مرکز تولید و فروش مبلمان استیل و راحتی و سرویس چوب کامل در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تولید و فروش مبلمان استیل و راحتی و سرویس چوب کامل در مشهد

🔴 ابوالقاسم اکبری

🔹 ابوالقاسم اکبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان استیل و راحتی و سرویس چوب کامل در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوالقاسم اکبری:

✅ تولید مبل و استیل و راحتی

✅ تولیدی سرویس چوب کامل

✅ تولید انواع گنجه ، کمد لباس ، جاکفشی ، میز تلویزیون ، تخت خواب آیینه و دراور

✅ تولیدی میز جلو مبلی و میز عسلی

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ جهت اطلاع از قیمتها و ثبت سفارش تماس بگیرید

و…

 

🔸 شماره تماس  09383768756

🔸 آدرس  مشهد جاده سیمان رسالت رسالت 84 جنب پارکینگ اکبری

تفاوت های بین مبل سلطنتی با سایر مبلمان چیست؟

مواد سازنده مبل سلطنتی با سایر مبل ها متفاوت است.

ارتفاع بلندتر این مبل در مقایسه با سایر مبل‌ها از ویژگی های مهم این مبلمان است که آن ها را مناسب منازل اشرافی کرده است.

منبت کاری‌های ویژه ای که روی مبل سلطنتی وجود دارد از ویژگی های منحصربفرد آن است و معمولا دارای تاج هستند.

سنگین بودن وزن مبل سلطنتی که به علت متریال به کار رفته در آن است.

استفاده از چوب سفید، گردو، راش در دسته و پایه این مبل ها آن ها را منحصر بفرد می کند.

 

متریال سازنده مبلمان سلطنتی
بیشترین قسمت مبل های سلطنتی را چوب و پارچه تشکیل می دهد. ابر و فومی که در این نوع مبل ها به کار می رود در مقایسه با مبل های راحتی خیلی کمتر است و چوبی که در مبلمان استیل به کار می رود هم بیشتر است.

چوب هایی که در مبلمان استیل یا همان مبلمان سلطنتی به کار می رود بیشتر دارای جنس راش، چوب سفید، گردو و امثال اینها در دسته و پایه ها هستند که طبق نوع چوب قیمت مبلمان هم متفاوت خواهد بود. در مبل های راحتی بیشتر از پارچه برای راحتی استفاده می شود و یکی از دلایلی که باعث عمر زیاد مبل های سلطنتی یا استیل می شود به کاربردن چوب زیاد در ساختار آنها است.

ارتفاع و ابعاد مبلمان سلطنتی
در مبلمان استیل که با نام مبلمان سلطنتی می شناسید، به علت تشریفاتی بودن آن و اینکه اینگونه مبل ها برای سبک زندگی های پر زرق و برق و تجملاتی استفاده می‌شود، ویژگی های خاصی مانند ارتفاع در این نوع مبلمان با سایر مبلمان متفاوت است.

اگر شما جزو افرادی هستید که در خانه های کوچک زندگی می کنید بهتر است از مبل های سلطنتی در چیدمان منزل استفاده نکنید. مبل های سلطنتی ارتفاع بیشتری نسبت به مبل های راحتی دارند و برای خانه های آپارتمانی که متراژ کوچکی دارند خیلی مناسب نیستند. ولی اگر شما جزو افرادی هستید که زندگی سلطنتی و تشریفاتی برای شما جذابیت دارد و علاقه دارید از مبل های سلطنتی استفاده کنید می توانید این نوع مبلمان را خریداری کنید.

منبت کاری و ظریف کاری بر روی مبلمان سلطنتی
بیشتر مبل های سلطنتی یا استیل طراحی و ظرافت خیلی خاص و چشمگیری دارند. دسته ها و پایه های مبلمان استیل یا همان سلطنتی طراحی های زیبا و چشم نوازی دارند که باعث تفاوت این مبلمان و سایر مبلمان دیگر شده است.

در اصل بزرگترین تفاوت مبلمان سلطنتی با مبلمان دیگر و مبلمان راحتی همین طراحی های ویژه آن است. روی پایه ها و دسته های مبل های سلطنتی یک سری منبت کاری های دستی انجام می شود که بزرگ و کوچک بودن طرح‌ها و منبت هایی که روی دست ها زده می شود روی قیمت تاثیر دارد.

اگر منبت کاری روی پایه ها و دسته ها شامل گل های ظریف و کوچک باشد باعث می شود مبلمان گران تر باشد. این که گل هایی که روی مبل منبت کاری می شوند قرینه باشند هم باعث می شود اهمیت ویژه ای به این مبل ها بدهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران