شرکت تولیدی مبلمان راحتی پریناز – بهترین مرکز تولید و فروش مبلمان راحتی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت تولیدی مبلمان راحتی پریناز – بهترین مرکز تولید و فروش مبلمان راحتی در تهران

🔴 شرکت تولیدی مبلمان راحتی پریناز

🔹 شرکت تولیدی مبلمان راحتی پریناز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان راحتی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت تولیدی مبلمان راحتی پریناز :

✅ تولیدکننده انواع مبلمان راحتی

✅ با بهترین متریال موجود در بازار

✅ رنگبندی چوب وپارچه به دلخواه مشتری

✅ همراه باکارت ضمانت ۲۴ماه

و…

 

🔸 با مدیریت  بهزاد میرزا زاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۷۲۳۵۸۶

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۵۰۶۲۴۱

🔸 آدرس  تهران غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعدازپل اتوبان ساوه خیابان غفاری،غفاری دوم پلاک ۲۰

 

نحوه چیدمان مبلمان راحتی چیست؟

سرویس های مبلمان در سه گروه سه نفره، هفت نفره و نه نفره در بازار وجود دارند. پاف های شبیه به صندلی و صندلی های مهمان می تواند در دکوراسیون منزل به شما کمک کند. مبلمان راحتی با تنوع رنگ بسیار بالا تولید میشوند. از همین رو میتوان مبلمان راحتی را با هر تم رنگی که در منزل شما وجود دارد، ست کرد. دکوراسیون رنگی یا یک دکوراسیون ساده، این بستگی به سلیقه شما دارد. با ایده های متفاوت با توجه به سلیقه و مساحتی که می خواهید دیزاین کنید، انتخاب مبلمان متفاوت خواهد بود.

نحوه چیدمان اتاق نشیمن با یک کاناپه سه نفره
استفاده از مبلمان راحتی سه نفره در اتاق نشینمن علاوه بر سادگی بسیار شیک و زیبا است. استفاده از انواع کاناپه های سه نفره یا دو نفره به شما کمک میکند تا با اشغال کمترین فضای بهترین دکوراسیون را داشته باشید. البته باید گفت که این ایده معمولا برای اتاق هایی که مساحت کمی دارند مناسب است. حال اگر شما در منزل خود به حد کافی فضا در اختیار دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این دیزاین را با استفاده از پاف های همراه به صورت دنباله دار ادامه دهید.

همچنین می توانید دو مبل تک نفره در دو سوی کاناپه قرار دهید و فضای بیشتری را برای یک دور همی خانوادگی مهیا کنید. معمولا کاناپه های سه نفره به همراه دو صندلی مهمان در کنار سرویس مبل هفت نفره عرضه میشود. برای طراحی دکوراسیون منزل با مبلمان راحتی سه نفره میتوان از فضای خالی دورتادور فرش ها استفاده کرد.

یکی از روش های چیدمان مبلمان استفاده از ایده کانون مرکزی است. به طور کلی چیدمان با استفاده از مبل های راحتی کار دشواری نیست زیرا در دنیای مدرن امروز لوازم دکوری به کار رفته در منزل به شما این امکان را می دهد که به صورت ناهماهنگ چیدمان را به انجام برسانید. برای نمونه با استفاده از دو مبل تک نفره سرویس نه نفره می توان گوشه ای از اتاق را با یک میز شطرنج دیزاین کرد و سایر مبل ها مثل کاناپه ها و صندلی های مهمان را مورد استفاده قرار داد.

دکوراسیون منزل با مبلمان راحتی هفت نفره
معمولا مبلمان هفت نفره شامل دو عدد کاناپه سه نفره و دو نفره و دو مبل تکی تشکیل می شوند. با خرید مبلمان هفت نفره میتوانید از ایده های مختلفی برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده کرد. به عنوان مثال می توان در ابتدا دو کاناپه را روبروی هم قرار داد و با استفاده از مبل های تکی در دو طرف کاناپه ها فضاهای خالی که وجود دارد را پر کرد. همچنین میتوانید مبلمان راحتی را به صورت خطی بچینید. از دیگر روش ها برای چیدمان مبلمان روش نیم دایره است که ایده خوبی برای سرویس مبل هفت نفره به شمار میرود. در روش نیم دایره برای چیدمان مبلمان ابتدا باید یک کانون مرکزی مانند شومینه یا میز تلویزیون در نظر گرفته شود و حول محور آن کار چیدمان مبلمان راحتی صورت گیرد.

دکوراسیون اتاق نشیمن با ست نه نفره
ست های نه نفره دارای دو صندلی مهمان در کنار سرویس مبلمان هفت نفره می باشند و این ست ها برای چیدمان اتاق های نشیمنی که مساحت بیشتری دارند ، مناسب تر خواهند بود ف می توانید کار دیزاین مبل های نه نفره را در محدوده یک فرش صورت دهید ف از فرش های مربعی یا مستطیلی می توانید استفاده کنید ، مثل چیدمانی که با مبل های هفت نفره داشتیم می توانید از ایده پردازی کانون مرکزی استفاده کنید و در این جا به دلیل وجود دو صندلی مهمان ، کارتان راحت تر است ، در این نوع چیدمان می توانید به صورت ناهماهنگ هم به دکوراسیون بپردازید.

دکوراسیون منزل با مبلمان راحتی تک نفره
برای طراحی دکوراسیون منزل با مبلمان راحتی تک نفره خواسته و سلیقه شخصی افراد مهم ترین اصل چیدمان است. معمولا چیدمان مبلمان تک نفره برای این است که افراد میخواهند گوشه ای از منزل را به خود اختصاص می دهند. یا می خواهند ساعتی با خود خلوت کنند و به آرامش برسند. تصور کنید که به هنگام طراحی دکوراسیون منزل میخواهید قسمتی از اتاق نشیمن ، اتاق کار و کتابخانه شخصیتان را برای این چیدمان در نظر بگیرید. مبل های راحتی تک نفره بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و هر نوع و رنگی که بخواهید را می توانید پیدا کنید ، همچنین یک پاف همراه برای جلوی مبل ، می تواند به استراحت شما لذت بیشتری ببخشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران