کیفیت

✅ تعمیرات انواع و اقسام مبل راحتی،سلطنتی،میزناهارخوری،رستوران ها

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد

علت فرو رفتگی مبلمان چیست؟

دلایل اصلی که باعث آسیب دیدگی مبلمان می شود.
دلایل زیادی در خرابی مبلمان شما دخیل هستند که بیشترین آسیب را به مبلمان شما میزند اما ما چند نکته ای را به شما آموزش می دهیم تا از خراب شدن سریع آنها جلو گیری کنید.

1-پوک شدن مبلمان توسط موریانه

یکی از غذا های مورد علاقه موریانه چوب است ،وقتی موریانه به جان چوب میفتد چوب را پوک می کند و پس از مدتی مبل شما استحکام خود را از دست می دهد. برای جلوگیری کردن از ورود موریانه ها به چوب مبلتان بهتر است قسمت های چوبی را با یک لایه روغن بپوشانید.

2-صدمه دیدن مبلمان در جابه جایی غیر اصولی

هنگامی که شما در حال جابه جایی نکات ایمنی را رعایت نمی کنید باعث آسیب زدن به وسایل منزل به خصوص مبلمانتان می شوید .بهتر است هنگام جابه جایی لبه های تیز مبلتان را با یک پارچه یا فوم بپیچانید.

3 -آسیب مبلمان توسط رطوبت

یکی دیگر از عوامل در فرسودگی مبلمان رطوبت است .وقتی شما برای تمیز کردن مبلهایتان آب زیادی مصرف می کنید چوب مبلمان آب را به خود جذب می کند، چوب مبل پس از مدتی ورم کرده و می ترکد برای جلوگیری از رطوبت چوب مبلهایتان از تماس مستقیم آب ومناطق مرطوب جلو گیری کنید.

علت فرو رفتگی مبلمان چیست؟
همانطور که می دانید مبلمان ابزاری کاربردی برای ایجاد راحتی و رفاه در محیط کار و خانه می باشند و فرو رفتگی در بخش های مختلف راحتی و ارامش را از ان سلب خواهد نمود.

ساده ترین و ارزان ترین راه حل ممکن برای مقابله با این چالش جدید تعمیر فرو رفتگی مبل است بنابراین نیازی به مراجعه به مراکز و بورس خرید مبلمان نیست.

در تعمیر فرو رفتگی مبل بسته طرح و نوع مبلمان متریال جدید جایگزین موارد قبلی می شوند و این جایگزینی برابر است بازیابی راحتی و ظاهر اولیه مبل در کنار حذف هزینه های سنگین خرید مبلمان جدید!

البته نوسازی را تنها به تعمیر فرو رفتگی مبلمان محدود نکنید زیرا تعمیر و نوسازی مبل با انواع تعمیرات و رنگ کاری فریم و رومبلی با کمترین هزینه امکان پذیر است.

ترفند تعمیر فرو رفتگی مبلمان روشی هوشمندانه است که موجب می شود مبلمان قدیمی در دکوراسیون نو و تازه به نظر برسند و علاوه بر ان راحتی از دسته رفته را بدست اورد.

از انجاییکه مبلمان ابزاری پرکاربرد هستند و قطعات بسیاری در عملکرد راحتی انها موثر بوده همکاران ما در تعمیرات مبل نهایت تخصص و دقت رابع کار می بندند تا تعمیرات فرو رفتگی مبل به صورت کامل و بدون نقص انجام گیرد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران