تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در اراک – کمیجان

در مرکزی ، اراک

معرفی مرکز تولید و تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در اراک – کمیجان

🔴 آقای سیاحتی

🔹 آقای سیاحتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در اراک – کمیجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آقای سیاحتی :

✅ تولید وتعمیر انواع مبلمان استیل،راحتی تمام پارچه،کلاسیک،رنگ کاری وسرویس خواب

✅ رنگ بندی وطرح پارچه به سلیقه مشتری می باشد.

✅ بابهترین اجناس کارشده

✅ کیفیت سرلوحه کارماست

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اراک – شهر کمیجان شهرک سمقاور

نشانه های نیاز به تعمیر مبلمان چیست ؟

به طور حتم همه ی ما مبل، میز، صندلی، و ویترینی دیده ایم که متعلق به سال های خیلی پیش بوده است و الان در عتیقه فروشی ها به فروش می رسد اما آیا همه ی وسایل چوبی یا مبلمان همین قدر طولانی قابل استفاده هستند و سالم می مانند؟ جواب مسلما خیر هست. اگرچه مبلمان مانند مواد غذایی تاریخ انقضا ندارند اما بیشتر ما به هنگام خرید مبلمان با این پیش فرض که قرار است از مبل ها مادام العمر استفاه کنیم آن ها را نمی خریم. میزان استفاده، به روز و قدیمی نشدن مدل مبل، قیمت و کیفیت آن ها همگی عواملی هستند که عمر مفید مبلمان را مشخص می کنند. اینکه هر مبلمان چند سال عمر می کند متفاوت است و بسیار زیاد بستگی به چوب و متریال به کار رفته، ساختار و مدت زمان استفاده ی روزانه و میزان نگه داری و مراقبتی که از مبل خواهید کرد دارد. یک کاناپه در اتاق تلویزیون با بچه های کوچیک یا نوجوان و با وجود حیوان خانگی به اندازه ی مبلمانی در اتاق پذیرایی که به ندرت از آن استفاده می شود عمر نخواهد کرد.

طول عمر متوسط مبلمان منزل، وسایل چوبی و تختخواب بسیار متفاوت است برای مثال اگر از یک سرویس خواب به خوبی نگهداری شود می توانید به راحتی 15 الی 20 سال از تختخوابتان استفاده کنید یا تشک تختخواب 5 تا 10 سال می تواند قابل استفاده باشد. میزنهاخوری اگر با حساسیت مورد استفاده قرار بگیرد 15 تا 20 سال نیاز به تعمیر نخواهد داشت. اما مبلمان راحتی یا میز جلوی مبلی که استفاده از آن بسیار بیشتر است و معمولا اعضای خانواده در طول روز ساعاتی از آن استفاده می کنند زودتر کهنه می شوند یا ضربه می بینند و نیاز به تعمیر مبل پیدا می کنند. حالا برای روشن تر شدن این موضوع و اینکه چگونه تشخیص دهید که مبلمان نیاز به تعمیر و تغییر دارد تعدادی سوال وجود دارد که شما با پاسخ به آنها می توانید متوجه بشوید که آیا زمان تعمیر مبلمان شما فرا رسیده یا خیر؟

آیا مبلمان شما هنوز به هنگام استفاده از آن احساس راحتی به شما می دهد؟
آیا شکستگی های موجود در پایه میز یا صندلی به قدری است که دیگر بدون تعمیر قابل استفاده نیستند؟
آیا پارچه ی مبلمان شما نخنما شده یا لکه ای روی آن هست که دیگر از بین نمی رود؟
آیا همچنان مبلمان خود را دوست دارید و نیازهای شما را برآورده می کند؟
آیا مبلمان شما هنوز زیبا و مناسب فضایی که چیده شده هست ؟
آیا هربار که به اتاق پذیرایی خود نگاه می کنید با خودتون تکرار می کنید که “وای این مبل ها دیگه خیلی کهنه و قدیمی شده اند؟”
سوال های پرسیده شده تا حد زیادی نیاز یا عدم نیاز به تعمیرات مبلمان را برای شما باز کرده است و الان تا حدود زیادی مطمئن هستید که آیا تصمیم به تعمیر دارید یا نه. حالا یک سری از نشانه هایی که نیاز به تعمیر مبلمان را برای شما محرض خواهند کرد را عنوان می کنیم.

کاناپه یا مبل ها اگر هنگام نشست و برخاست صدای غژغژ می دهند و کوسن ها کهنه شده اند و هنگام تکیه دادن به پشتی کاناپه هیچ حس ساپورت و حمایتی از ناحیه پشت کمر خود احساس نمی کنید یا اگر پارچه کاناپه نخنما شده و تشک ها و پشتی افت کرده اند نشانه نیاز به تعمیر کاناپه هست. صندلی های میز ناهار خوری یا میزبان ها زمانی که پایه ی آنها لق شده باشد و احساس راحتی نداشته باشند یا دچار زدگی، خراش، یا شکستگی از ناحیه پایه شده باشند نیاز به رویه کوبی مجدد دارند. میزجلو مبلی و میزهای عسلی و کناری نیز در خیلی مواقع رویشان لکه ی آبمیوه، نوشیدنی ریخته یا حتی حرارت چای داغ که روی چوب گذشته شده به جای مانده و باعث خرابی چوب آنها شده است و همه ی این عوامل باعث می شوند که فکر تعمیر به ذهن خطور کند. اگر این نشانه ها در مبلمان شما دیده می شوند وقت تعمیر آن ها فرا رسیده است و بهتر است تا زمانی که مبلمانتان کلاف محکمی دارد و شکستگی به کلاف و فریم مبلمان نرسیده اقدام به تعمیر مبلمان خود کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران