بازار مبل سیدی – فروش مبل سلطنتی ، مبل زیتون ، مبل ژلستاینک در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بازار مبل سیدی – فروش مبل سلطنتی ، مبل زیتون ، مبل ژلستاینک در تهران

🔴 بازار مبل سیدی

🔹 بازار مبل سیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مبل سلطنتی ، مبل زیتون ، مبل ژلستاینک در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بازار مبل سیدی :

✅ فروش مبلمان های سلطنتی،مبل زیتون،مبل ژلستاینک

✅ با بهترین نوع جنس پارچه وچوب

✅ ارسال به سراسرایران باتخفیف ویژه

و…

 

🔸 با مدیریت  سید محمد سیدی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

مبل سلطنتی چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

مبل سلطنتی که با نام مبل استیل نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین مبل‌ها بین خانواده‌های ایرانی است

متریال ساخت مبل سلطنتی چیست ؟
قسمت عمده مبل سلطنتی از چوب و پارچه تشکیل شده است. ابر و فوم به کار رفته در مبل‌های استیل در مقایسه با مبل‌های راحتی به مراتب کمتر است. چوب بیشتری در ساخت این گونه مبل‌ها استفاده میشو و. چوب‌های استفاده شده نیز اغلب از جنس چوب سفید، گردو، راش در دسته و پایه هستند که بر اساس نوع چوب قیمت مبلمان نیز تفاوت می‌کند. اما در مبل‌های راحتی از پارچه بیشتری به منظور راحتی بیشتر استفاده می‌شود. استفاده از چوب بیشتر در مبل‌ها سلطنتی، می‌تواند دلیلی بر بیشتر بودن عمر مبلمان سلطنتی نسبت به مبل‌ها راحتی باشد.

.

ارتفاع مبل سلطنتی چقدر است؟
همان طور که از نام تشریفاتی مبل سلطنتی مشخص است، مبل‌های این گروه برای سبک زندگی‌های پر زرق و برق توصیه می‌شود. اگر در آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم از مبل‌های سلطنتی استفاده نکنید. مبل‌های سلطنتی در مقایسه با مبل‌های راحتی از ارتفاع بیشتری برخوردار است. از همین رو برای‌خانه‌های آپارتمانی با اندازه‌های کوچک گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند. حال اگر به زندگی سلطنتی و تشریفاتی پر زرق و برق علاقه دارید مبل‌های سلطنتی شکوه و جلوه خاصی به محیط خانه شما می بخشند.

.

منبت کاری مبل سلطنتی
مبل سلطنتی از ظرافت و طراحی خاصی برخوردار است. پایه‌ها و دسته‌های مبل استیل یا سلطنتی عموما طراحی شکیل و رنگ‌های چشم نوازی دارند. این امر خود یکی از ویژگی‌های بارز و تفاوت اصلی بین مبل سلطنتی و مبل راحتی به شمار می رود که در مطالب بعدی توکامگ به آن خواهیم پرداخت. عموما بر روی پایه و دسته برخی از مبل‌های سلطنتی به صورت دستی منبت کاری صورت می‌گیرد. همچنین بزرگ بودن و کوچک بودن گل‌های منبت کاری بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. گل‌های ظریف و کوچک به مراتب گران تر عرضه می شوند. همچنین قرینه بودن گل‌‌های منبت کاری شده در مبلمان سلطنتی نیز بسیار حائز اهمیت است.

سنگین بودن مبل سلطنتی
مرغوبیت و بالا بودن عمر مفید مبل سلطنتی به دلیل سنگین بودن وزن آن است. عده‌ای این امر را نشانه ضعف در تولید عنوان می‌کنند و در نگاه اول جابجایی آن را دشوار می‌دانند. اما جالب است بدانید که بالا بودن وزن مبل‌های سلطنتی خود یک مزیت به شمار رفته و دلیل طول عمر بیشتر این مبل‌ها نیز همین امر است. در واقع استفاده از کلاف بیشتر در ساخت و طراحی این گونه مبل‌ها سبب بالا رفتن وزن آن شده است.

.

تشک دوبل و یک تکه مبل‌های سلطنتی
تشک مبل‌های سلطنتی عموما به صورت دوبل ساخته می‌شود. همین امر باعث بالا رفتن عمر مفید آن‌ها در گذر زمان می‌شود. یک تکه بودن پارچه مبل سبب می‌شود نظافت آن به راحتی انجام شود. قابلیت شستشوی آسان و تمیزی کاری اطراف مبل به دلیل یک تکه بودن تشک نیز خود یک مزیت به شمار می‌رود.

.

ویژگی‌های ظاهری مبل سلطنتی
از ویژگی‌های ظاهری مبل سلطنتی می‌توان به قالب‌های ساخت آن در ابتدا اشاره کرد. این دسته از مبل ها عموما به صورت نه نفر و هفت نفره تولید و ساخته می‌شوند. قالب‌های نه نفره از یک کاناپه سه نفره، چهار مبل و دو صندلی میزبان تشکیل می‌شوند. نوع دیگر قالب ساخت به صورت کاناپه سه نفره، کاناپه دو نفره، دو مبل و دو صندلی میزبان است. از همین رو مبل‌های هفت نفره در قالب کاناپه سه نفره، کاناپه دو نفره و دو مبل تهیه و تولید می‌شوند. بر اساس نیاز مشتری می‌توان به صندلی‌های مهمان و یا مبل‌های آن در زمان سفارش ساخت اضافه کرد.

.

چوب‌های پایه و دسته مبل‌های سلطنتی
به منظور شکیل‌تر جلوه دادن مبل‌های سلطنتی عموما از متریال خاص‌تری در حین ساخت این نوع مبلمان بهره برده می‌شود. استفاده از چوب سفید، گردو، راش در دسته و پایه به زیبایی بیشتر این محصول کمک شایان به ذکری می‌کند. بدون تردید بهره گرفتن از این گونه چوب‌ها و منبت کاری بر روی آن‌ها سبب افزایش قیمت در تولید نهایی می‌شود. که البته این استفاده از چوب‌های با کیفیت نیز خود یکی دیگر از دلایل مرغوبیت بالای این گونه مبل‌ها به شمار می‌رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران