تعمیرات و تعویض پارچه مبل در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تعمیرات و تعویض پارچه مبل در کرج

🔴 عادل رنجی

🔹 عادل رنجی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات و تعویض پارچه مبل در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عادل رنجی :

✅ تولید . تعمیر مبل. تعویض پارچه مبل

✅ رویه کوبی مبل استیل و کلاسیک راحتی

✅ تعمیر و تولید صندی نهار خوری

✅ باده سال سابقه کاری

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۶۱۴۰۹۰۰۲

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۶۲۷۷۴۲۸

🔸آدرس کرج – جاده ملارد میدان سپاه

 

مزیت تعمیر مبل چیست؟

• با رویه‌کوبی مبل قدیمی خود را به مبلی جدید و شیک تبدیل کنید

جالب است بدانید که رویه‌کوبی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که توسط کارشناس تعمیر مبل انجام می‌شود. چراکه رویه‌کوبی عمر دوباره‌ای به مبل شما می‌دهد و دقیقا آن را به زمانی برمی‌گرداند که تازه آن را خریداری کرده‌اید. بنابراین رویه‌کوبی بهترین راهکار برای زیبا و شیک‌کردن مبل‌های کلاسیک یا طرح استیل است که چندین سال قبل خریداری کردید و اکنون کهنه شده‌اند اما در کل عمر خوبی داشته‌اند و شما دوست ندارید آن‌ها را دور بیاندازید. همانطور که اشاره کردیم رویه‌کوبی موجب می‌شود که مبلمان کهنه و قدیمی شما عمر دوباره‌ای بگیرند. درواقع رویه‌کوبی موجب می‌گردد مبلمان قدیمی شما به همان اندازه‌ای که تاکنون عمر کرده‌اند، حتی بیشتر عمر کنند و شما از پرداخت مبلغی گزاف برای خرید مبلمان کلاسیک یا طرح استیل خلاص شوید.

 

• با تعمیر مبل قدیمی خود به محیط زیست کمک کنید

 

برخی مسائل آنقدری در جامعه ما اشباع شده‌اند که دیگری نیازی نیست درمورد آن‌ها توضیح اضافه‌ای بدهیم! یکی از این مسائل، فرهنگ مصرف‌گرایی و دورانداختن اصالت است. متاسفانه مبلمان کلاسیک یا طرح استیل که از گذشته با ما ایرانی‌ها بوده‌اند به دلیل گران‌شدن بیش از اندازه جای خود را به مبلمان راحتی که از قیمت کمتر و البته عمر کوتاهی هم برخوردارند، داده‌اند. البته این مسئله بدین معنا نیست که اکنون هیچ‌کس از مبلمان کلاسیک یا طرح استیل استفاده نمی‌کند، بلکه بدین معنا است که میزان استفاده از مبلمان راحتی بیشتر از مبلمان کلاسیک یا طرح استیل شده است. از طرفی تعمیرنکردن مبل و خرید سری جدید آن به محیط زیست هم آسیب وارد می‌کند بنابراین بهتر است به جای صرف هزینه اضافه برای خرید مبل جدید و دورانداختن مبل‌های قدیمی خود تنها آن‌ها را به دست یک کارشناس تعمیر مبل بسپاریم تا آن‌ها را برای ما تعمیر کند تا از این طریق بتوانیم به محیط زیست هم کمک کنیم.

 

• مبل‌های کلاسیک یا طرح استیل، از مد نمی‌افتند پس آن‌ها را تعمیر کنید

خوشبختانه مبل‌های کلاسیک یا طرح استیل برخلاف مبل‌های راحتی تمام پارچه خیلی زود از مد نمی‌افتند و عمر طولانی‌تری دارند. بنابراین بهتر است به جای اینکه به خرید مبل‌ جدید که طرح آن از مد می‌افتد و سریع قدیمی می‌شود تن دهید همان مبل‌های قدیمی خود را تعمیر و ترمیم کنید و از این نظر که مانند روز اول نمی‌شوند نگران نباشید چراکه پس از تعمیر و ترمیم دقیقا مانند روز اول خود زیبا و شیک خواهند شد. برای اطمینان از این مسئله می‌توانید نمونه کارهای مجموعه‌ای که قصد دارید مبلمان خود را برای تعمیر به آن بسپارید بررسی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران