تعمیرات مبل برادران خانی در قم

در قم ، قم

معرفی تعمیرات مبل برادران خانی در قم

🔴 تعمیرات مبل برادران خانی

🔹 تعمیرات مبل برادران خانی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات مبل برادران خانی در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرات مبل برادران خانی  :

✅ رویه کوبی و تعمیرات انواع مبل راحتی

✅ استیل ، نیمه استیل ، شرکتی ، تختخوابشو

✅ انواع صندلی اداری و منزل

✅ آماده ارایه خدمات رویه کوبی به تالار ها و ادارات

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۶۵

🔸آدرس شهر قم

 

تعمیرات مبلمان خارجی چیست؟

تعمیر مبلمان خارجی

مانند مبل های ایرانی،انواع تعمیرات برای مبلمان خارجی هم وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:
۱٫رویه کوبی:

رویه کوبی یا همان تعویض رویه مبل، یکی از رایج ترین تعمیرات مبل است. پس از مدتی دیگر پارچه مبل شما کیفیت و طراوات اولیه خود را از دست می دهد و شما احتیاج دارید تا آن را تعویض کنید. اگر هم مبل چرمی باشد فرقی نمی کند و در هر صورت شما نیاز دارید تا این کار را انجام دهید و رویه تازه ای برای مبل خود داشته باشید. رویه کوبی مبل خارجی نیاز به تخصص و تجربه دارد. پس حتما آن را به دست افراد ماهر و کاردان بسپارید.
۲٫تعمیر دسته ها یا پایه ها:

خیلی اوقات پیش می آید که دسته ها یا پایه های چوبی مبل خارجی دچار شکستگی یا خراش و ایراد می شود. کار با چوب نیاز به ظرافت و تجربه دارد مخصوصا در قبال مبل های خارجی که از چوب های گران تری ممکن است استفاده کرده باشند. فرد تعمیرکار باید تعویض قطعه یا برداشتن خراش از روی قسمت چوبی را به گونه ای انجام دهد که هیچ کس متوجه آن نشود. اگر دسته یا پایه از جنس دیگری بود باز هم نیاز به تجربه و تخصص است. حتما برای انجام کارهای تعمیراتی خود به شرکت های معتبری مانند مبل بهنام مراجعه کنید.

۳٫تعمیر تورفتگی و نرمی بیش از حد تشک:

در بسیاری از موارد، شما می بینید که وقتی روی یک مبل می نشینید بیش از حد لازم در آن فرو می رود. در چنین شرایطی نیاز است که مبل تقویت شود و نرمی بیش از حد آن یا تورفتگی اش را جبران کرد. این کار با تقویت فوم و اسفنج انجام می شود و شما باید این کار را به افراد حرفه ای و کاردان بسپارید.
۴٫نوسازی اسفنج :

خیلی وقت ها مبل ها نیاز دارند تا اسفنجشان نوسازی شود و اسفنج های تازه و باکیفیت جایگزین اسفنج قبلی شوند. با این کار شما هم عمر مبل خارجی را بالاتر می برید و هم به خوبی باعث رفع مشکلات راحتی مبل می شوید.
۵٫تعمیر لقی مبل:

خیلی اوقات مشاهده می شود که مبل لق می زند. برای تعمیر لقی یک مبلمان خارجی حتما باید به یک فرد کاردان و مجرب مراجعه کنید تا بتواند به بهترین شکل کار را برای شما انجام دهد.
۶٫تعمیر کلاف مبل:

به اسکلت چوبی یا استیل مبل، کلاف می گویند. در واقع کلاف، زیر بنای مبل است و بنابراین تعمیر آن نیاز به مهارت بالایی دارد. شما برای تعمیر کلاف مبل خارجی حتما باید از افراد ماهر و باتجربه بالا استفاده کنید چون در صورت آسیب دیدن کلاف، به مبل و ارزش آن آسیب زیادی وارد می شود. کار تعمیر کلاف مبل، کار حساسی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران