پرشین مبل – بهترین مرکز تولید ، فروش و تعمیر مبلمان در یزد

در یزد ، یزد

معرفی پرشین مبل – بهترین مرکز تولید ، فروش و تعمیر مبلمان در یزد

🔴 مجموعه پرشین مبل

🔹 مجموعه پرشین مبل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و تعمیر مبلمان در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پرشین مبل :

✅ تولید و تعمیرمبلمان راحتی و نئوکلاسیک

✅ طراحی و ساخت مبل های طرح برند

✅ با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت با ضمانت بلند مدت

و…

 

🔸 شماره تماس  09030220052

 

چرا مبل در دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد؟

قبل از آن که به سراغ نکات مهم برویم باید بدانیم که چرا مبل در کوراسیون اهمیت زیادی دارد. در زیر به دلایل اهمیت مبل در دکوراسیون داخلی اشاره شده است:

۱٫حجمی که مبل اشغال می کند:
همان گونه که خودتان می دانید مبل وسیله ای بزرگ است و حجم زیادی از یک فضا را اشغال می کند. برای همین است که جزء اولین چیزهایی است که به چشم می آید و باید درست چیده شود.

۲٫در مرکز قرار می گیرد:
مبل ها معمولا در مرکز یک خانه یا محیط اداری قرار می گیرند و برای همین است که چینش درست آنها در دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. وقتی چیزی در مرکز قرار می گیرد بدون شک بیشتر دیده می شود و برای همین است که باید نسبت به آن دقت کرد.

۳٫اهمیت استفاده از مبل:
مبل یکی از مهم ترین وسایل هر محیط است چون برای راحتی و آسایش افراد از آن استفاده می شود. بنابراین مطمئنا نقش مهمی در دکوراسیون و در چیدمان وسایل دارد.

نکات مهم درباره چیدمان مناسب مبل ها
موارد زیادی در مورد چیدمان مبل ها و نحوه انتخاب و قرارگیری آنها برای یک دکور مناسب وجود دارد. در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است:

۱٫انتخاب یک مبل مناسب با توجه به فضا:
اگر فضای کوچکی در اختیار دارید پس باید مبلی متناسب با آن را انتخاب کنید تا دکور مناسبی داشته باشید. اگر هم فضای بزرگی دارید باید مبلی را انتخاب کنید که متناسب با حجم فضای موجود باشد.

۲٫استفاده از یک سبک مناسب در دکوراسیون:
پیش از دکور فضا، شما باید یک سبک مناسب دکوری را در ذهن خود داشته باشید تا از طریق آن بتوانید مبل ها و دیگر وسایل را به طرز مناسبی بچینید و دکور مناسبی را برای خود ایجاد کنید. شما می توانید انواع سبک های دکور را در اینترنت پیدا کنید . اگر می توانید حتما از افراد خبره و مجرب برای دکوراسیون مناسب،کمک بگیرید.

۳٫انتخاب مدل مناسب :
برای هر فضایی، مدل مبل مناسب آن را انتخاب کنید. سه نوع مبل راحتی، سلطنتی و کلاسیک در اختیار شماست تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای مثال برای مکان های رسمی و تشریفاتی می توانید از مبل های کلاسیک استفاده کنید تا دکور مناسب تر و زیباتری داشته باشد. مبل های راحتی برای جاهای با تشریفات کمتر مناسبتر هستند و مبل های سلطنتی نیز برای مکان های اشرافی و لوکس مناسب هستند. این که چه نوع مبلی انتخاب شود به شما بستگی دارد اما حتما به مکان مورد نظر خود و فضای حاکم بر آن برای انتخاب یک مبل مناسب توجه کنید.

۴٫توجه به رنگ:
یکی از نکات مهم در دکوراسیون رنگ بندی ها می باشد. رنگ ها باید در یک محیط به گونه ای باشند که همدیگر را کامل کنند و تضاد و ناهماهنگی بین آنها وجود نداشته باشد. بنابراین در دکوارسیون خانه و چینش مبل ها به رنگ آنها توجه کنید. حتما از مبلی استفاده کنید که رنگ آن با رنگ دیوارها ، کمدها و دیگر موارد هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر رنگ دیوار خانه شما سفید است مبل نارنجی یا سبز می تواند گزینه مناسبی باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران