تولید و فروش مبلمان و جهیزیه عروس در سراسر تهران و پردیس

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تولید و فروش مبلمان و جهیزیه عروس در سراسر تهران و پردیس

🔴 پیمان زارع

🔹 پیمان زارع یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان و جهیزیه عروس در سراسر تهران و پردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمان زارع :

✅ کارگاه تولیدی صفر تا صد تولیدی مبلمان وجهیزیه عروس

✅ انتخاب پارچه بانظرمشتری بانازلترین قیمت وکیفیت عالی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  پردیس کرشت میدان البرز

نکات مورد نظر قبل از انتخاب مبل چیست ؟

۱) سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید

در نظر گرفتن سبک دکوراسیون نخستین گام در بررسی میزان تاثیر مبل در دکوراسیون داخلی می باشد. انتخاب مبل بر اساس سبک دکوراسیون موضوع بسیار مهمی است، به همین سبب شما باید ابتدا فضایی که قصد دارید مبل را در آن قرار دهید در نظر بگیرید و بر اساس فضا و سبک دکوراسیون اقدام به خرید مبلمان کنید. در واقع هر اندازه میزان تناسب و هماهنگی بین مبل و سبک دکوراسیون داخلی بیشتر باشد، میزان تاثیری که بر روی محیط می گذارد نیز افزایش می یابد.

برای مثال چنانچه سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است و از گچ بری زیادی برخوردار است بهتر است که در دکوراسیون داخلی منزل خود از مبل کلاسیک استفاده کنید. این نوع مبل به آسانی با دکوراسیون های سنتی همخوان می شود و زیبایی خاصی به فضای منزل شما هدیه می کند.

۲) تناسب بین سبک‌ ها را تا حد ممکن به یکدیگر نزدیک کنید

بکار بردن سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی سبب می شود تا فضاهای مختلفی در منزل شما ایجاد شود. به همین سبب تا جایی که ممکن است سبک دکور مبلمان را نزدیک به سبک دکوراسیون کلی انتخاب کنید. برای مثال زمانی که شما مبل های خود را بطور قرینه بچینید دکوراسیون شما به سبک کلاسیک نزدیک تر می شود، به همین سبب باید در هنگام خرید مبلمان، تناسب را نیز در نظر داشته باشید. حتی تعداد مبل استفاده شده و انتخاب نوع آن ها نیز مورد بسیار مهمی بشمار می رود. لازم به ذکر است اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است بهتر است مبلمانی که انتخاب می کنید زاویه دار باشند.

۳) بافت مبلمان را جدی بگیرید

یکی دیگر از عواملی که بر دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد، بافت مبلمان محسوب می شود. این عامل در پایان سبب ایجاد احساس آرامش و آسایش در افراد می شود، به همین علت در هنگام چیدمان دکوراسیون نباید آن را فراموش کرد. هر اندازه بافت مبلمان به دکوراسیون نزدیک تر باشد، حس آرامش بیشتری در افراد بوجود می آید. بنابراین باید در هنگام خرید مبل و چیدن دکوراسیون به بافت مبلمان توجه کنید.

۴) از چندین مدل مبل در چیدمان دکوراسیون استفاده کنید

استفاده از چندین مبل در دکوراسیون داخلی یکی از راه های تاثیرگذار در خاص کردن دکوراسیون محسوب می شود. تاثیر مبل در دکوراسیون داخلی با بکار بردن چندین مدل مبل جلوه ی بهتری بوجود خواهد آورد. اما برای چیدن مبلمان مختلف در دکوراسیون داخلی باید اول ظرفیت فضایی که قصد دارید مبلمان را در آن جای دهید در نظر بگیرید.

بعد از بررسی کردن میزان فضای موجود، مدل هایی که در نظر دارید را انتخاب کنید. این مورد کاملا به نوع سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی دارد. چنانچه سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خود در جلوی تلویزیون مبلمان مدرن قرار داده و برای قسمت های دیگر منزل می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود از دیگر مدل های مبل بهره ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران